comanche 200vs300

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
mönkkäri55
3WD
Viestit: 87
Liittynyt: 23 Touko 2007 16:01

comanche 200vs300

Viesti Kirjoittaja mönkkäri55 »

Eli ittellä on toi 200 comanche ja oon vähä ajatellu 300 komsua..asiaan..Onko toi 300 laadukkaampi kuinkas tehot ym eli oliskohan hinnan väärti vaihtaa 200 comache 300 comancheen?

8)
Avatar
rammer
4WD
Viestit: 240
Liittynyt: 12 Elo 2007 19:15
Paikkakunta: kirkkonummi

kyllä

Viesti Kirjoittaja rammer »

Kyllä se vaikuttaa hintansa arvoiselta peliltä. Laatu varmaan on sitä samaa kuin 200 comanchessakin. itte kans kattelin sitä 300cc mallia.. on varmaan teho/paino suhteeltaan parhaimpia mitä markkinoilla on. Suht kevyt paino ja se 15kw tehoa niin kyllä sillä pääsee jo ihan mukavasti varmaan yli 100km/h saa sen kulkemaan ilman mitään ihmeempiä kikkailuja.
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
mönkkäri55
3WD
Viestit: 87
Liittynyt: 23 Touko 2007 16:01

Viesti Kirjoittaja mönkkäri55 »

mynti ilmoituksis on 85km/h huiput pitääköhän paikkansa?
juuso69
Noppeli
Viestit: 13
Liittynyt: 07 Tammi 2007 16:59
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja juuso69 »

300:nen menee vakiona 86kmh ja kaks piikkiä pienemmällä etu hampilla yhtä lujaa, testattu gepsillä. 8)
mönkkäri55
3WD
Viestit: 87
Liittynyt: 23 Touko 2007 16:01

Viesti Kirjoittaja mönkkäri55 »

onkos siinä 300 kuristuksia?
Avatar
iippo
4WD
Viestit: 187
Liittynyt: 06 Loka 2005 08:23
Paikkakunta: Rovaniemi, Mönkijä:mikä milloinkin

Viesti Kirjoittaja iippo »

juuso69 kirjoitti:300:nen menee vakiona 86kmh ja kaks piikkiä pienemmällä etu hampilla yhtä lujaa, testattu gepsillä. 8)
Minkäs verran tuolla pienemmällä etuhampilla oli vaikutusta, siis 13 piikkisestähän on kyse. Vaikuttiko kiihtyvyteen?
juuso69
Noppeli
Viestit: 13
Liittynyt: 07 Tammi 2007 16:59
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja juuso69 »

13 piikkisellä kiihtyy huomattavasti paremmin, ja pakki ei oo niin sairaan pitkä.
bomber_cat
2WD
Viestit: 35
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:09
Paikkakunta: 06-area

Viesti Kirjoittaja bomber_cat »

Itekki vaihdoin eturattaan 13 piikkiseks ja paljon paremmaks tuli välitykset. Enään ei tartte liirata kytkimellä niin paljo ku lähtöö liikkeelle.. Ja kyllä toi 300cc taitaa pestä 200cc:n mennen tullen monessaki asiassa, esim jarrut, teho ja ajettavuus.
Bomber Cat 300cc
Avatar
ämhoo
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:36
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja ämhoo »

Olin ensimmäistä kertaa viikonlopun reissulla oman 300:n kanssa. ja täytyy sanoa ettei moittimista löytyny, alustan kun sai säädettyä kohdalleen, oli ilo ylimmillään. Yllätyin miten hyvin iskarit pelas. Mulla on kelkassa WP:n alusta, eikä nää kiinalaiset iskarit nyt äkkiseltään juurikaan niitä hävenny. Pikkasen piristelen menopeliä vielä kun löydän tehoputken ja kaveri saa kikkailla kaasarin kanssa.

kun joku oli tsekannu niitä huippuja niin mulla ne oli 93 km/h.
Avatar
iippo
4WD
Viestit: 187
Liittynyt: 06 Loka 2005 08:23
Paikkakunta: Rovaniemi, Mönkijä:mikä milloinkin

Viesti Kirjoittaja iippo »

Juu,

Mä oon ton 300sen kans pelaillu nyt muutaman viikon ja pienten säätöjen jälkeen alkaa homma olla kohallaan. Vielä pitäis välit vaihtaa jne. Jos homma kiinnostaa niin kannattaa lukea seuraavaa 4x4-magazine.
Avatar
ämhoo
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:36
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja ämhoo »

Onko joku lehti vihdoinkin ottanut huomioon myös kiinanihmeet? Hienoa!
Avatar
iippo
4WD
Viestit: 187
Liittynyt: 06 Loka 2005 08:23
Paikkakunta: Rovaniemi, Mönkijä:mikä milloinkin

Viesti Kirjoittaja iippo »

ämhoo kirjoitti:Onko joku lehti vihdoinkin ottanut huomioon myös kiinanihmeet? Hienoa!
Mehän ollaan testattu noita kiinanlaitteita iän kaiken. Ekana olla testattu Linhait, Dinlit, CF-Motot jne.
Avatar
ämhoo
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 30 Elo 2007 10:36
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja ämhoo »

Sorry, ei ole osunu silmään. Odottelen mielenkiinnolla seuraavaa numeroa, koska ilmestyy?
mönkkäri55
3WD
Viestit: 87
Liittynyt: 23 Touko 2007 16:01

Viesti Kirjoittaja mönkkäri55 »

Eli onko täs 300 samat "kuristukset" kuin 200 eli:
kaasukahvan modaus
äänenvaimennin
suutin
eturatas
bomber_cat
2WD
Viestit: 35
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:09
Paikkakunta: 06-area

Viesti Kirjoittaja bomber_cat »

Ei tartte kaasuvipua modata. Säätää sen säätö jutun kohdalleen, missä vaijeri on kiinni kaasarin päässä, ni läppä aukee kokonaan. Ite nuo muut oonki tehny (ratas ja suutin). Äänenvaimentimelle en oo mitään tehny, ku ei se sieltä taida ahistaa. Pullonkaula voi olla se kohta missä putki menee kahdesta yhteen. Pitää tuo koittaa modata vähä isommaks ku täs vaa kerkee ja jaksaa...
Bomber Cat 300cc
Vastaa Viestiin