Morjes vaan. vanteet löytyy duellilta 12",7-4/4 käy suoraan linkkuun taakse ofsetitkin on just kohdallaan. laitoin ittelle sellaset linkkuun ja 26" kumit niille on aika makeet. kulkeekin paljon paremmin reilut 90 kmh koska pyörät on suuremmat ja erittäin hyvä ajaa.
Oliko noista 12" vanteista tietoa mantiekäytässä, saako laitaa noin vaan , vai pitääkö tehdä jotain toimenpiteitä, ja pitääkö eteen vaihtaa myös toisenlaiset vanteet/renkaat 4X4 seen.
jansku kirjoitti:Morjes vaan. vanteet löytyy duellilta 12",7-4/4 käy suoraan linkkuun taakse ofsetitkin on just kohdallaan. laitoin ittelle sellaset linkkuun ja 26" kumit niille on aika makeet. kulkeekin paljon paremmin reilut 90 kmh koska pyörät on suuremmat ja erittäin hyvä ajaa.
Moro. Laitapa linkki Duellin sivuille, jossa vanteet ovat. Olen näköjään sokea, kun en itse löytänyt.
hommasin justiinsa linkkuun 25" kendat (roosalta, palvelu erinomaista ja muutenki mukavan tuntunen vesseli) ja täytyy sanoo et maastoajo muuttu MAASTOajoksi. eli pito on ku toiselta planeetalta ja se fiilis et miks ei ¤%¤#"% vekotin käänny on tiessään. lisäks täytyy sanoo et tuli siitä ihan mönkkärin näkönenki ku sai taakse 12" vanteet . 25:set tuntuis aika passeleilta maastoa ajatellen.
kuvia noista renkaista ja vanteista näkyy junnujussin(juniorijussi) sivuilta jos jotakuta kiinnostaa. ja näköjään kukkumyyn kuvastossakin. heh, melkein sukua julkkikselle sihijuoma puhuu
jansku kirjoitti:Morjes vaan. vanteet löytyy duellilta 12",7-4/4 käy suoraan linkkuun taakse ofsetitkin on just kohdallaan. laitoin ittelle sellaset linkkuun ja 26" kumit niille on aika makeet. kulkeekin paljon paremmin reilut 90 kmh koska pyörät on suuremmat ja erittäin hyvä ajaa.
Moro. Laitapa linkki Duellin sivuille, jossa vanteet ovat. Olen näköjään sokea, kun en itse löytänyt.
Vielä kysymys voimassa...
Ei kannata sokeasti luottaa Duellin kuten muidenkaan nettisivuihin sillä niitä ei aina päivitetä samaan tahtiin kun tulee uutuuksia hyllyyn. Ei ole kovinkaan suuri vaiva ottaa puhelua Duelliin ja kysyä sieltä vanteista. Kuten waari jo mainitsi niin Roosalta saa ostaa samoja vanteita kohtuu hinnalla joten miksi et soita sinne?