Onko kiinnostuneita osallistumaan Vantaalla (Seutulassa) järjestettävään kiihdytystapahtumaan? Tapahtuma olisi tarkoitettu prätkille, mönkkäreille sekä kelkoille.
Ajankohta: 30.9 (alustava)
Radan pituus: 200m + jarrutusalue
Viimeksi muokannut Keke, 25 Heinä 2006 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JOS MÄ........ tuun niin oon paikalla.
Mun mielestä se on aika päivänselvää. Jos tulee niin tulee???
Jos ei tiedä usko tulevansa mitä sitä jossittelemaan.
JOS sillon on noi villasukkien lajittelupäivät kotona tai nurmikko pitää leikata tai mummolla on kissa jne jne.
Onko tarkoitus ajaa eliminaattori-kaaviollla vai ainoastaan kelloa vastaan? Onko luokkia ajateltu miten monta noin tehojen kannalta? Eihän tuolla vakio työmönkkärillä voi pärjätä, mutta saattaisihan se olla hauskaa.
-----------------------------------------------
Kun se ei ole rikki, miksi se pitäisi vaihtaa.
Älkää tapelko Mutta tulen hakemaan kotoonta kaikki sellaset jotka eivät ilmaannu paikan päälle
Olen tässä koko aamupäivän hoitanu lupa yms. asioita joten kaikki näyttää vielä hyvältä. Osallistumismaksu tulee olemaan 10€/kuski/laite, eli jos ajaa mönkkärillä ja pärrällä ni se on silloin 20€.
Ajotavat yms. asiat kerron myöhemmin kun saan poliittiset asiat selvitettyä. Minulle voi myös ehdottaa Atv ja Prätkä luokkia.
jpmrent kirjoitti:ettäkö ihan tavallisella nelivedolla voi tulla.rupes mielenkiinto herää
Kyllä vain, ei muuta kuin mukaan vaan niin nähdään miten eri pelit kulkee
Nyt pitää alkaa tekemään rengastestiä ja katsoa että lähteekö sinne Kenda BC:llä vai paremmin rullaavilla auton renkailla. Siinä se taas pari viikonloppua vierähtää kun kokeillaan ja kellotetaan