Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
whisky
4WD

Viesti Kirjoittaja whisky »

Menee aavistus off topic,mutta osaisko joku kertoo minkä eturatas käy comanche 110 cc?
passo
Noppeli
Mönkijä:: Odes 400 B

Viesti Kirjoittaja passo »

whisky kirjoitti:Onkos kukaan saanut korjattua tuota bensamittaria ettei valo palaisi kokoajan. Oliko vika anturissa vai mittarin päässä? Itse en ole vitsinyt käyttää paukkuja tuon korjaamiseen. Tottunut, kun ei mun käyttöautossakaan ole bensamittaria :)
Itsellä Baskanissa bensavalo paloi ostosta lähtien. Hokasin että tankki otti runkoon penkinedestä pultin kautta, eristin pultin ja valo on toiminut normaalisti.
Tzorbas
4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tzorbas »

Tuosta vois päätellä että kaikilla joilla bensavalo palaa kokoajan alkaa kohta tankki vuotaan kun kiinnityskumet lentäneet mäkeen.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
TL200CC
2WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TL200CC »

Ainakin mulla pystyi siirtymään isompaan suuttimeen 112,5 => 117,5 ja tuntuisi siltä että pitäisi kokeilla 120 suutinta, koska meinaa vielä röpötellä isoimmalla vaihteella kovaa ajettaessa
Matalalta ja Kovaa kadul (Mutaa ja Kuraa kutses)
Tötterö
6WD

Viesti Kirjoittaja Tötterö »

Mikä sytytystulppa tuohon Comanche/Fude 200?

Entä miten kaasun liikerataa suuremmaksi?
PK
6WD

Viesti Kirjoittaja PK »

Tötterö kirjoitti:Mikä sytytystulppa tuohon Comanche/Fude 200?

Entä miten kaasun liikerataa suuremmaksi?
Molempiin kysymyksiin löytyy vastaus tämän topicin alkupäästä ja monesta muustakin paikasta. Tzorpaksen sivuilla myös hyvää tietoa. -> käytä hakua
TL200CC
2WD
Viesti:

Täytyy hivenen kritisoida tätä "käytä hakua" -repliikkiä; Sillä jos tonne hakuun pistää että: comanche, sytytystulppa, etc. hakusanoja niin totta tosiaan se löytää juurikin tämän topicin, mutta haku ei osaa kertoa että miltä prkl sivulta löytyy haettu asiayhteys eli tässä tapauksessa millä sivulla on jutusteltu sytytystulpista....henk. koht. surffailen GPRS-modeemilla joten jokaisen 54-sivun läpiselaamiseen saa tuhlattua törkeän paljon aikaa!!

Voi olla että on olemassa jokin kikka miten pääsee suoraan sen etsityn asian luokse, mutta kun olen ite niin halvatun avuton niin en ole sellaista ominaisuutta tämän foorumin tai minkään muun foorumin hakukoneesta löytänyt!!
whisky
4WD

Laita haussa se täppä Näytä tulokset: Viestejä -kohtaan ei aiheet. Niin antaa kaikki viestit, jossa puhutaan comanche+tulppa
TL200CC
2WD
Viesti:

Kiitos. Nyt onnistuu hakemiset kivutta :)
whisky
4WD

whisky kirjoitti:Menee aavistus off topic,mutta osaisko joku kertoo minkä eturatas käy comanche 110 cc?
Vastaan ite, kun sain selvitettyä, jos joku tulevaisuudessa kaipaa samaa tietoa. Suzuki PV Rattaat kävi, tosin ketjut joutui kanssa vaihtamaan.
Ensmo
3WD

Viesti Kirjoittaja Ensmo »

whisky kirjoitti:
whisky kirjoitti:Menee aavistus off topic,mutta osaisko joku kertoo minkä eturatas käy comanche 110 cc?
Vastaan ite, kun sain selvitettyä, jos joku tulevaisuudessa kaipaa samaa tietoa. Suzuki PV Rattaat kävi, tosin ketjut joutui kanssa vaihtamaan.

moni piikkisen rattaan laitot kinni et jouduit sit laittaa uudet ketjutki?
Bashan TL 200cc
whisky
4WD

Itse en laittanut. naapuri laittoi. Laittoi mielestäni 13-piikkisen eteen ja taakse en muista. Ketjut joutui vaihtaan siksi,että ne alkuperäiset olivat "paksummat" ja eivät käyneet rattaan hammasjaolle.
whisky
4WD

Onko tuosta mitää haittaa jos tuota 200 tl -mallin takaiskaria pitää niin kovalla kuin sen saa sieltä alasäädöstä ja sitten painaa iskarin ihan alas. Jää nimittäin aika alas. Silloin ainakin peli on aika matala...Ei tosin kyllä sitten vaimennakkaan mitään.
edviina
2WD
Mönkijä:: BomberCat

Viesti Kirjoittaja edviina »

Hai mites olette toimineet takuu asioissa? Mönkkärini on maahantuonut Keskinen mut ostin sen eri myyjältä ja ihan eri paikkakunnalta kuin missä asustelen. Pitääkö uusi takuu osa tilata jonkun valtuutetun korjaamon kautta vai voiko hoitaa ihan itse? Ja jos voi hoitaa/tilata itse niin mistä löytyy numero? Meinaan et millä tavalla todistan jos et se osa on todellakin rikki!
Tzorbas
4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tzorbas »

Kysyt osaa myyjältä jos vaihdat sen itse. Jos haluat osan vaihdettavan takuuseen annat lähimmän huollon hoitaa asian. Minä ainakin olen joutunut palauttamaan rikkoutuneen osan myyjälle.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
Vastaa Viestiin