Arctic cat 4x4 400 tieliikenne malli
Arctic cat 4x4 400 tieliikenne malli
Elikkäs tuli tuossa hankittua tuollainen catti ja nyt sisäänajon jälkeen pistäs saada siihen puhtia lisää, rekisteriotteen mukainen 13kw ei riitä. Vauhtia lisää en niin kaipaa, mutta lähteä saisi paremmin. Elikkäs olisin erittäin kiitollinen tiedosta miten tuo kuristetaan tieliikenne malliksi...?
-
- 4WD
-
- Tracks
-
- 6WD
- Mönkijä:: CFmoto Cforce 850 Grey Edition
Itse olen ajanut nytten maastomallilla 1500 km ja ainut "vika" on ollut tähän mennessä bensamittarin anturin hajoaminen. Huoleton peli on ollut kyl. Markkinoiden suurin maavara vakiona takaa kyllä sen että ei kiikuta ensimmäisenä kannon nokassaJanne 450R kirjoitti:Kertokaapas kokemuksenne tästä kyseisestä laitteesta, myös maastomallisesta tulevat jutut kelpaa![]()
![]()
Saa nähä onko värikästä tarinaa

Ihan hyvin toi on jaksanu mennä 27" kendoillaki, mutta kyllä voimaa saisi olla hivenen lisää niitten pyörittämiseen.
tässä nyt lyhykäisyydessään jotakin, jos tulee mieleen kysymyksiä niin eiku kysymään vaan

Ostin kesällä AC 400 '05 lähinnä puiden ajoon metsästä. Vaihdoin alle 27" Kendat ja täytyypä sanoa ensikokemusten valossa, että on hyvä setti. Täällä Savon kivisissä metsissä maavarasta on todellakin iloa ja renkaissa on pitoa ja kantavatkin kosteammilla paikoilla ihan hyvin. Puita kulkee pari mottia reissullaan omatekoisella tukkikärryllä ilman suurempaa urheilua. Jos joku muuten moisen kärryn tekoa harkitsee niin kannattaa tehdä siihen "hiipivä teli" niin nousee kevyesti kivien yli. Miksiköhän eivät tee moisia kaupan rimpuloihin? Lämpöongelmia koneessa ei ole ilmennyt helteilläkään. Ainut asia mikä pitää varmaan tehdä, on etutukivarsien alle jonkinmoiset suojat ettei risut mene väliin. Samaa voisi miettiä myös jalkatukien alle.
-
- Tracks
-
- 6WD
mittarinopeutta kendoilla 70km/h itsellä, siittä sitten hitaasti kiihtyy viel jonnin verran. talvella lumipeitteisellä jäällä 75km/h. todellista nopeutta ei kyllä tiedä sitten kun en omista tuommosta gps:ää.
Ei se nopeus vaan kuinka sillä pääsee maastossa, se on minulle tärkeä asia. Jenkkilän foorumeissa on huhuiltu että ´07 vm catteihin olisi laitettu kevyempi välitteinen etuperä, käsittääkseni sama mikä on 650 catissa.tekniikka on kyllä yksinkertainen. lukko on kyllä 100%, sen kyllä huomaa kun se on päällä
Täytyy kyllä myöntää että remmi tuossa on kestäny yllättävän hyvin kun on nyt tuo 1500 km ajellu ja on vielä alkuperäinen remmi
Ei se nopeus vaan kuinka sillä pääsee maastossa, se on minulle tärkeä asia. Jenkkilän foorumeissa on huhuiltu että ´07 vm catteihin olisi laitettu kevyempi välitteinen etuperä, käsittääkseni sama mikä on 650 catissa.tekniikka on kyllä yksinkertainen. lukko on kyllä 100%, sen kyllä huomaa kun se on päällä

Täytyy kyllä myöntää että remmi tuossa on kestäny yllättävän hyvin kun on nyt tuo 1500 km ajellu ja on vielä alkuperäinen remmi

-
- 6WD
No joo tuli mitattua tuo huippunopeus gepsillä kun tuli hankkitua sellainen. 74.8 km/h, 0.25 barin paineilla (Renkaina 27" bearclawit). Ihan kiitettävästi tuon kokoselle vehkeelle
. Pitää tässä huomenissa kokeilla nostaa vielä rengaspaineita johonki 0.6 - 0.8 ja kokeilla uudestaan miten paljon auttaa 

- atv 250
- 4WD
Janne 450R kirjoitti:näin vähän ounastelinkin lukemani perusteella, itse annan arvoa maa varalle, yksinkertaiselle tekniikalle ja 100% etulukolle.
Mutta kuinkas huiput jaksaako kiriä 80km/h mittariin?
Lähinnä tuo metsämalli, kun kilpi peliä epäilen vahvasti että alle jää.
mulla toi ac tieliikennemalli kulkee 100km/h ihan helposti et luulis ton offiversion menevän hieman kovempaa kuin tl:län....
-
- 6WD
atv 250 kirjoitti:
mulla toi ac tieliikennemalli kulkee 100km/h ihan helposti et luulis ton offiversion menevän hieman kovempaa kuin tl:län....
No nyt en kyllä usko

Tieliikennemalli kuristettuna kulkee satasta?
Oletko huomannut että 80 alueella ajaessasi satasta autot pyyhkii vasemmalta ja oikealta ohi