Eikä noin. Vaan kysymyksesi pitäisi kuulua: minkä värisestä johdosta otan herätevirran releelle, kun olen laittamassa lisä valoja,behko kirjoitti:moro! minkä värinen johto on pitkien valojen johto ku olen asentamassa lisävaloja![]()
Tällaisesta on vastauksesta on varmasti monelle apua!!!Roosa999 kirjoitti:Nooh, oon noita asentanut 420:n 4 kpl, joten on siellä virtalukon takana oleva heräte.
Mutta 680:ssä ei ole ja heräte otetaan virtalukon Vihreävalkoisesta johdosta.
EI ROSVOLLA, vaan katkaisemalla ja liittämällä kutistesukalla varustettu sininen puristeliitin ja sieltä toinen 0,75 neliöinen kaapeli herätteeksi.
Ota se heräte sieltä, kuinka haluat valojen toimivan.-samsa- kirjoitti:niin mutta mistä sen herätteen saa (350)? kun piuhat on jo valmiiksi hommattu
Onko tuohon olemassa joku valmis pistoke tulpan tilalle? Vinssille tarvii herätteen, ja noiden napojen kautta näyttää virta kiertävän avaimen käännön jälkeen.Roosa999 kirjoitti:Komppaan Meuraa. Aina rele.
Hondassa (420) saat virtalukkoherätteen kuskinpaikalta katsoen oikean etulokasuojan alta. Johto on kiinni syylarin sivusuojan välittömässä läheisyydessä ja siinä liittimessä on tyhjä tulppa päässä. Siitä piuhasta saat helpoiten virta-avaimella ohjatun herätteen. Näin kun kytket, niin ei jää kuormaa päälle jos koneen omat virrat on pois.