ei oo vielä tietua variaattoriremmin hinnasta remmi on tilauksessa ja matkalla tänne, mutta ainakaan huoltomies joka sen tilas ei oo puhunu hinnasta mittään
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
Kuinka tässä nyt näin kävi, onpas täällä suzuki osastolla hiljaista....Ainiin mut eihän suzukeissa ookaan mitään vikoja mistä pitäis jutella. HEH HEH..
Niille, jotka pitävät tällaisesta - tämä on sellaista.
joo ja toivottavasti ei tuu niitä suurempia vikoja, mutta kannattaa kuitenki seurailla ja putsailla niitä vetonivelten suojakumeja
ei oo vielä remmiä tullu, $@$£@ yli 2 viikkua ollu mönkiä huollosa, no mutta sanovat susukilta että remmi on huoltomiehellä maanantaina.
meinaa tulla vierotusoireita jo ku ei pääse ajahan ja kelit ois kohallaan!
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
Vanhana kelkkahemmona pidin aina vararemmiä mukana. Maksaa muuten 80-120 € pala jos ostaa hyvän. Huonoja saa kolmellakympillä.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
jaska kirjoitti: joo ja toivottavasti ei tuu niitä suurempia vikoja, mutta kannattaa kuitenki seurailla ja putsailla niitä vetonivelten suojakumeja
ei oo vielä remmiä tullu, $@$£@ yli 2 viikkua ollu mönkiä huollosa, no mutta sanovat susukilta että remmi on huoltomiehellä maanantaina.
meinaa tulla vierotusoireita jo ku ei pääse ajahan ja kelit ois kohallaan!
Nyt sänkyyn nimittäin hoidetaan huomenna ja sunnuntaina se homma mistä oli puhe ja sinä et pääse kun on kaks pollea eiku kun et saa sitä remmiä.Seuraavalla kerralla sitten.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Rune74, onko allekirjoituksen kuvassasi tarkoitus olla kingi? Väri on kinginkeltainen, mutta näyttää aika paljon kolmipyöräseltä mun mielestä. Ja sitten toinen juttu. Ton allekirjoituksen kingin iskarit pitäs huoltaa. Tippuuko se muuten munilleen tossa aina hypyn jälkeen?
anton kirjoitti:Rune74, onko allekirjoituksen kuvassasi tarkoitus olla kingi? Väri on kinginkeltainen, mutta näyttää aika paljon kolmipyöräseltä mun mielestä. Ja sitten toinen juttu. Ton allekirjoituksen kingin iskarit pitäs huoltaa. Tippuuko se muuten munilleen tossa aina hypyn jälkeen?
Näyttää toi tippuvan munilleen... liekö liian isot saappaat ???