Yamaha blaster
Yamaha blaster
Mulle tuli tollainen 200 yamaha balster vaihdossa ja nyt haen siitä jotakin tietoja. Tietääkö joku tollaisesta jotain ?
Crossimalli se ainakin on ja vuosimalli pitäis olla joku -94
Crossimalli se ainakin on ja vuosimalli pitäis olla joku -94
Ei ole pakkia, eikä kyllä tarvikkaa, on muuten aika veikee ajettava tuo blasteri, leveämpi sais olla, painaa tosi vähä ja yllättävän ketterä maastossa, kaveri tuollasen blasterin hommas ja ku se mun natikan vierellä oli ekaa kertaa niin ihmetys oli suuri
On muuten aika varmasti blasterista kopioitu tuo natikka, moottori tietenkin on erilainen ja sen takia pieniä eroja myös rungossa, katteet on myös eri, mutta tukivarret, taka akseli ja kaikki pienempi on samaa, ulkoiset mitatkin on samat, jopa vakiona samat renkaatkin alla. Suurin ero laadussa 
Muokkasin.

Muokkasin.
EX: National Motor 250cc -05
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
Dinli 450 -11
Siis eli mihin ja mistä se pitää saada? pitäs saada se kuopioon, mutta asutte espoossa???Cross kirjoitti:Olen vähän ajatellut ostaa tuon..... Paljonko se toimitusmaksu on ku pitäis saada se kuopioo ja me asutaa espoossa mitä veikkaisitte??

Bensankulutus riippuu ajosta aika paljo. Muttamutta, muistelisin että kaukokiidolla kuljetus aikalaillla ympäri suomenn 120€:n pintaan ? Ei ny kauheesti enempää ainakaa voi olla.
EX: National Motor 250cc -05
Dinli 450 -11
Dinli 450 -11
Minäkin ajattelin vähän tuota Blasteria (tai sitten yfm350r) toiseksi mönkijäksi. Tosiaan riippuu paljolti ajosta, mutta osaisitteko antaa yhtään suunnilleen lukemaa kulutuksesta? Paljonko on huippunopeus ja miten nopeeta kiihtyy esim. 0-80 km/h?
Mönkijä on Cfmoto 500 4X4, ostettiin uutena 17.10.2006
Pitäisi saada Kuopioon/Nilsiään mökille eikä jaksais vidä iteNassikka kirjoitti:Siis eli mihin ja mistä se pitää saada? pitäs saada se kuopioon, mutta asutte espoossa???![]()
Bensankulutus riippuu ajosta aika paljo. Muttamutta, muistelisin että kaukokiidolla kuljetus aikalaillla ympäri suomenn 120€:n pintaan ? Ei ny kauheesti enempää ainakaa voi olla.
- Polaris Sportsman X2 500E EFI -07 -