SMC Wildcat 500

Keskustelua SMC mönkijöistä.
kille666
6WD
Mönkijä:: on

Re: SMC Wildcat 500

Viesti Kirjoittaja kille666 »

kate kirjoitti:
JJP kirjoitti:RE mallissa on mun mielestä aina se krominen "täysteho" putki.
Uus painoshan taitaa olla punaisella rungolla?!

Ton 60 sivun lukemiseen ei kauaa mene.
Mutta sä tiedät että vastaus löytyy sieltä...sitten kun alkaa kiinostamaan niin ehkä viittit nähdä vähän vaivaa.
Jokuhan vois tehdä myös videon ja powerpoint esityksen?!

Kyselin tolta koalalta ja sillä ei ainakaan tullut vakiona tuolla tehoputkella eikä myöskään yhdellä toisella kaverilla.
Luin kyllä tuon 60 sivua mutta ei tohon putkihommaan ihan selvää vastausta löytynyt tai sitten oli tullut otettua vähän liikaa ja meni ohi :partyman:
No kysyn lamokselta niin sekin selviää.

minulta kysyttiin haluaako laitoksen täysitehoisena jos otit täysitehoisen on se automaattisesti tehoputkella joka on kiiltävä, mutta hieman heikkoa on takapönttö itsellä katkes hitsaus sauman kohdalta. Muiden laitosten tehoputket joudut muokkaamaan, kun ne ei suoraa taida käydä.
välitykset on ollu yleensä itellä tuo 14/32 kiihtyy ja kulkee kumia jaksaa polttaa niin pirusti jos jaksaa pyörittää asfaltilla..
pitää joku päivä kokeilla jaksaako nostaa keulaa 2vaihteella, kun laittaa välitykset 13/32.

Kiva on autoja kiusata jos ei muuta keksi.
koala
6WD
Mönkijä:: SMC 500re !

Viesti Kirjoittaja koala »

kille666 kirjoitti: mutta hieman heikkoa on takapönttö itsellä katkes hitsaus sauman kohdalta.
Kuin myös! Mutta Takuu toimii :D :D !
JJP
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Viesti Kirjoittaja JJP »

Joo mulla kans katkes se putki sieltä vaimentimen juuresta.Löytyy muuten kyseinen putki ilman db killeriä vielä tallista.Jos jotain kiinnostaa nii tulee ison rahan kanssa ostamaan pois. :D

Esimerkiksi yoshimuran sovittaminen villikissaan oli alle 30minuutin homma.Kyseessä siis oli predatorin putkisto.
Helppoa ja hauskaa sanon minä.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
kate
6WD
Mönkijä:: Outlander 500 max xt

Viesti Kirjoittaja kate »

Just niin täysitehoisena tulossa ja tuolla tehoputkella.Sitä nyt en huomannu kysellä että kustantaako tuo putki kuinka paljon lisää vai kuuluuko hintaan.
Kannattaiskohan tohon putken kiinnitykseen tehdä jotain pientä joustavaa systeemiä jos niin helposti poikki menee?
kille666
6WD

JJP kirjoitti:Joo mulla kans katkes se putki sieltä vaimentimen juuresta.Löytyy muuten kyseinen putki ilman db killeriä vielä tallista.Jos jotain kiinnostaa nii tulee ison rahan kanssa ostamaan pois. :D

Esimerkiksi yoshimuran sovittaminen villikissaan oli alle 30minuutin homma.Kyseessä siis oli predatorin putkisto.
niin jos sen osaa tarviko sun taivuttaa putkea ollenkaan, kun silloin teit omaasi?

Se kuuluu se tehoputki hintaan ja ne on valmiiksi säädättänyt sen penkissä sulle, mutta sitten joudut joskus ostamaan vakio putken/lainaamaan lamokselta katsastusta varten.
Jonska
6WD
Mönkijä:: No quad
Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra

Viesti Kirjoittaja Jonska »

Ei tarvii jos on E hyväksytty se tehopönttö ja noiskilleri paikallaan.
Meinaan tota lainaamista katsastusta varten.
Onks pakko jos ei taho :o ?

http://picasaweb.google.com/JLyyra
kille666
6WD

Jonska kirjoitti:Ei tarvii jos on E hyväksytty se tehopönttö ja noiskilleri paikallaan.
Meinaan tota lainaamista katsastusta varten.
Entäs päästöt vai onko tehoputkella niin suurta vaikutusta päästöihin?
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

kille666 kirjoitti:
JJP kirjoitti:Joo mulla kans katkes se putki sieltä vaimentimen juuresta.Löytyy muuten kyseinen putki ilman db killeriä vielä tallista.Jos jotain kiinnostaa nii tulee ison rahan kanssa ostamaan pois. :D

niin jos sen osaa tarviko sun taivuttaa putkea ollenkaan, kun silloin teit omaasi?

Se kuuluu se tehoputki hintaan ja ne on valmiiksi säädättänyt sen penkissä sulle, mutta sitten joudut joskus ostamaan vakio putken/lainaamaan lamokselta katsastusta varten.
Ei tarvinnu taitella yhtään mihinkään.(mitä nyt vähän "asetella" paikalleen)
Lisää putkea laitettu senttiäkään,pois taisin sen sijaan jättää vähän.Pistettiin muutamasta kohdasta poikki ja hitsattiin eri kulmaan.
Kukaan ei osaa kaikkea itse, se riittää että on kavereita.

Saiko "tehoputken" mukaan myös normaaliin malliin vai pelkästään ReisinkiEditioniiin?

Mun ensimmäinen mönkijä rekisteröintikatsastettiin teharilla ja tuplakaasareilla joten ei ne niitä E-tunnuksia taida aina konttorilla katella.
On mulla kyllä Craptorinkin tuplaputkistossa E-hyväksynnät jos miliisit niitä alkaa kadulla syynäämään. :wink:
Kuvasteita
Latticello
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Latticello »

Homasiko eroa yoshimuran ja tuon alkuperäisen kiiltävän piipun kanssa? oliko sulla ne samassa kokoonpanossa kiinni?
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

Ei ollut samanlaisessa kokoonpanossa kiinni joten en voi sanoa eroa.Yoshista lähti nätimmät äänet.
Kuvasteita
kastemato
6WD
Mönkijä:: ei enään

Viesti Kirjoittaja kastemato »

Siis kyllä se tulee sillä putkistolla jos on RE malli, senhän sai vaihtoehtosesti ottaa sillä vakioputkella. Eikä tarvii vaihdella mitään putkia leimalle, päästöistä ne aina jää kiinni...kuulemma.

Ja kaikki ne kannattaa aina säädättää penkissä, varmuuden vuoks.
JJP
Tracks

Viesti Kirjoittaja JJP »

En ottais kyllä ikinä vakioputkella jos sais parempaakin samaan rahaan.
Kuvasteita
kastemato
6WD

Latticello kirjoitti:Tervehdys hyvä villikissa kansa!

Otin orvoksi jäävän vm 2009:n mustan kissan hoiviini. ja mielen sopukoista tunkeutuu ilmoille liuta tyhmiä kysymyksiä...auttakee jos vain viitsitte ja jaksatte helteen löystyttämillä nakeillanne näppäillä. Nykyinen kisuni taitaa olla vakio lukuun ottamatta ed.omistajan putkeen porailemia reikiä.. eli hieman pitäisi kutkutella että kehräisi miehekkäämmin ja löytyisi alaväntöä enemmän.
Kysymyksiin varmaan löytyy vastauksia ketjusta , mutta muillekin tiedon haluisille olisi tässä helppo pikku tiivistetty infopaketti, jos viisammat vain valaisevat. Linkitys ketjun oikeaan kohtaa toimii myös.

- korjailemanne lapsentaudit ja tarkkailtavat heikot paikat?
- Käsittääkseni tuota värkkiä myydään ulkumaailman ihmisille eri nimillä, millä?
- Löytyykö netistä muilta mailta hyvin palikkaa kissaan? Olettekö tilanneet onnistuneesti?
- Suomen varaosa myynti?
- Muiden merkkien käyvät osat?
- Onko alkuperäiseen ilmanputsarikoteloon sopivaa vaparia/muuta suodatinta?
- edullinen, hyvä, toimiva slipari/tehoputki mikä sopii?
- Edellisen kahden kysymyksen yhdistelmään ~sopivat suuttimet vai pitääkö penkittää?
- Aurauskulmat?
- jossain mainittii kartoista.. miten niiden muuttaminen onnistuu?
- Lisää alavääntöä?
- Alkuperäiset välitykset?
- Mukavat metsä/hiekkatie välitykset?
- alustan säätö katu/röykytys ajoille?
- mahtuuko vanhoille ketjuille tiehemmät välit tai kannattaako edes laittaa uusia rattaita käytetyille ketjuille?

Saa kehua omaa onnistunutta muokkaustaan ja tietysti kertoa mitä ei ainakaan kannata tehdä :D

Mulla tosiaan ensimmäisenä oli mielessä ne välityksien tihentäminen ja tehoputki/ilmanputsari/suutin jumppa.

et semmosta :D
Ainakin RE mallin vakiovälit on hyvät kaikille pätkille. onko ne sitte 14/kolkytjotain?

Hankit siihen jonkun putkiston ja suutinsarjan ja linkoot sen kaasunliikkeenrajottajan mäkeen ni alkaa tuleen vääntöä(tietysti säädättää täytyy). Ja unohdat kaikki suodatin jutut, se orkkis riittää varmasti.

Varmaan niistä sytkäkartoista oli puhetta, se vaatii sen boksin mikä maksaa jotain mansikoiden ja mustikoiden väliltä. (sitä et tarvii ennen kun on ne suuttimet ja putket kunnossa)

Ainaki katuajossa huomasin että auraus nollaan on hyvä.(ainakin leveellä ja matalalla vehkeellä)

Alustan säädöt löydät kun kokeilet, eihän siinä ole kun 3 eri asentoo...

Ja yleensähän foorumilta ei kannata mitään kysyä kun aina käsketään käyttämään hakua ja sen jälkeen lukemaan koko foorumi läpi.
kastemato
6WD

JJP kirjoitti:En ottais kyllä ikinä vakioputkella jos sais parempaakin samaan rahaan.
Harva kai ottaa :lol:
guyz1970
2WD

Viesti Kirjoittaja guyz1970 »

Iv just put my smc 500 up for sale on a couple of uk forums. i included a walk around video that i took.. put the quad up for £3500 m 2010 bike with 3000 miles and £1500 worth of modifications.
let me know what you think..
heres a link
http://www.youtube.com/watch?v=KaXdmtBvUYE
Im thinking of dinli 800 evo or tgb blade 550irs
Ant info on these bikes would be apreciated. :D
Vastaa Viestiin