Rämisee

Keskustelua SMC mönkijöistä.
cbear
2WD

Rämisee

Viesti Kirjoittaja cbear »

Eli jostai etupäästä kuulu ihan älytön "räminä" kaikkia ruuveja oon koitellu kiristellä mut mitään ei tapahu...oisko kellään tietoo et mistä mahtais kuulua..
M.T.M
Noppeli

Viesti Kirjoittaja M.T.M »

Mulla ainaski rämisi se vaihteiston vivusto ihan stnasti ennen ku sitä vähän virittelin
Sachs 250
Barossa
Tracks

Viesti Kirjoittaja Barossa »

Öljynlauhdutin rämisee runkoon. Kunnon kumilaatat väliin, hiljeni ainakin omasta Sachsista räminät.
kinnusam
Noppeli

Viesti Kirjoittaja kinnusam »

Oljynlauhdutin mulla ainakin rämisi. Vaihdettiin takuuna uuteen.
Derbi DXR 250 -05
cbear
2WD

Viesti Kirjoittaja cbear »

Öljynlaudutinhan se mullakin rämisi ilmeisesti ne vaahtomuovi lastut öljynlauhuttimen ja rungon välissä ei oo mikään paras vaihtoehto vaan kunnon kumitassut.
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Vähän OT, mutta se on öljynjäähdytin. Jos höyrystyneet öljyt pitäisi takaisin saada nesteeksi, mitä lauhdutin tekee, ollaan jo aikamoisessa liemessä koneen lämpöjen kanssa.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
deeäksär
4WD

Viesti Kirjoittaja deeäksär »

:shock:
derbillä on hauksaa pidetty 350 km! pärpätys kuuluu vasemmalta edestä. öljynlauhduttimen suojaritilä irti. olivat kiristäneet pultit kootessaa niin yli että olivat murtaneet lauhduttinmen puolelta korvakkeet ja ritilän kaksi vasenta kinnikettä irti pistehitseistään. otin ritilän pois - pärpättää edelleen mutta vähemmän. päriseekö se itte lauhdutin siinä? on kyllä pirun kovassa kiinni rungossa(!?) ripustelin kymmenkunta nippusidettä sinne kun johdotukset oli ku juosten kustu. rapinapuolen äänet häipyivät.
Vastaa Viestiin