Takarenkulat piirtoa vaille loppu.Kertokaas viisaammat mitkä renkaat ostan
ja kuinka suuret.
Ajo on pääpainoitteisesti enska tyylistä,tosin välillä käydään
kokemassa myös pahimmat suot ja rommakot.
Mitkä helvatan rinkulat laitan ja pitäs pistää vielä vakio vanteelle.
Takoitus laittaa uudet ympäriinsä..
Noissa Carlislen ACT:ssä on muuten pitoa ainakin kovemmilla alustoilla aivan perkeleesti. Eikä huono valinta nevaankaan ole. 2500km ajoin ja sitte alkoi kuvio häviämään, jäljellä 10mm.
Korkeutta tietysti niin paljon kuin mahtuu, mutta leveydestä ei ole kuin haittaa jos suot on vähemmällä. 27" on jo hyvä mutta jos hinta tai sopivuus ei ole esteenä niin isompaa vaan. Vakio vanteelle ei tietysti tuota korkeanpaa voi enää laittaa.
Tarkoituksena olisi laittaa jossain vaiheessa kendat;
eteen: K299 Bear Claw 27x10-12 E
taakse: K299 Bear Claw 27x12-12 E
Siis nämä yleisrenkaat jotka näyttivät yläneellä olevan melkein kaikissa mönkijöissä.
Olikos ATC:llä sekä muilla kokemusta siitä, miten tuo leveämpi rengas vaikuttaa ajettavuuteen. Muuttuuko ohjaus raskaammaksi? Mites nopeat ajot? Suollahan nuo on tietysti originellejä paremmat...
hni kirjoitti:Tarkoituksena olisi laittaa jossain vaiheessa kendat;
eteen: K299 Bear Claw 27x10-12 E
taakse: K299 Bear Claw 27x12-12 E
Siis nämä yleisrenkaat jotka näyttivät yläneellä olevan melkein kaikissa mönkijöissä.
Olikos ATC:llä sekä muilla kokemusta siitä, miten tuo leveämpi rengas vaikuttaa ajettavuuteen. Muuttuuko ohjaus raskaammaksi? Mites nopeat ajot? Suollahan nuo on tietysti originellejä paremmat...
Johan sää noita 400ssa bombassa koitit.Ei muuta kuin alle vaan.Pito oli ihan älytön alkuperäisiin verrattuna.Vaikka ei noi renkaat sitä lukkoa teekkään.
hni kirjoitti:Tarkoituksena olisi laittaa jossain vaiheessa kendat;
eteen: K299 Bear Claw 27x10-12 E
taakse: K299 Bear Claw 27x12-12 E
Siis nämä yleisrenkaat jotka näyttivät yläneellä olevan melkein kaikissa mönkijöissä.
Olikos ATC:llä sekä muilla kokemusta siitä, miten tuo leveämpi rengas vaikuttaa ajettavuuteen. Muuttuuko ohjaus raskaammaksi? Mites nopeat ajot? Suollahan nuo on tietysti originellejä paremmat...
Kyllä nuo sinun alkuperäiset xt bomban ACT:t toimii ylivoimaisesti parhaiten bomban alla. Suolla ei omaa niin hyvää kantavuutta, kuin nuo Bear Clawit. Mutta esimerkiksi ohjautuvuus ihan ylivoimainen muihin renkaisiin verrattuna. Elikkäs enskatyyliseen räppäykseen parhaat. Jos tyydyt hieman huonompaan pitoon ja ominaisuuksiin kovalla alustalla, niin valintasi voisi olla vaikka nuo Bear Clawit.
juniorijussi kirjoitti:Johan sää noita 400ssa bombassa koitit.Ei muuta kuin alle vaan.
Juu, lyhyt pätkä tuli ajettua nelisatkulla. Kysyin tätä rengasjuttua kasisatkuun koska tossa 400:ssa ohjaus tuntui huomattavasti kevyemmältä kuin kasisatkussa (vaikka alla oli leveät nakit) joten oikeaa kuvaa ei oikein saanut. Ero saattaa selittyä etupään erilaisella rakenteella. Eipä tullut sitten mieleen heittää niitä sun renkaita mun koneen alle ja ajella
Noh, palstan ammattilaisten kommenttien avulla olen saanut hyvän kuvan eri renkaiden soveltuvuudesta eri käyttötarkoituksiin.
Vähän otsikon vierestä, mutta kysyn kumminkin Mitkähän olisivat sopivat rengaspaineet? Ajo pääasia tiellä. Vanteina ITP SS ALLOY. Renkaina MAXXISet, takana 270/60-12 50N sekä edessä 185/88-12 40N.