kokemuksia kysyisin itellä 50km ajettu vehe eikä toimi kun puoleen kaasuun asti, ja alkaa "booaamaan"+pätkimään vein huoltoon ja sanoivat vaihtavansa suuttimen kuinkahan pieni tuo vakio suutin on kun ei kestä yli 10 asteen pakkasilla ajella ja onko tullu lisää potkua jos on suutin vaihettu kiitos etukäteen vastauksista!
edit:niin ja kyseessä on maasto malli
Viimeksi muokannut nizzan, 28 Tammi 2010 08:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tekevät varmaan aikalailla yhtä ja samaa kokoonpanoa, jota sitten lähettävät ympäri maailman. Tarkoitan, että ei välttämättä ole kylmimpiä olosuhteita ajateltu, kun on pääsuuttimen kokoa valittu. Hyvä puolihan tuossa on se, että ottivat huoltoon, ja osasivat jo arvailla syytäkin. Eiköhän se siitä.
Emil kirjoitti:Tekevät varmaan aikalailla yhtä ja samaa kokoonpanoa, jota sitten lähettävät ympäri maailman. Tarkoitan, että ei välttämättä ole kylmimpiä olosuhteita ajateltu, kun on pääsuuttimen kokoa valittu. Hyvä puolihan tuossa on se, että ottivat huoltoon, ja osasivat jo arvailla syytäkin. Eiköhän se siitä.
toivotaan että saavat pelaamaan ajohalut olis kovat ja kärryäkin pitäs päästä tekeen ja mallaileen
Täällä ei ole onggelmaa maastomalli kysessä,tosin kylmäkynnistäminen on työn ja tuskan takia iitos primerin "loistavan" sijoituksen ansiosta Lähes aina jouduttu käyttämääv apuvirtaa kun on mönkijä ariviikkoa seissyt pakkasessa.
pitzpie kirjoitti:Täällä ei ole onggelmaa maastomalli kysessä,tosin kylmäkynnistäminen on työn ja tuskan takia iitos primerin "loistavan" sijoituksen ansiosta Lähes aina jouduttu käyttämääv apuvirtaa kun on mönkijä ariviikkoa seissyt pakkasessa.
ite painelin sitä pitkällä ruuvimeisselillä kun ei näpeissä riitäny pituus on kyllä hankalassa paikassa prkl...
joo hain vehkeen huollosta ja kuinka pesä ollakaan eipä lähe käyntiin pamahtaa vaan sillon tällön oon kelkoilla ajanu 15 vuotta ja en oo ikinä tykänny catista kelkkana mutta nyt tuntuu siltä että kiinan vehkeetkin sentään toimii vanha vihtahousu....
nizzan kirjoitti:joo hain vehkeen huollosta ja kuinka pesä ollakaan eipä lähe käyntiin pamahtaa vaan sillon tällön oon kelkoilla ajanu 15 vuotta ja en oo ikinä tykänny catista kelkkana mutta nyt tuntuu siltä että kiinan vehkeetkin sentään toimii vanha vihtahousu....
Ei se sun mönkkäris nyt ihan kiinanvehje ole mutta siitä läheltä, eikös se niin ole että kymco tämän pikku kissan valmistaa eikä arctic cat. Ja kymco on Taiwanilainen valmistaja. Olethan sen tiennyt jo ostaessasi... Niin tai näin, takas huoltoon vaan.
nizzan kirjoitti:joo hain vehkeen huollosta ja kuinka pesä ollakaan eipä lähe käyntiin pamahtaa vaan sillon tällön oon kelkoilla ajanu 15 vuotta ja en oo ikinä tykänny catista kelkkana mutta nyt tuntuu siltä että kiinan vehkeetkin sentään toimii vanha vihtahousu....
Ei se sun mönkkäris nyt ihan kiinanvehje ole mutta siitä läheltä, eikös se niin ole että kymco tämän pikku kissan valmistaa eikä arctic cat. Ja kymco on Taiwanilainen valmistaja. Olethan sen tiennyt jo ostaessasi... Niin tai näin, takas huoltoon vaan.
en muuten tiennyt tuota mutta nyt tiedetään tässä sekin, ja kaupan purkua tässä väännetään ja outlander 400 efiä tilalle hommaamassa meinaapi myyjäliike vaan selitellä että maahantuoja ei suostu purkuun noin vaan eikös se ole niin et 14vrkta on aikaa purkaa kauppa viikko on vasta kulunut ja luulis olevan pätevä syy kun ei laite toimi
Jos olet kaupasta ostanut, niin palautusoikeutta ei välttämättä ole. 14vrk:n palautusoikeus on vain netti- ja postimyynneissä. Mutta kuntoon se pitää laittaa, jos jotain vikaa on. Joskus viat saattavat muuttua sitten pikkuhiljaa ominaisuuksiksi.
Varmaankin lähti siellä huoltoliikkeessä normaalisti käyntiin kun kerran kotia toit, mutta oliko sisällä kun hait vai ulkona ? Kuljetitko kärryssä vai pakulla ? Aattelin vaan että onkohan bensan seassa vettä joka jäätynyt kuljetuksen aikana, kärrykuljetuksessa mahdollista viiman takia. Mulla oli ekan 400 kans ongelmana vesi ja ongelmat poistui kun aloin käyttämään jäänestoa, nykyisen kanssa ongelmaa ei ole ollut mutta tankkaankin sen eri paikassa. Mitäs tekivät koneelle huollossa ?
Hätätapauksessa voi jäänestoa käyttää, mutta vain lyhyen aikaa. Se on liuotin, joka liuottaa öljyäkin pytyn seinämiltä. Parempi olisi pitää tankki aina mahdollisimman täynnä, ja silloin tällöin tyhjentää kaasutin tyhjennysruuvista.
Sen verran vielä, että eikai Kymco mikään huono pitäisi olla. Taiwan on kuitenkin eri juttu kuin Kiina. Kyllä ne sen kuntoon saavat siellä huollossa, jos ei ohjekirjan neuvot auta.
juurikin näin! toimi liikkeessä sisältä ajoin kärryyn mut nyt ei lähe kotona tallista käymään todennäkösesti venttiilit päin persettä siihen malliin lopottelee
nyt ollaan myyjän kans väännetty 550 efistä kauppaa ei luulis efin pakkasia pelkäävän niin herkästi kun kaasarimallin ja kaikissa vehkeissä ennen pitkää
vikoja ilmenee mutta tuntuu vaan typerältä kun uusi laite prakaa ja tuo huoltokaan ei parasta laatua ole liikkeessä tekisin ripeämmin ite mutta on takuu vehe niin ei millään viittis