Haulla koitin etsiä, mutta ei ainakaan osu silmään

Jousen esijännitykselläkö sä iskarin pohjaamisen estit? Ku tuo laite makaa jo valmiiksi pohjaanlyöntikummeilla.Jere itte kirjoitti: Korkeuden säätäminen tällä tavalla vaatii vaan hieman hakemista, että löytää oikeat korkeudet eteen ja taakse, ettei pääse pohjaamaan.
Kuvia tästä vaijerihässäkästä mulla ei ikävä kyllä ole, mutta oheinen kuva kertoo normaalin ajokorkeuden kadulla...
Noi madalluspalat ei oo kaikkista paras ratkaisu. Ton ylempänä olevan kuvan oon jostain kisoista ottanu. En tiedä kuinka on kestäny.saukkonen kirjoitti:itse valmistin vähän samantyyliset 525 s . ensipainos petti.kun hyppäsin perävästä patista ja tuli keulalleen alas niin tulee kuvan madallus paloillekkin käymään . jouduin tukemaan kulman sisä puolelta niin avot ." polle kyllä kannataa laskee muutenkin kuin super motoon niin loppuu kulman / keulan turha nostelu " madallus paloja voi kysellä jos on tarvetta