Kyllä lähtee
Kyllä lähtee
Avarsin grizzlyn putken ja laitoin dynojet sarjan.Vääntöä tuli alakierroksilla ja keskivaiheille melko mukavasti.Loppu nopeus 27"kendan renkailla tasan 100km.Eli loppu nopeuteen ei vaikuttanut.
virityksiä
juu avarsin myös omasta grizzlystä putken ja pistin dynojetit ja vapari suotimen. samalla vaihoin 27" itp alle
mittasin vauhdin gps paikantimella ja näytti 95km/h
ennen renkaiden vaihtoa näytti oma oma mittari vakio kunnossa 102km/h jolloin alkaa pätkiä rajoittimeen.
nyt näyttää 94km/h ja kulkee 95.
hitaalla puolella nyt tulee rajoitin muistaakseni 65km/h
väittäisin että mittari näyttää 27" palloilla aika tarkkaan oikeen ja alkuperäisillä valehtelee aika paljon ylä kanttiin.
en ole tutkinut mistä oma mittari haistelee vauhdin mutta kyllä jämpti on näin. gps ei valehtele.
toki mun harmaakarhua ei ole säädetty penkissä joten parhaat tehot odottavat vielä ulos ottamistaan.
mittasin vauhdin gps paikantimella ja näytti 95km/h
ennen renkaiden vaihtoa näytti oma oma mittari vakio kunnossa 102km/h jolloin alkaa pätkiä rajoittimeen.
nyt näyttää 94km/h ja kulkee 95.
hitaalla puolella nyt tulee rajoitin muistaakseni 65km/h
väittäisin että mittari näyttää 27" palloilla aika tarkkaan oikeen ja alkuperäisillä valehtelee aika paljon ylä kanttiin.
en ole tutkinut mistä oma mittari haistelee vauhdin mutta kyllä jämpti on näin. gps ei valehtele.
toki mun harmaakarhua ei ole säädetty penkissä joten parhaat tehot odottavat vielä ulos ottamistaan.

harrastukset maksaa!!!
palloja ja karkkeja
joo pistin sen kokoisen suuttimen kun ohjeissa käskettiin tälle korkeudelle sliparilla ja vaparilla. neula puoleen väliin niin kohtuu hyvin rupes heti laulaan
mutta uskon että penkissä säädettynä löytyy ne viimmesetki virkeät konit...
suosittelen kyllä sullekkin että raahaat sen polllen johonki pajaan jossa on semmonen teho-penkki missä on hyvä säätää. ja auton kumit ois hyvä olla säätöhommissa takana(saa paremmin pitoja.)
ne ohjeethan on melko hyvät kun viitsii syventyä(dynojet).
mitä oireita se teki ku meinasit että ei toimi?
mutta uskon että penkissä säädettynä löytyy ne viimmesetki virkeät konit...
suosittelen kyllä sullekkin että raahaat sen polllen johonki pajaan jossa on semmonen teho-penkki missä on hyvä säätää. ja auton kumit ois hyvä olla säätöhommissa takana(saa paremmin pitoja.)
ne ohjeethan on melko hyvät kun viitsii syventyä(dynojet).
mitä oireita se teki ku meinasit että ei toimi?

harrastukset maksaa!!!
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
ja lähtee
joo kyllähän siittä tulpasta jotain näkee?
muistaa vaan että värit on vähän erit kun ennen vanhaan lyijy bensalla
en oo kyllä viittiny katsoa.
hajustaki kyllä erottaa nano sekunnissa jos on reilu seos.
vaihatko orkkis neulanki takasi ku ne ei välttämättä pelitä ristiin?
dynon neulat ja suuttimet kun on hieman eri malliset kuin orkkikset.
joten niillä pitäis olla virtaukset paremmat mitä isompi kokoisilla vakioilla...
kannattas ne lambdalla tsiikata että toimis ja sais tehon ulos.
liika soppahan ei tee koskaan pahaa muuta ku törinää,mut
jos laihalle pääsee ni sitte rupee maksaan.
muistaa vaan että värit on vähän erit kun ennen vanhaan lyijy bensalla
en oo kyllä viittiny katsoa.
hajustaki kyllä erottaa nano sekunnissa jos on reilu seos.
vaihatko orkkis neulanki takasi ku ne ei välttämättä pelitä ristiin?
dynon neulat ja suuttimet kun on hieman eri malliset kuin orkkikset.
joten niillä pitäis olla virtaukset paremmat mitä isompi kokoisilla vakioilla...
kannattas ne lambdalla tsiikata että toimis ja sais tehon ulos.
liika soppahan ei tee koskaan pahaa muuta ku törinää,mut
jos laihalle pääsee ni sitte rupee maksaan.

harrastukset maksaa!!!
Re: ja lähtee
ei lauhalla seoksella käyvä nelitahtikone polta kuin venttiilit, toki mäntä ja muutkin paikat voi kärsiä..kiituri kirjoitti: liika soppahan ei tee koskaan pahaa muuta ku törinää,mut
jos laihalle pääsee ni sitte rupee maksaan.
mutta pakokanava menee mukavaan kuosiin rikkaasta seoksesta

- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
Re: ja lähtee
Ja ylikuumenemista voi ilmentyä, ei kylläkään kovin todennäköistä.jykke kirjoitti:ei lauhalla seoksella käyvä nelitahtikone polta kuin venttiilit, toki mäntä ja muutkin paikat voi kärsiä..kiituri kirjoitti: liika soppahan ei tee koskaan pahaa muuta ku törinää,mut
jos laihalle pääsee ni sitte rupee maksaan.
mutta pakokanava menee mukavaan kuosiin rikkaasta seoksesta
niimpä
niimpä kun pannu menee laihalle se palaa eli ensin:renkaat sulaa mäntään kiinni sitten venat palaa ja mäntä pahimmassa tapauksessa lurahtaa puhki...
mutta harrastukset maksaa...
ei ne venatkaa oo ilmasia ja melko homma vaihtaa ja työstää kansi...

mutta harrastukset maksaa...
ei ne venatkaa oo ilmasia ja melko homma vaihtaa ja työstää kansi...

harrastukset maksaa!!!
Re: niimpä
Anton vaihtaa ja työstääkiituri kirjoitti:..ei ne venatkaa oo ilmasia ja melko homma vaihtaa ja työstää kansi...
