Outlander 400 -10 efi suutin koko (e85 muutos mielessä)

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
loso
2WD
Viestit: 27
Liittynyt: 22 Huhti 2010 22:19
Mönkijä:: Outlander 400 EFI
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Outlander 400 -10 efi suutin koko (e85 muutos mielessä)

Viesti Kirjoittaja loso »

Onko kellään tietoa kun en ole vielä mitannu, minkä kokoinen on tuo rotax siemens deka 874 402 suutin on?
Nettissä aika vähän tietoa specseistä.
Jos joudun mittaamaan mekanisesti tuon niin millä volteilla sitä ohjataan?

Tarkoitus kokeilla e85 isommalla suuttimella ilman ohjelmointia

Ja onko näihin työkaluja millä säätää ecua?
448kg kone&kuski
Avatar
Skifo-79
6WD
Viestit: 320
Liittynyt: 18 Touko 2010 12:39
Mönkijä:: Can-Am 650x
Paikkakunta: Ruokolahti

Re: Outlander 400 -10 efi suutin koko (e85 muutos mielessä)

Viesti Kirjoittaja Skifo-79 »

Mitä haet e85 käytöllä. Saattaa olla mönkijän hintanen muutostyö. Et saa ecua säädettyy. powercommanderilla tms sais ainetta lisää, jos sitäkään ykspyttyseen mistää löytyy..
Saimaa ATV OffRoad Ry - Worry Team 51
loso
2WD
Viestit: 27
Liittynyt: 22 Huhti 2010 22:19
Mönkijä:: Outlander 400 EFI
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Outlander 400 -10 efi suutin koko (e85 muutos mielessä)

Viesti Kirjoittaja loso »

Syöttö nousee, lämmöt laskee, toiveena ettei turve rupeisi enään kytemään äänenvaimentimen päällä ja näin ollen voisin vaihtaa taas aluäänenvaimentimen ja olis taas vähä erilaisempi ku muilla :)
448kg kone&kuski
loso
2WD
Viestit: 27
Liittynyt: 22 Huhti 2010 22:19
Mönkijä:: Outlander 400 EFI
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Outlander 400 -10 efi suutin koko (e85 muutos mielessä)

Viesti Kirjoittaja loso »

Löysin kenties laskennallisesti oikean suuttimen, joudun vähä kalvaan imukaulaa että tää toinen mahtuu ja menisi syvemmälle.
Ootan jo innolla et mahtaako toimia viinalla jos ei niin sitten suunnitella miniruutan asentelua sitten joskus tulevaisuudessa.
448kg kone&kuski
Vastaa Viestiin