
Kymco KXR 250 multivarin vaihtaminen ohjeita?
Kymco KXR 250 multivarin vaihtaminen ohjeita?
HEips täällä on jossain ollutkin keskustelua miten Kymco KXR 250:een vaihdetaan Malosiin multivari. Voisiko joku pistää ystävällisti varulta vähän ohjetta ja mielellään kuvia. Englanniksi käy ihan hyvin. ISO KIITOS jo etukäteen
Niin ja lisäksi ajattelin vaihdattaa koneen ja vaihteiston öljyt. Mittarissa on nyt tasan 3000 ja tasaisella tahdilla tulee lisää. Veikkaan, ettei siihen ole vaihdettu niitä ikinä, niin ja vielä jäähdytysneste kannataisi varmaan sanalla tatkastaa kun "URAKKAAN" ryhtyy=)

Kymco KXR 250
Eiköhän kun tuolta alat plaraamaan kuvia niin homma selkene :
http://kuvablogi.com/nayta/455952/
Tarvitset ehdottomasti tuon työkalun, minkä voi tehdä itsekin.Mutteri on varmasti tiukassa.Takaisin laitossa momenttiavain ja ruuvilukite on paikoillaan. Itse olen vääntänyt 130-140Nm momenttiin tuon etummaisen mutterin.Takaisin kasatessa huomaa että se hihna pitää "upottaa" ensin sinne takavariaattorin pohjalle ja sitten vasta kiristää etuvariaattorin mutteri.Muutoin se etulautanen kiristyy vain hihnaa vasten ja se ei ole pitkäikäinen juttu.
http://kuvablogi.com/nayta/455952/
Tarvitset ehdottomasti tuon työkalun, minkä voi tehdä itsekin.Mutteri on varmasti tiukassa.Takaisin laitossa momenttiavain ja ruuvilukite on paikoillaan. Itse olen vääntänyt 130-140Nm momenttiin tuon etummaisen mutterin.Takaisin kasatessa huomaa että se hihna pitää "upottaa" ensin sinne takavariaattorin pohjalle ja sitten vasta kiristää etuvariaattorin mutteri.Muutoin se etulautanen kiristyy vain hihnaa vasten ja se ei ole pitkäikäinen juttu.

Back in business