minkälaisia takalaukkuja linkuissa?

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
kinkkibashani
3WD
Mönkijä:: Linhai

minkälaisia takalaukkuja linkuissa?

Viesti Kirjoittaja kinkkibashani »

minkäslaisia laukkuja olette linkkuihin viritelleet :?: Tähän voisi keräillä linkkuun sopivien boxien kuvia, hintoja ja hankintapaikkoja.Itse olen hankinnan edessä ja näistä olisi varmaan hyötyä muillekin laukun hankintaa suunnitteleville. :wink:
Uudenmaan Mönkijät ry
Nerd-O
4WD
Mönkijä:: Arctic Cat 700 EFI SE -09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

Itse investoin tänään Gooniin ja samalla tilasin siihen laukun.

Kuva

Tuon kaltainen se oli ja hintaa tuli 200€. Toimitus on tosin ensi viikolla. Ostopaikka Nasmoto. Kolme kypärää tuonne kuulema voisi mahtua. Tuollaisen otin myös siksi että jos pikkusällit on kyydissä niin eivät putoa taakse tai sivuilla ihan niin helpolla.
Tulin, näin ja koitin sormella. Siellähän se oli.
mittarimato
3WD

Viesti Kirjoittaja mittarimato »

Samanlainen boksi ollut kesästä asti goonin perässä

Kuva

Oikein mainio kapine, mahtuu tavaraa enemmän kuin tarpeeksi mukaan.
Omassa yksilössä saranatapit piti pirunmoista kilinää, korvasin ne kierretangolla niin kilinät loppu.
Ei ilman osaisi enää olla.
Ja tosiaan, 4v tyttö tulee hyvin kyydissä mukana kun voi nojailla tuohon ja estää sivusuunnassakin tippumisen. Lisäksi on vielä "turvavyö".
Linhai 260 4x4 '07 - parempi linhai kun iliman
www.kinnu.net/atv
Hurricane
2WD

Viesti Kirjoittaja Hurricane »

Nuo yllämainitut boksit mahtaa olla kaikkein optimaalisimpia, sikäli että niihin mahtuu aidosti paljon tavaraa kyytiin. Mulla on itselläni edellisen omistajan asentama Givi, joka ajaa kyllä asiansa siinä missä mikä tahansa laukku. Sisään mahtuu työpäivän ajaksi kypärä, myös iso muovikassillinen ostoksia kulkee mukana. Tiukassa paikassa boksiin mahtuu myös kaksi mäyräkoiraa. :roll:

Kuva
Möyris
3WD
Mönkijä:: Can-Am Outlander 650

Viesti Kirjoittaja Möyris »

Ja tosiaan, 4v tyttö tulee hyvin kyydissä mukana kun voi nojailla tuohon ja estää sivusuunnassakin tippumisen. Lisäksi on vielä "turvavyö".
Minkälainen sinulla on tuo turvavyö systeemi? Oma muksuni on istunut vielä toistaiseksi tankin ja minun välissä, mutta hommasin tuon laatikon ja ajattelin kanssa jotain vyö systeemiä.
mittarimato
3WD

Möyris kirjoitti:
Minkälainen sinulla on tuo turvavyö systeemi? Oma muksuni on istunut vielä toistaiseksi tankin ja minun välissä, mutta hommasin tuon laatikon ja ajattelin kanssa jotain vyö systeemiä.
Takatarakan kiinnityspulttien läpi rautakorvakot. Vyö on jotain kuormaliinaa jonka päässä on soljet jotka naksautetaan noihin korvakoihin kiinni. Eli pelkkä lannevyö.
Estää jarrutustilanteissa eteenpäin tulemisen, ja pitää kaarteissakin paremmin selkänojassa kiinni.
Ei tarte tuon kanssa yhtään huolehtia, että pysyykö matkustaja kiinni.
Ja muutenkinhan sitä ajellaan vähän varovaisemmin kun on lapsia kyydissä, eiks nii.
www.kinnu.net/atv
1010145
2WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 1010145 »

Motorpowerista ostin 195 euron boksin ja hyvin on toiminut. Toimii myös selkänojana 7-v pojalle joka on kyydissä silloin tällöin.

Laatikkoon mahtuu hyvin 2 normaalia umpikypärää ja vielä tavaraakin tai 3 kypärää ja vähemmän tavaraa.

Oli helppo asentaa ja ainoa mitä "paransin" oli se että lisäsin tiivistettä kanteen yhden kerroksen ja liimasin sisäpuolelle retkipatjan paloja (neopreeniä) ettei laatikko tyhjänä "kumise".

Kuva

Lisää kuvia tuolta kuvablogista
kuvia katsottavana www.kuvablogi.com issa ja samalla nimimerkillä.
kinkkibashani
3WD
Mönkijä:: Linhai

Viesti Kirjoittaja kinkkibashani »

tuo näyttäisi olevan melko yleinen boximalli noihin laitteisiin, pystyykö penkin avaamaan kun tuo boxi on paikallaan :?:
Uudenmaan Mönkijät ry
mittarimato
3WD

kinkkibashani kirjoitti:tuo näyttäisi olevan melko yleinen boximalli noihin laitteisiin, pystyykö penkin avaamaan kun tuo boxi on paikallaan :?:
Pystyy kun laittaa laatikon tarpeeksi taakse.
www.kinnu.net/atv
JuppeH
4WD

Viesti Kirjoittaja JuppeH »

Mulla sama malli. Otin vähän taaksepäin et penkki aukeaa ja et on parempi olla kyydissä :D Tulee joku 10cm perän yli eli ei ihan täydellisesti istu gooniin. Täytyy vuorata viel itekki jollain pehmikkeellä ja tiivistää se kansi ettei se rämise. Eipä oo kiire ku ei tiiä millon saan linkun takas huollosta. http://kuvablogi.com/nayta/908718/
linhai 260 4x4/ can-am outlander 400efi
JuppeH
4WD

Viesti Kirjoittaja JuppeH »

Mulla sama malli. Otin vähän taaksepäin et penkki aukeaa ja et on parempi olla kyydissä :D Tulee joku 10cm perän yli eli ei ihan täydellisesti istu gooniin. Täytyy vuorata viel itekki jollain pehmikkeellä ja tiivistää se kansi ettei se rämise. Eipä oo kiire ku ei tiiä millon saan linkun takas huollosta. http://kuvablogi.com/nayta/908718/
linhai 260 4x4/ can-am outlander 400efi
jappe 74
2WD

Kimpex

Viesti Kirjoittaja jappe 74 »

Itse ostin Kimpex merkkisen taka boxin. Sinne mahtuu se paljon mainostettu kolme kypärää. Ja jos ei oo kolmee kypärää, niin voihan sinne muutakin laittaa.Samalla toimii matkustajalle selkänojana ja antaa pikku lapsille paljon tukea, niin ei tartte koko ajan isin kokeilla kädellä, että onko tyttö vielä kyydissä.Maksoi 170e.Kansi rämisi aluksi, mutta laitoin tiiviste nauhaa väliin niin loppu räminät.Mainio ostos :D
Nerd-O
4WD
Mönkijä:: Arctic Cat 700 EFI SE -09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

Kuis porukka on tuon kiinnittänyt? Itselläni tuli mukaan kolme u-pulttia. Vähän ikävästi ne siellä laatikossa on edessä. Pitäs laatikon sisään saada melko tasainen pinta tai pitäs kehittää jokin suoja niille pulteille ettei ne revi vaan mitään tavaroita.
Tulin, näin ja koitin sormella. Siellähän se oli.
Pietu71
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Bruin 350 4x4

Viesti Kirjoittaja Pietu71 »

ite laitoin tänään kiinni tavallisilla 8mm pulteilla 4 kohtaa isoilla prikoilla,mutta mulla on se 50 vuotis malli jossa on ne semmoset tasaset muovit tarakat,niihin vaan reiät ja loota kii,helppoo ku heinän teko.

Kai ne pakoputken klemmarit on hyvät putkeen kiinnittää.
Heze.R
6WD
Mönkijä:: Dinli 904

Viesti Kirjoittaja Heze.R »

Nerd-O kirjoitti:Kuis porukka on tuon kiinnittänyt? Itselläni tuli mukaan kolme u-pulttia. Vähän ikävästi ne siellä laatikossa on edessä. Pitäs laatikon sisään saada melko tasainen pinta tai pitäs kehittää jokin suoja niille pulteille ettei ne revi vaan mitään tavaroita.
Ite laiton pohjalle vaan tohon mustaan boxiin vaan sanomalehtee sen verran et tuli tasaseks ja hyvin on toiminu.
Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
Vastaa Viestiin