Foorumin merkki
Foorumin merkki
Kuinka montaa foorumilaista kiinnostaisi tilata jonkinlainen merkki mitä sitten ylpeänä kantaisi mukanaan tapahtumissa ja ajellessaan?
Menen nyt omin lupineni tätä kyselemään mutta minua kyseinen merkin saanti / teettäminen kiinnostaa ja tässä se selviää kuinka moni muu olisi innostunut.
Sitähän en sitten tiedä jos Sammy itse merkkejä haluaa teettää että kuinka montaa erilaista merkkiä on mahdollista saada.
Paras vaihtoehto mielestänne saakoon äänenne!
ISO kangasmerkki olisi esim. kokoa selkään sopiva ja
PIENI kangasmerkki taas sopisi vaikka hihaan tai rintaan.
Menen nyt omin lupineni tätä kyselemään mutta minua kyseinen merkin saanti / teettäminen kiinnostaa ja tässä se selviää kuinka moni muu olisi innostunut.
Sitähän en sitten tiedä jos Sammy itse merkkejä haluaa teettää että kuinka montaa erilaista merkkiä on mahdollista saada.
Paras vaihtoehto mielestänne saakoon äänenne!
ISO kangasmerkki olisi esim. kokoa selkään sopiva ja
PIENI kangasmerkki taas sopisi vaikka hihaan tai rintaan.
Molemmat, pieni merkki rinnuksiin ja hihaan, ISOmpi merkki selkään kaikkien ihaitavaksi. Niillä saisi ajopuvun näyttämään enemmän katu uskottavammalta
Meinasin silloin aikoinaan brodeerata tekstin suoraan ajopukuun mutta se homma jostain syystä unohtui/jäi tekemättä.
Idea merkistä on todella hyvä enkä usko että Sammy on kovasti merkkejä vastaan.
Ilmeisesti kyse on brodeeratuista merkeistä liimapohjalla tai ilman?

Meinasin silloin aikoinaan brodeerata tekstin suoraan ajopukuun mutta se homma jostain syystä unohtui/jäi tekemättä.
Idea merkistä on todella hyvä enkä usko että Sammy on kovasti merkkejä vastaan.
Ilmeisesti kyse on brodeeratuista merkeistä liimapohjalla tai ilman?
-
- Tracks
Tämän äänestyksen tein ihan itse joten Sammy ei tästä tiedä ellei ole foorumilla käynyt.
Puhetta on ollut kuitenkin merkistä. Sitä en tiedä onko Sammy nyt tällä hetkellä sitä halukas sitä tekemään.
On tässä käynyt mielessä teettää itsekin mutta katsotaan nyt mitä Sammy on mieltä kun näkee halukkaiden ostajien määrän.
Puhetta on ollut kuitenkin merkistä. Sitä en tiedä onko Sammy nyt tällä hetkellä sitä halukas sitä tekemään.
On tässä käynyt mielessä teettää itsekin mutta katsotaan nyt mitä Sammy on mieltä kun näkee halukkaiden ostajien määrän.
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
-
- 6WD