Tiedän ettei tämä ole myynti-ilmoituksia varten, mutta kun on niin halpa että pitää mainostaa! Tuolla http://www.atvpalsta.com/tarviketori/?ID=3971 on todella halpoja ja kestäviä panssareita tarjollla nopeimmille! Ja vain Hondiin (siksi ilmoitus täällä). Itse tilasin jo(kun oli niin halpa)
Onko tuo mieletäsi edullinen hinta?
Taidat olla noiden kauppaaja kun mainostat noita.
Kannattaa katella esim. Iron Baltic panssareita,saa tukivarsisuojat samaan hintaan ja ovat uusia.
En ole IB kauppaaja mutta omistan kyseisen panssarin ja olen todennut hyväksi.
Taitaa olla sisällä joku metallista tehty levy, joka on vuorattu lasikuidulla? Ei tullu tukivarsien suojia mukaan, mutta hyvin oon pärjänny alkuperäsilläki. Nii, oli pakko saada panssari heti mukaan eikä ollu muuta tarjolla eikä aikaa ruveta ite värkkää muovista. Mutta tyytyväinen oon ollut, ja kohta pari vuotta ollu alla...
En minä mikään kauppias ole, mutta mielestäni edullinen kun IB maksoi kolmessa paikassa mistä kysyin ainakin 50€ enemmän + rahti. Joten tuntui halvalta, siksi ostin ja sopii kuin nenä päähän, ei tavitse tuskailla asennuksessa ja nämähän ovat uusia(seinällä ollut). Itsellä takoitus tehdä panssarin alle 3-4mm pe muovista kulutuspala ja samasta tavarasta tukivarsien suojat
No on tuo melko arvokas panssari..
Ei kait se kokonainen 8mm kulutusta kestävä muovilevykään maksa kuin satasen pintaan?
Siitä saa kuitenkin leikattua pohjapanssarin ja jämäpaloista tukivarsisuojat..
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
8866 kirjoitti:Eipä kauvaa riittänyt, naapuri jäi ilman.
No käy antamassa sille naapurin rouvalle jos on jäänyt ilman.
Näkönsä ja kokonsa puolesta sa ollakkin ilman.
takatuuppari kirjoitti:Nopeat syö hitaat Eikös sinulla 8866 ole tuollainen panssari? Ja miten muuten se on kestänyt?
On joo, kaveri olis halunnut omaansa tuohon hintaan.
Hyvin on kestänyt nuo omat ajot. Takajarrujen luolta on lulunut eniten, muttei ole tarvinnut paikkailla. Talvella voi tallissta pikku aineen lisäyksen tehdä. Kivikossa ajaessa jättää osumasta punaisen jäljen, eipähän eksy ainakaan ;9. Uskaltaa nojatata terävämpääkin kiveen.
Alle tonniset on mautoja
Se parhaiten nauraa, joka quattrolla ajaa...