Taisto kirjoitti:Linhaihin hankittiin polariksen työkonerunko ja etulevy ja se sopi suoraan mönkiän rungossa oleviin reikiin/kiinnikkeisiin eli siinäkin suhteessa kopioitu polariksesta...
Onko se työkonerunko joku yleismalli vai johonkin tiettyyn pollen malliin?
Kun käyn liikkeestä kyselemässä niin tietäis heti mitä kysyy.
-Hessu
Viimeksi muokannut Hoo, 24 Touko 2005 21:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eihän koko merkistä löydy mitään tietoa mistään? Ja ehkäpä se on sitten
sama peli kuin Rally? Onhan noita Rallyja vaikka kuinka paljon myynnissä
eri nimillä. Olisi Sammyn fiksua vaihtaa Rally -otsikon nimeksi Loncin jolloin
sinne saisi kaikkien Loncineitten keskustelun iekä vain Rallyn.
Pitkästä aikaa palasin palstalle, ja ajattelinpa sitten laittaa linhain kuulumisiakin samalla. Viime ajat linkku on seisonut raksalla katoksessa, koska vaihteisiin tuli jotain ongelmaa. Pikavilkaisulla näytti, että vaihteensiirtäjä(t) ei pääse liikkumaan. Vähän epäilen, että ensin oli joku muu häikkä, ja sitten ovat vääntyneet, kun on runnottu kovalla kädellä (naapurin pojan toimesta). Ei silti, olisin voinut runnoa ihan itsekin.
Mönkkäri jäi sinne odottelemaan parempia aikoja, nyt on käsi kipsissä, joten saa odottaa vielä muutaman viikon. Onko kenelläkään muulla ollut linkussa vaihdeongelmia?
pantterieka kirjoitti:
Tuntuihan se Linhai kokeiltaessa vähän laiskemmalta kun Rally 250, mutta uskoisin eron johtuvan siitä kun Rallyssa on vaihteet ja Linhai on variaattoripeli.
Meiltä löytyy molemmat, Linhain 300 4x4 50th sekä Rally 250. Molemmat juuri hankittuja, mopomönkijän omi 15v. täyttänyt poika joten tuli ajankohtaiseksi ostaa uus. Vaimon innostumisen myötä ostettiin sitten kaks
Rally on vikkelämpi hieman, osaltaan vaihteiden takia mutta kulkee se huippuja hiukan enemmän (2-4km/h). Molemmat mun mielestä tosin joutuu virittää,lähinnä siks että pysyy Kehäteillä liikenteen mukana. Se 65-75 ei riitä minkä molemmat jatkuvaa nopeutta kulkee, pyörii jaloissa kiusallisesti koko ajan. Siinä ei satunnaiset 80 vauhdin saavuttamiset riitä kun meno hyytyy ylämäkiin. Liikennemäärät on kuitenkin melkoiset.
pantterieka kirjoitti:
Tuntuihan se Linhai kokeiltaessa vähän laiskemmalta kun Rally 250, mutta uskoisin eron johtuvan siitä kun Rallyssa on vaihteet ja Linhai on variaattoripeli.
Meiltä löytyy molemmat, Linhain 300 4x4 50th sekä Rally 250. Molemmat juuri hankittuja, mopomönkijän omi 15v. täyttänyt poika joten tuli ajankohtaiseksi ostaa uus. Vaimon innostumisen myötä ostettiin sitten kaks
Rally on vikkelämpi hieman, osaltaan vaihteiden takia mutta kulkee se huippuja hiukan enemmän (2-4km/h). Molemmat mun mielestä tosin joutuu virittää,lähinnä siks että pysyy Kehäteillä liikenteen mukana. Se 65-75 ei riitä minkä molemmat jatkuvaa nopeutta kulkee, pyörii jaloissa kiusallisesti koko ajan. Siinä ei satunnaiset 80 vauhdin saavuttamiset riitä kun meno hyytyy ylämäkiin. Liikennemäärät on kuitenkin melkoiset.
Itselläni on toi Comanche 300 4x4 mikä on linhai 300 sukulainen ja Rally 250. Kyllä toi rally on paljon ketterämpi maastossa keveytensä ja kääntösäteensä puolesta mutta normaali tiellä kummatki menopelit ovat aikalailla samanlaiset suorituskyvyltään
pantterieka kirjoitti:
Itselläni on toi Comanche 300 4x4 mikä on linhai 300 sukulainen ja Rally 250. Kyllä toi rally on paljon ketterämpi maastossa keveytensä ja kääntösäteensä puolesta mutta normaali tiellä kummatki menopelit ovat aikalailla samanlaiset suorituskyvyltään
On se Rally vähän ketterämpi ja kevyempi käsitellä, varsinkin kun tie loppuu. Mut hauskoja pelejä molemmat. Linhaista laitoin takavaimentimen ylimpään/jäykimpään asentoon, se muutti melko radikaalisti sitä, mun mielestä parempaan suuntaan kun ajamme enimmäkseen teitä pitkin. En ole ehtinyt vielä oikein höykyttää sitä tuon jälkeen metsätaipaleella.