Linhain mukana tuleva "tieliikennekypärä" ???
Linhain mukana tuleva "tieliikennekypärä" ???
Ostin kesällä tuolta Lohjalta Linhai mönkijän ja sain sen mukana tieliikennekypärän. Nyt kuitenkin duunissa työkaverin kanssa katseltiin tätä kypärää ja siinä ei ole ollenkaan CE -hyväksynnästä kertovaa tarraa. Kaverin mukaan Suomessa tieliikennekäytössä pitää olla CE -hyväksytty kypärä tai muuten ajo on laitonta ja onnettomuuksissa vakuutuskaan ei korvaa mitään.
Kypärä on myyjän mukaan DOT -hyväksytty, mutta kun kyselin siitä AKEsta niin se kuulemma on USAn vastine Euroopan CE-hyväksynnälle.
Eli jos tuo kypärä todellakin on vain DOT -hyväksytty eikä CE, niin silloinhan niillä ajaminen maantiellä on laitonta ja tyystin turvatonta jos kerran vakuutus ei todellakaan korvaa onnettomuuksissa mitään ?!?!
Jos jollakulla on faktatietoa tästä asiasta niin kertokaa ihmeessä että saa tämänkin ongelman pois hiertämästä takaraivoa!
Kypärä on myyjän mukaan DOT -hyväksytty, mutta kun kyselin siitä AKEsta niin se kuulemma on USAn vastine Euroopan CE-hyväksynnälle.
Eli jos tuo kypärä todellakin on vain DOT -hyväksytty eikä CE, niin silloinhan niillä ajaminen maantiellä on laitonta ja tyystin turvatonta jos kerran vakuutus ei todellakaan korvaa onnettomuuksissa mitään ?!?!
Jos jollakulla on faktatietoa tästä asiasta niin kertokaa ihmeessä että saa tämänkin ongelman pois hiertämästä takaraivoa!
Kypärä
Vehicles Importista moi!
Antamamme kypärä täyttää tieliikennevaatimukset.
Olen varmistanut asian ennen kypärien luovutusta kenellekään.
Kirjasta Suomen Tieliikennelaki 2005, kohta 129, löytyy varmistus että standardin FMVSS 218 kypärä täyttää suomen tieliikennelain vaatimukset.
Ko. merkintä löytyy kypäristämme.
Soittakaa ihmeessä suoraan minulle jos on jotain epäselvyyksiä, 041-5355189
Yleisesti ottaen tiedoksi: Netissä kirjoittelu on julkista kirjoittamista eli suomenlain alaista kirjoittamista, joten niistä voidaan nostaa esim. herjaus- ja kunnianloukkaus syytteitä.
Saku Rautiainen
www.vehiclesimport.net
www.linhai.fi
Antamamme kypärä täyttää tieliikennevaatimukset.
Olen varmistanut asian ennen kypärien luovutusta kenellekään.
Kirjasta Suomen Tieliikennelaki 2005, kohta 129, löytyy varmistus että standardin FMVSS 218 kypärä täyttää suomen tieliikennelain vaatimukset.
Ko. merkintä löytyy kypäristämme.
Soittakaa ihmeessä suoraan minulle jos on jotain epäselvyyksiä, 041-5355189
Yleisesti ottaen tiedoksi: Netissä kirjoittelu on julkista kirjoittamista eli suomenlain alaista kirjoittamista, joten niistä voidaan nostaa esim. herjaus- ja kunnianloukkaus syytteitä.
Saku Rautiainen
www.vehiclesimport.net
www.linhai.fi
No alkaapa myyjä hermostua asiallisesta keskustelusta ja oikeustoimilla jo uhkailemaan...
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2005/
Ei ainakaan lakiin ole mitään muutosta tullut vuonna 2005...
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2005/
Ei ainakaan lakiin ole mitään muutosta tullut vuonna 2005...
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Saku ja samalla Hyvä Kauppias,
On hyvä että kirjoitat palstalle ja oikaiset epäkohtia mitä kirjoittelussa ilmenee. ¨
Toki kannattaa miettiä mitä kiukunpuuskassaan kirjoittaa, ettei häviä mahdollisia ostajaehdokkaita.
Itse toimin kansainvälisessä tietoliikenneyrityksessä, ja olen ottanut tavakseni laittaa kriittiset sähköpostit "huilaamaa" draft kansioon ja luen ne uudestaan jonkin ajan kuluttua. Jos edelleen näyttää oikealta, painan send painiketta.
Kaupallista syksyä sinne Lohjan suunnalle. Olet erinomaisen tervetullut meidän seuraavaan tapahtumaan Kangasniemelle kauppamaan mönkkäriromppeita. Laitan infoa jos kiinnostaa.
On hyvä että kirjoitat palstalle ja oikaiset epäkohtia mitä kirjoittelussa ilmenee. ¨
Toki kannattaa miettiä mitä kiukunpuuskassaan kirjoittaa, ettei häviä mahdollisia ostajaehdokkaita.
Itse toimin kansainvälisessä tietoliikenneyrityksessä, ja olen ottanut tavakseni laittaa kriittiset sähköpostit "huilaamaa" draft kansioon ja luen ne uudestaan jonkin ajan kuluttua. Jos edelleen näyttää oikealta, painan send painiketta.
Kaupallista syksyä sinne Lohjan suunnalle. Olet erinomaisen tervetullut meidän seuraavaan tapahtumaan Kangasniemelle kauppamaan mönkkäriromppeita. Laitan infoa jos kiinnostaa.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
.
moi vaan kaikille.
olen itsekkin törmännyt vastaavaan tilanteeseen kypärää ostaessa vantaalta nimeä mainittsematta olevasta liikkeestä. Olin ostavani tieliikenne kypärän mut olinkin saanut crossi kypärän ja ratsiassa sain onneksi huomautuksen et kyppä uudestaan kypärä kaupas. Niinpä painelin liikkeeseen kyselemään ett mitä ihmettä ( onneksi oli kuitti tallella ) ja hetken aikaa siinä rupateltuamme saimme selviteltyä asian.
mut asiaan.
Kyselin veljeltäni joka on kattastus konttorilla töissä ja katsoi tuon saku72 kohdan joka viittaa suomen tieliikenne lakiin, ja totesi ett on laillinen käyttää suomen tieliikenteessä ja sanoi ett on varmaan firman puhelin soinut turhaan kiukkusilta asiakkailta ku sitä samaa soitetaan harvasen päivä katsastusasemille kun porukka tuo maailmalta jos jonkin näköistä härveliä.
Toisin ittekkin jotain epämääräistä mut veljeni ei edes katsasta minunkaan autoani joka ei edes mene joka vuosi läpi leimasta vaikka kuinka lahjoisin mut ei niin ei.
Olen tulosssa ostelemaan mönkkäriä mitä pienempi pulju sitä parempi palvelu huomasin kun kävin molemmat maahantuojat läpi tänään päivällä. Kiitos Lohjan isolle karjulle joka selvitti asiat ymmärrettävään tasoon perinpohjin linhaista oli kysymys mikä vaan ett sillei

olen itsekkin törmännyt vastaavaan tilanteeseen kypärää ostaessa vantaalta nimeä mainittsematta olevasta liikkeestä. Olin ostavani tieliikenne kypärän mut olinkin saanut crossi kypärän ja ratsiassa sain onneksi huomautuksen et kyppä uudestaan kypärä kaupas. Niinpä painelin liikkeeseen kyselemään ett mitä ihmettä ( onneksi oli kuitti tallella ) ja hetken aikaa siinä rupateltuamme saimme selviteltyä asian.
mut asiaan.
Kyselin veljeltäni joka on kattastus konttorilla töissä ja katsoi tuon saku72 kohdan joka viittaa suomen tieliikenne lakiin, ja totesi ett on laillinen käyttää suomen tieliikenteessä ja sanoi ett on varmaan firman puhelin soinut turhaan kiukkusilta asiakkailta ku sitä samaa soitetaan harvasen päivä katsastusasemille kun porukka tuo maailmalta jos jonkin näköistä härveliä.
Toisin ittekkin jotain epämääräistä mut veljeni ei edes katsasta minunkaan autoani joka ei edes mene joka vuosi läpi leimasta vaikka kuinka lahjoisin mut ei niin ei.
Olen tulosssa ostelemaan mönkkäriä mitä pienempi pulju sitä parempi palvelu huomasin kun kävin molemmat maahantuojat läpi tänään päivällä. Kiitos Lohjan isolle karjulle joka selvitti asiat ymmärrettävään tasoon perinpohjin linhaista oli kysymys mikä vaan ett sillei

Re: .
Jokos se juice on taas ollut siellä notkumassa, nyt heti kotiin vaimoa paijjaamaanJJ kirjoitti:Kiitos Lohjan isolle karjulle joka selvitti asiat ymmärrettävään tasoon perinpohjin linhaista oli kysymys mikä vaan ett sillei![]()

- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Re: Kypärä
saku72 kirjoitti:Vehicles Importista moi!
Saku Rautiainen
www.vehiclesimport.net
www.linhai.fi

Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
saku72 kirjoitti:
Moro vaan Saku. Jos meinaat nettikirjotuksia noin yleensä alkaa perkaamaan ja niistä herjaussyytteitä nostamaan niin et sitten muuta ehdi tekemäänkään. Lue vaikka aluksi Suomi24 keskusteluja ja nosta herjaussyytteitä niistä.
Jäitä housuihin

\o/ VETERAANIT \o/
Edistää takuulla myyntiä...saku72 kirjoitti:Yleisesti ottaen tiedoksi: Netissä kirjoittelu on julkista kirjoittamista eli suomenlain alaista kirjoittamista, joten niistä voidaan nostaa esim. herjaus- ja kunnianloukkaus syytteitä.

I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
Edistää varmasti, ainakin 5 vuoden takuulla!amis kirjoitti:Edistää takuulla myyntiä...saku72 kirjoitti:Yleisesti ottaen tiedoksi: Netissä kirjoittelu on julkista kirjoittamista eli suomenlain alaista kirjoittamista, joten niistä voidaan nostaa esim. herjaus- ja kunnianloukkaus syytteitä.
Ei kestä kritiikkiä kun ilmoittaa jo hyvissä ajoin tuommoisia

kukkumyy kirjoitti:Edistää varmasti, ainakin 5 vuoden takuulla!amis kirjoitti:Edistää takuulla myyntiä...saku72 kirjoitti:Yleisesti ottaen tiedoksi: Netissä kirjoittelu on julkista kirjoittamista eli suomenlain alaista kirjoittamista, joten niistä voidaan nostaa esim. herjaus- ja kunnianloukkaus syytteitä.

I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?