suzuki ltz 400 vm.05
suzuki ltz 400 vm.05
olen ostamassa kyseistä laitetta ja mieleeni heräsi kysymys että miten toi suzuki jaksaa kulkea crossi radalla ja yleensäkkin pehmeässä hiekassa??vai kannattaisiko harkita suoraan isomman ostoa??ja sitten jos joku tietää suzukin männän vaihto välin niin senkin voi tänne pistää....
-
- 2WD
Kyllä LT-Z 400 pärjää crossiradalla ihan hyvin, eihän se nyt ihan yhtä tehokas ole kuin 450, mutta vääntö alue on omasta mielestäni mukavan laaja eli helppo ajettava ja ajoasento on hyvä sellaisille ketkä tykkäävät ajaa seisoviltaan. Toimii myös enduro ajossa erittäin hyvin.
Omasta mielestäni erittäin hyvä valinta ensimmäiseksi tehokkaaksi crossimönkijäksi jo pelkästään hintansa takia ja mielestäni ei ole mitään järkeä ostaa sitä kaikkein tehokkainta laitetta heti kättelyssä, ei niillä pääse muuta kuin hengestään
Enhän minä tietenkään tiedä mitä sinä olet harrastanut aikaisemmin ja miten tehokkailla laitteilla, mutta yhteenvetona LT-Z 400 sopii joka paikkaan.
Onko sinulla aikaisempaa kokemusta mönkijöistä jos on niin kuinka tehokkaista?
Omasta mielestäni erittäin hyvä valinta ensimmäiseksi tehokkaaksi crossimönkijäksi jo pelkästään hintansa takia ja mielestäni ei ole mitään järkeä ostaa sitä kaikkein tehokkainta laitetta heti kättelyssä, ei niillä pääse muuta kuin hengestään

Enhän minä tietenkään tiedä mitä sinä olet harrastanut aikaisemmin ja miten tehokkailla laitteilla, mutta yhteenvetona LT-Z 400 sopii joka paikkaan.
Onko sinulla aikaisempaa kokemusta mönkijöistä jos on niin kuinka tehokkaista?
Yamaha Grizzly 700 SE + Tatou 4-s telat -08
Moi,
minusta tuo mönkijä on todella hyvä ainakin kelkkailua ajatellen, todella helppoa ajaa nyt kelkalla esim crossia kun kesällä harjoitteli mönkijällä.
Ajokunto on heti lumien tultua sitten todella hyvä.
Uskon että tuo lt-z on hyvä peli, tarvittaessa siihen saa osaa lisää ja hinta pysyy halvempana kuin esim. hondalla/yammulla. Enkä usko että on pelkästään laitteesta kiinni radalla se nopeus!!Tottakai alusta vaikuttaa suurimmalta osalta siihen mitä vauhtia mennään jos puhutaan crossiradoista, asfaltista ei ole itsellä kokemuksia.
Itse en vieläkään kesän jälkeen pysty vetämään vakio trx450R (05) "nappilaudassa) koko aikaa, joten tehoa on tarpeeksi vai johtuuko se siitä että alusta ei vielä ole sopiva omaan ajooni....
minusta tuo mönkijä on todella hyvä ainakin kelkkailua ajatellen, todella helppoa ajaa nyt kelkalla esim crossia kun kesällä harjoitteli mönkijällä.
Ajokunto on heti lumien tultua sitten todella hyvä.
Uskon että tuo lt-z on hyvä peli, tarvittaessa siihen saa osaa lisää ja hinta pysyy halvempana kuin esim. hondalla/yammulla. Enkä usko että on pelkästään laitteesta kiinni radalla se nopeus!!Tottakai alusta vaikuttaa suurimmalta osalta siihen mitä vauhtia mennään jos puhutaan crossiradoista, asfaltista ei ole itsellä kokemuksia.
Itse en vieläkään kesän jälkeen pysty vetämään vakio trx450R (05) "nappilaudassa) koko aikaa, joten tehoa on tarpeeksi vai johtuuko se siitä että alusta ei vielä ole sopiva omaan ajooni....
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
mie meinasin kysellä samasta asiasta mutta täältä löytyikin keskustelu kyseisesta aiheesta...miekin hankkimassa tollaista suzukia..ja monttu ajoon miekin sitä meinasin..pitäisi vaan ensin saada crossi pyörä myytyä..noista suzukin huolloista voisi pistää kyllä juttua...kun pitäisi saada sellainen vehje ettei tarviaisi olla jatkuvasti näpit kakassa... 

kiihtyvyys?
Kuinkas toi suski kiihtyy??? Meinaan vaan et kuinkas pitkä suora pitää olla et 100 on mittaris?
Juu niin näyttää... 25% lisää tehoavp kirjoitti:tulipa lisäpotkua helposti ja halvalla...
http://www.knpowersports.com/images/knpowerlids.jpg

ilman suodatinta ajais niin tulis yli 50% lisää tehoja

Mainioita ovat myyntipuheet!