onko kellään tietoa minkä kokosia puhaltimia ne on käyttäny noissa 300-400 kuutioisissa mönkijöissä? itse aattelin laittaa volkswagenin 1.9 td:n turbon tuohon mun natikkaan
jos eturenkaat pysyvät maassa, takarenkaat vaativat lisää tehoa
m.salmela kirjoitti:onko kellään tietoa minkä kokosia puhaltimia ne on käyttäny noissa 300-400 kuutioisissa mönkijöissä? itse aattelin laittaa volkswagenin 1.9 td:n turbon tuohon mun natikkaan
ongelmaksi tulee ahtoilman jäähdytys ja että turbon saa heräämään tarpeeksi aikaisin. tai ei cooleri tarvitse alle 0,6bar ahdoilla, mutta kaasarilla oleva turbokone toimii harvoin ihan viimesen päälle kunnolla.
onnea yrityksen, itse en edes yrittäisi kaasarin kanssa, jos olisi ruisku niin saisi coolerinkin kiinni ilman ongelmia..
m.salmela kirjoitti:onko kellään tietoa minkä kokosia puhaltimia ne on käyttäny noissa 300-400 kuutioisissa mönkijöissä? itse aattelin laittaa volkswagenin 1.9 td:n turbon tuohon mun natikkaan
ongelmaksi tulee ahtoilman jäähdytys ja että turbon saa heräämään tarpeeksi aikaisin. tai ei cooleri tarvitse alle 0,6bar ahdoilla, mutta kaasarilla oleva turbokone toimii harvoin ihan viimesen päälle kunnolla.
onnea yrityksen, itse en edes yrittäisi kaasarin kanssa, jos olisi ruisku niin saisi coolerinkin kiinni ilman ongelmia..
poraa ja sroukkaa kone mielummin..
jykke: Minkäs verran sulla on kokemusta tuosta turbottamisesta? veljilläni kokemusta kymmenistä turbo autoista, joissa on ollut kaasareita ja ruiskuja (pää asiassa kaasareita).
m.salmela kirjoitti:
jykke: Minkäs verran sulla on kokemusta tuosta turbottamisesta? veljilläni kokemusta kymmenistä turbo autoista, joissa on ollut kaasareita ja ruiskuja (pää asiassa kaasareita).
juu, löytyyhän noita kavereita jotka on turbouttanut vaikka mitä, mutta itse en ala heidän saavutuksilla lesoilemaan.
itse en ole turbouttanut yhtään vehjettä, vielä, virittänyt kyllä.
Viimeksi muokannut jykke, 21 Touko 2006 19:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
löytyikö ffp:n pojilta ahtimia?
millä meinaat saada vnt ahdimen toimimaan?
tiedätkös miten se toimii, tai miten sen saa toimimaan ilman vag omaa sähköistä ahtopaineen ohjausta?
jykke kirjoitti:löytyikö ffp:n pojilta ahtimia?
millä meinaat saada vnt ahdimen toimimaan?
tiedätkös miten se toimii, tai miten sen saa toimimaan ilman vag omaa sähköistä ahtopaineen ohjausta?
en ole laittamassa vnt ahdinta. eihän 1.9 td:ssä mikään muuttuva siipinen ahdin minun tietääkseni ole, tai ei ainakaan vastaan oo tullu