Eilen koetin saada 500 efin käyntiin narusta vetämällä. Aivan turhaan revin itseni hikeen, otti sen verran lujille, eikä käynnistynyt.
Oli, oli joo virtakin päällä! Vaihde N. Onko joku saanut Pollen narulla käyntiin?
Narukäynnistys Pollella
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Juu, mutta mulla on 500:n kaasaripeli. Talvella kun oli -32 pakkasta, niin originaali akku ei jaksanut tehdä henkäystäkään, mutta narulla ihan nöyrästi käyntiin. Onko EFI:n käyttöohjeessa mitään erikoista narukäynnistykseen?
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Kyllä puolipuristimiä vielä on isomukisissa työmoottoreissa. Ainakin mulla oli lainassa täry, jossa oli Robinin 680 kuutioinen kone. Siinä oli puolipuristin ja sen käyttäminen auttoi kovasti tällaisen toimistorotan käsivoimia. Pollessa ei sellaista ole ainakaan kaasarimallissa joten suuresti epäilen sellaisen olemassaoloa EFI:säkään. Kyllähän 500 kuutioinen hieman panee hanttii kun sitä nyppii käyntiin, mutta sen yläkuolokohdan löytäminen on tärkeää kun konetta kiskoo narusta. Muutoin voi käydä niin, että kone potkaiseen takaisin ja silloin lähtee naru riuskemmankin miehen kourasta ja saattaa tulla pipi.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
On se melkoista työtä rykiä isoa konetta käyntiin narun voimin, kokemusta on viime talvelta kun pariin otteeseen laitteen käyttjä oli laiminlyönyt akun lataamisen ja 700KQ piti rykäistä narulla käyntiin. Siinä alkin välillä pikkuisen ottaa pattiin kun kone oli pakkasesta johtuen hiukan kankea, kyllä se siitä notkistui kun varttitunnin nyki narua. Tosin ukosta oli siinä vaiheessa happi sen verran lopussa että ajolenkki jäi melko lyhyeksi
Nyky vehkeessä ei ole tota naruongelmaa kun siinä ei ole narua ollenkaan, en tiedä jaksaisko sitä edes narulla käynnistää mutta olisi se pieni turva siihen jos batteri sanoo kaputt jonain aamuna kun käyttäjä on taas laiminlyönyt laitteen ylläpidon...

Nyky vehkeessä ei ole tota naruongelmaa kun siinä ei ole narua ollenkaan, en tiedä jaksaisko sitä edes narulla käynnistää mutta olisi se pieni turva siihen jos batteri sanoo kaputt jonain aamuna kun käyttäjä on taas laiminlyönyt laitteen ylläpidon...
Kylätason mönkijäkuski