Kaivarin kierros 2012 Kuun toinen Keskiviikko klo 19.00
-
- Tracks
- Mönkijä:: Polaris SP 500 EFI T3
Jep!
Minä olin se mattimyöhänen. En ehtinyt varsinaisen cruisailustarttiin mukaan, mutta kävin yksikseni kiertämässä kesäkuisen Kaivarin lenkin ja takaisin jäähallin parkkipaikalle tullessani muut oli vielä siellä parkissa.
Mutta kovasti vähän tuntuu täältä pääkaupunkiseudultakin aktiivisia köröttelijöitä löytyvän, vaikka monella näyttäisi paikkakuntatiedoissa olevan tätä suuntaa. Onko se laite pelkäksi pihan koristeeksi ostettu, kun ei ajelemaan raski tulla? Kyllähän aina joskus on muita kiireitä tai ei muuten saa lähdettyä, mutta että vain kuusi pääsee paikalle useammasta sadasta foorumin lukijasta!
No ensi kerralla sitten taas vähintään kesäkuinen osanotto.
Minä olin se mattimyöhänen. En ehtinyt varsinaisen cruisailustarttiin mukaan, mutta kävin yksikseni kiertämässä kesäkuisen Kaivarin lenkin ja takaisin jäähallin parkkipaikalle tullessani muut oli vielä siellä parkissa.
Mutta kovasti vähän tuntuu täältä pääkaupunkiseudultakin aktiivisia köröttelijöitä löytyvän, vaikka monella näyttäisi paikkakuntatiedoissa olevan tätä suuntaa. Onko se laite pelkäksi pihan koristeeksi ostettu, kun ei ajelemaan raski tulla? Kyllähän aina joskus on muita kiireitä tai ei muuten saa lähdettyä, mutta että vain kuusi pääsee paikalle useammasta sadasta foorumin lukijasta!
No ensi kerralla sitten taas vähintään kesäkuinen osanotto.
Viljami
Vuoden turhake 2007, ja ylpeä siitä.
Ei ole kömpijä koristeeksi ostettu, Keskiviikko iltana oltiin mökillä ajamassa soraränniä edestakaisin kolmen kömpijän voimin ja pakko myöntää että lujaa sai ajaa että 700KQ ja 800 Polle jäi huonommalle ajalle kuin Can Am
Elokuussa ollaan varmaankin mukana jos työvuorot natsaa kohdalleen.

Elokuussa ollaan varmaankin mukana jos työvuorot natsaa kohdalleen.
Kylätason mönkijäkuski
-
- Tracks
Pikku tilasto:
Foorumin jäseniä (paikkakuntatiedon mukaan):
Helsinki 42
Espoo 34
Vantaa 32
Lisäksi 594 sellaista käyttäjää yhteensä 1626:sta rekisteröidystä käyttäjätunnuksesta, jotka eivät ole paikkakuntaa liputtaneet (noin 1/3-osa)
Näillä luvuilla pelkästään pääkaupunkiseudulla pitäisi olla 130-150 Foorumin lukijaa. Lisäksi muut lähikunnat (Sipoo, Tuusula, Kerava, Järvenpää, Nurmijärvi, Vihti, Kirkkonummi, ...) eli ehkä pyöreästi 200 potentiaalista Kaivarin kiertoon tulijaa.
Paikalla oli viimeksi yhteensä kuusi eli kokonaista 3% potentiaalisista tulijoista. Ensimmäisessä kapinassa kesäkuussa oli sentään yli 10% porukasta paikalla.
Foorumin jäseniä (paikkakuntatiedon mukaan):
Helsinki 42
Espoo 34
Vantaa 32
Lisäksi 594 sellaista käyttäjää yhteensä 1626:sta rekisteröidystä käyttäjätunnuksesta, jotka eivät ole paikkakuntaa liputtaneet (noin 1/3-osa)
Näillä luvuilla pelkästään pääkaupunkiseudulla pitäisi olla 130-150 Foorumin lukijaa. Lisäksi muut lähikunnat (Sipoo, Tuusula, Kerava, Järvenpää, Nurmijärvi, Vihti, Kirkkonummi, ...) eli ehkä pyöreästi 200 potentiaalista Kaivarin kiertoon tulijaa.
Paikalla oli viimeksi yhteensä kuusi eli kokonaista 3% potentiaalisista tulijoista. Ensimmäisessä kapinassa kesäkuussa oli sentään yli 10% porukasta paikalla.
Viljami
Viljami, sulla on negatiivinen sävy kun kommentoit Helsingissä ajettavaa cruisailua. En osaa edes arvata syytä miksi toistuvasti arvostelet sellaista osaa porukasta joka EI tule ajamaan Helsingin keskustaan arki-iltana.
Ehkä heillä on muuta tekemistä. Vaikka vaikutusalueella asuisi tuplasti enemmän laitteen omistavia ei sen tarvitse tarkoittaa että osallistujien määrä kovin paljoa suuremmeksi ainakaan tulisi kuin kesäkuun ajossa. Mielestäni voisit toimia toisin, kertoisit vaikkapa kuinka hauskaa ja mukavaa sinulla on ollut ajotapahtumissa ja näinollen levittäisit sitä hyvänolontunnetta joka sinulle on syntynyt. Joku osallistumistaan harkitseva voi saada siitä tartunnan ja päättää osallistua, näin se homma etenee eikä että arvostellaan niitä joita ei ole paikalle ilmestynyt.
Toivottavasti 09.08.2006 lyödään uusi ennätys osallistujien keskuudessa.
Ehkä heillä on muuta tekemistä. Vaikka vaikutusalueella asuisi tuplasti enemmän laitteen omistavia ei sen tarvitse tarkoittaa että osallistujien määrä kovin paljoa suuremmeksi ainakaan tulisi kuin kesäkuun ajossa. Mielestäni voisit toimia toisin, kertoisit vaikkapa kuinka hauskaa ja mukavaa sinulla on ollut ajotapahtumissa ja näinollen levittäisit sitä hyvänolontunnetta joka sinulle on syntynyt. Joku osallistumistaan harkitseva voi saada siitä tartunnan ja päättää osallistua, näin se homma etenee eikä että arvostellaan niitä joita ei ole paikalle ilmestynyt.
Toivottavasti 09.08.2006 lyödään uusi ennätys osallistujien keskuudessa.
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Itse tulen paikalle, joten minuun ainakin edellinen teki vaikutuksen. Nähdään siellä.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
-
- Tracks
-
- Tracks
Kiitos rakentavasta palautteesta. Enpäs ole itse viestintääni moiseksi kokenut. Mutta niinhän se on miltä lukijasta tuntuuBastardoGrande kirjoitti:Viljami, sulla on negatiivinen sävy kun kommentoit Helsingissä ajettavaa cruisailua. En osaa edes arvata syytä miksi toistuvasti arvostelet sellaista osaa porukasta joka EI tule ajamaan Helsingin keskustaan arki-iltana.

Eihän sinne toki ole kenenkään pakko tulla. Fakta vaan näyttää olevan, että kun paikalle vaivautuu, niin pääosin jengi on tyytyväistä että sai aikaiseksi lähdettyä. Vaatii vaan pientä potkua persauksille, että pääsee sohvan pohjasta ylös.

Toiset saa liikkeelle maanitelemalla ja toiset taas hiukan nohittamalla. Eikös sitä jo pienenä penskana saatu kaverit tekemään mekein mitä tahansa älytöntä, kun vähän nohitti että "Et kyllä osaa/uskalla...". Ja melko älytöntähän tämäkin kömpijällä pitkin keskustan katuja ajelu on. Mutta mukavaa sellaista

Toivottavasti sinä BastardoGrande saat joukkoja liikkeelle omalla tyylilläsi ja minä ehkä omallani. Joka tapauksessa olisi komiaa, kun letka olisi kesäkuista pidempi.
Viljami
mä oon ainakin tulossa viikon päästä keskiviikkona ajelee helsinkii ympäri
sinne vaan kaikki kynnelle kykenevät
ja jos tällä kertaa itsestään irti että esittelisi ittensä muille ja juttelis vähän enempi, kun jäi kesäkuussa juttelut aika vähille ja moni ei varmaan ees tunnista mua
keskiviikkona tavataan
sinne vaan kaikki kynnelle kykenevät
ja jos tällä kertaa itsestään irti että esittelisi ittensä muille ja juttelis vähän enempi, kun jäi kesäkuussa juttelut aika vähille ja moni ei varmaan ees tunnista mua
keskiviikkona tavataan
Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
-
- Tracks
Näistähän se J.O.B. järkkäili keväällä yhteistilauksen:Snoop kirjoitti:Miiiinkä "kilpien" ?? (mullekans!) =waari kirjoitti:mut on entistäkin helpompi tunnistaa, kiitos J.O.B.:n järkkäämien kilpien.
http://www.lastenvaunukyltit.com/
Sieltä niitä saa vieläkin ja jopa Sammy's ATV -logolla varustettuna, kun osaa kysyä. Koeta etsiä Haku-toiminnolla se viestiketju, jossa kilvistä keväällä käytiin turinoita.
Näyttää J.O.B. pistäneen myös tuonne "Myydään" -foorumiin ilmoituksen aiheesta:
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=4584
Viljami