Honda 680 EFI Kylmäkäynnistys

Keskustelua Honda mönkijöistä.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Viestit: 8676
Liittynyt: 02 Elo 2004 17:59
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Ongelma tulee esille silloin kun masinolilla ja mehukatilla on bensan seassa oleva vesi saatu sekoittumaan bensan sekaan. Nyt bensan seassa on mukavasti ylimääräistä korroosiota aiheuttavaa kosteutta joka ei pitkän päälle tee hyvää ruiskusuuttimille ja niiden suorituskyky kärsii, alkaa mahdollisesti pisaroimaan. Toinen on että jos polttoainesuodatin on ns. eroitteleva silikonisuodatin niin masinolit kaappaa suodattimeen eroittuneen veden mukaansa ja taas suuttimia välittää :wink:

En sitten tiedä onko pelit kehittyneet vuosien aikana mutta tällaiset ohjaistukset aikoinaan meille kurssitettiin öljyalan ja merkkihuoltojen koulutuksessa. Saattaa olla että mun tieto on muinaisjännettä ja tilanne on muuttunut mutta vahvasti epäilen että suuria muutoksia ei ole tullut tämän asian tiimoilta.

Kannattaa selvittää käsikirjasta tai maahantuojalta mikä on heidän suhtautuminen mehukatin lisäämiseen :wink:
Kylätason mönkijäkuski
digiaslak

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

petri.n kirjoitti:Mehukatti unohtu. :D
Juu, mehukatti ja illotiini unohtui, kloriittiakin joskus vähän lorauttanut...

siitä se polle tykkäsi. Juotti se Roosakin pollelle mehukattia raajärven reissulla.

t.Veli-Pekka
Vastaa Viestiin