Jukka kirjoitti:Asiallisen näköinen kiinnityslevy. Tein oman levyni hiukan pienemmäksi, että se mahtui pystyputkien väliin ja tuli siis suoraan korvallisten päälle (niiden, jossa on ne mutterit) mutta ei silläkään konstilla saa rullakitaa kuin 10 mm sisemmäksi. Rullakidan molemmille puolille käänsin puoliympyräkorvalliset d10 tangosta, niihin saa koukun kiinni jos käyttää pylpyrää. Otin alkuperäiset muoviosat vinssin alapuolelta pois ja laitoin tilalle PE:stä tehdyn pohjapansarista puskuriin saakka (vinssilevyn molemmilla puolilla) nousevan mahd. leveän risusuojan niin ei tarvitse öljynlauhdutinta pelätä.
kiitti!
meinasin itekki aluks tehä sen levyn niin että sopis sinne runkoputkien väliin mutta sillon vinssi ei olis sopivu väliin, tai olis joutunu sen suojaverkon lauhduttimelta poistaa, ja en tiedä olisko sittenkään sopinu.
meinaan itellekki tehdä kyllä noi lenkit molemminpuolin rullakitaa.
kun sitä puskuria pääsee tekeen niin teen itellekki luultavasti hyvät sivusuojat ettei risut riko paikkoja...
ainut siinä on vaan että sitte ku koittaa pesuaika nevalla ajon jälkeen niin huh huh...sitä on sitte joka välissä ja saa heti purkaa koko mönkkärin jos meinaa puhtoseks saada.
alas teen luultavasti rosterista suojan ja myös tukivarsien suojat samasta värkistä.
panssarikin tulee jossain vaiheessa parempi.