tässä alkuviikosta oli Outlander 400 öljyjenvaihdossa ja semmosessa yleisluontosessa huollossa ku just olen sen ostanu ni ajattelin alottaa semmosella. Noh..vaihtoivat kaikki öljyt ja rasvasivat nipat..vaihtoivat tulpan...makso 335€. kunnollisena ihmisenä maksoin tietty heti ja vein vehkeen kotitalliin..en sen tarkemmin kattellu ku ei ollu aikaa..mutta seuraavana päivänä menin talliin...takaperän alla lätäkkö..mitä? no joo...oli vaan vanhaa öljyä siellä sun täällä...niin peräöljyä ku moottoriöljyäkin..kaikki paikat sotkus..vaseliiniklönttejä jokapaikas ja lisäks koko härveli oli aika kurassa...oli muuten suht puhdas ku vein sen. ei oikee toi takajarru pitäny ku olivatten saaneet öljyy levyynkin. kerpele....meinaan että aika paljon harmittaa...luulin että huolto toimis hyvin ko. liikkeessä ku myyvättenkin Can-amia..mut ei..
en nimittäin vie enää sinne..
Huollossa
- karvalakki
- 6WD
- Viestit: 428
- Liittynyt: 02 Loka 2007 10:57
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Re: Huollossa
Samanlaisia kokemuksia on mullakin öljynvaihdon / huollon jälkeen,kun koko panssari on öljyn peitossa merkkihuollon jälkeen... 

Re: Huollossa
Ottakaa panssari pois ennen huoltoa tai maksakaa huollolle et ottavat pois sen. Ei tuu mikään paikka öljyseks. Ei pitäs olla iso homma 

Traktori..
-
- 6WD
- Viestit: 646
- Liittynyt: 18 Tammi 2006 12:38
- Mönkijä:: Can-am outlander max 570 t3
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Re: Huollossa
No haittakohan se öljy jossain nyt niin paljon? eiköhän se ajossa sieltä häivy! Kyllähän ne jotku kiillottaa autoja ja moottoripyöriä... 

Re: Huollossa
Valuva öljy kuormittaa turhaan luontoa joten ei kannata väheksyä sitä asiaa, varsinkaan kun laitteella liikutaan maastossa ja kömpijät on ilman valuvia öljyjäkin silmätikkuina.
Vie peli takaisin huoltoon ja kerro mitä on tehty ja mitä olisi pitänyt jättää tekemättä, tuolla hinnalla ei saisi öljyjä/rasvoja löytyä mistä sattuu.
Panssari tosiaan kannattaa irroittaa kun vie pelin huoltoon, eikä kömpijän puhtauskaan ole huono asia. Eräässä paikassa panssari irroitetaan ja likainen peli pestään automaattisesti ennen huoltoa ja em. toimenpiteet laskutetaan asiakkaalta.
Vie peli takaisin huoltoon ja kerro mitä on tehty ja mitä olisi pitänyt jättää tekemättä, tuolla hinnalla ei saisi öljyjä/rasvoja löytyä mistä sattuu.
Panssari tosiaan kannattaa irroittaa kun vie pelin huoltoon, eikä kömpijän puhtauskaan ole huono asia. Eräässä paikassa panssari irroitetaan ja likainen peli pestään automaattisesti ennen huoltoa ja em. toimenpiteet laskutetaan asiakkaalta.
Kylätason mönkijäkuski
-
- Noppeli
- Viestit: 21
- Liittynyt: 20 Marras 2008 14:02
- Mönkijä:: Can-am Outlander 400 efi -08
- Paikkakunta: Oulun ja Kajaanin välimaastossa
Re: Huollossa
Mulle porasivat öljyn poistoreijän 100 h huollossa . Kysyin ennen vientiä että otanko panssarin pois ? ei tarvinnut sieltä sanottiin. Aika kallis tuo huolto sulla yli 300.- ? Mulla ei ole kyllä kun oulun huollon hinnasta kokemusta 10 h ja 100 h huollot niin alle 200 .- molemmillakerroilla. Ja pelinä 400 outti.