Derbin omistaja

Keskustelua SMC mönkijöistä.
Avatar
DeRBidxr
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 27 Syys 2006 19:13

Derbin omistaja

Viesti Kirjoittaja DeRBidxr »

eli ostin dxrrän tossa n.2kk sitte,1000km ajettuna(oli se eka huolto tehty:D)eli sai siis samontein ajaa täysii,nyt jo ajanu melki 2000km

joo noista huolloista,että pitäskö se tonnin välein viedä huoltoon?koska kuka tahansa osaa itekki kattoo ketjut,vaijerrit,nesteet ja muut.ja vissii aika kallista hommaaki?
Avatar
DeRBidxr
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 27 Syys 2006 19:13

Viesti Kirjoittaja DeRBidxr »

vähän specsejä
vaimennin vaihdettu
powerfiltteri
135 suutin(kokeilin myös 118 ja 125)
kierrosten rajotin poistettu
pienempi takaratas(olikohan se 42)lamokselta tilasin
vakio dxrräl ei enää mitää sanomista :D
huiput gsxrrän mittarin mukaan 102

nyt sit suunnitteilla tuplat
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

DeRBidxr Millä tavalla poistit kierroksen rajoittimen,kiinnostaisi itseäkin :D

Edit:Minkä kokoinen kaasari sulla tossa derbissä on.
Avatar
DeRBidxr
3WD
Viestit: 98
Liittynyt: 27 Syys 2006 19:13

Viesti Kirjoittaja DeRBidxr »

samanlailla ku monkeystäki saa,eli oikeen johdon väliin esim. säätövastus
vakio kaasari on...eli kai se sitte on 19mm(toistaseks) 8)
Avatar
SMC250
2WD
Viestit: 25
Liittynyt: 12 Huhti 2006 15:54
Paikkakunta: OULU

Viesti Kirjoittaja SMC250 »

DeRBidxr kirjoitti:samanlailla ku monkeystäki saa,eli oikeen johdon väliin esim. säätövastus
vakio kaasari on...eli kai se sitte on 19mm(toistaseks) 8)
Eli minkävärinen johto on kyseessä? :?:
Nii Saatana
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 13 Kesä 2007 00:44

Viesti Kirjoittaja Nii Saatana »

niin minkä värinen? toivottavasti saman näkönen rajoitin kuin pienemmässä mallissa (dfw 50)
noi ohittimet maksaa ihan tuhottomasti jos menee ostamamaan (keskimäärin 150 e) että.. olis ihan mukava tietää. jos saisit jotain kuvaa siitä niin kiitos :)
Derbi Dfw 50 mönäri vuoden 05- malli
kurviin 50 kilsaa tunnissa neljälla tai kahdella pyörällä ja matka jatkuu.
keulimisrauta sano että moi
cbear
2WD
Viestit: 28
Liittynyt: 17 Huhti 2006 19:09
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja cbear »

Njo kerroppas nyt... iha rohkeesti vaan.
mopedi
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 02 Heinä 2006 18:55
Paikkakunta: nivala

Viesti Kirjoittaja mopedi »

siis onko derpi ja smc sama laite (rebelin kopio kone) ku mulla meni gps 105kmh (mittari 115) ja laitteelle ei ollu tehty ku vapaavirtaus vaimennin ja pirraa kaasariin suuti 108 ja nyt on 130 liian iso...
mopedi
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 02 Heinä 2006 18:55
Paikkakunta: nivala

Viesti Kirjoittaja mopedi »

ja vakio välit paikallaan... tässä härvelissä ei sitte liene olla kiekka rajotinta
sLan
4WD
Viestit: 144
Liittynyt: 23 Touko 2006 14:32

Viesti Kirjoittaja sLan »

ei sytytystä katkovaa ainakaan. CDI ilmeisesti myöhästää sytkää estäen kierrosten ylittymisen. eli tavallaan on k-rajotin. yleinen käytäntö CDI-sytkä koneissa.

mitä nopeammin kone pyörii sitä suurempi jännite tulee magneetolta. CDI haistelee sen jännitteen ja toimii sen mukaan. näin ollen vastuksella saadaan pudotettua jännitettä ja huijattua CDI:tä.

jos olen väärässä, saa korjata. otan vastaan kaiken palautteen, paitsi mikä liittyy ulkonäkööni 8)
"osien yhteensopivuus on täysin suhteessa käytettyyn voimaan" - mä itte -
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-
junkki
2WD
Viestit: 36
Liittynyt: 08 Tammi 2008 22:39
Paikkakunta: Kontiolahti Mönkkäri: Derdi dxr 250

Viesti Kirjoittaja junkki »

nii mitenkä poistit sen rajottimen?
Vastaa Viestiin