Millainen laitos tuo 660 r on? Onko paljon eroa 350 raptoriin?Tyyppivikoja? Onnistuuko viritys helposti? yms...?
Tänne vaan kokemuksia kyseisestä laitteesta.. Ois ehkä hankinnan alla joten kokemuksia käyttäjiltä kiitos
Sairaan hyvä laite ei mitään vikoja Vaihtaa öljyt ja sudin tarpeeks usein niin kestää isältä pojalle virittäminen on myös aika helppoa putkisto putsari nokka niin jo herää henkiin... -01 oli joskus ongelmia laatikon kanssa muista en ole kuullut oikeen mitään... ai niin taka-akselin laakerit on jostain mennyt mutta ne ovatkin käyttäjästä kiinni eli jos ajat suolla ja/tai peset painepesurilla niin helpommin saa laakerit rikki.....
Mites pojat, mahtuuko 660 raptorin runkoon joku 4 mukinen kiertävä mp kone? jotain 600-750cc oon miettiny. No ainakin tehoja tulisi lisää, mutta ei ehkä enää krossimontulla pahemmin hypittäs, tuo sen verran painoa. Onko kukaan törmänny tälläisiin vastaaviin rakennusprojekteihin? Jos jostain löytyisi jotain sivustoo missä olis rakennuspäiväkirjaa kuvina niin olisin kiitollinen. Vois olla ihan jees jos saisi raptorin rungossa jotain 70-80kw luokkaa.
Tai sit oisko jollain -02 ja eteenpäin vuosimallia olevaa raptoria kolaroituna? Voisin esimerkiksi koneen ostaa pois kuleksimasta.
anton kirjoitti:Mites pojat, mahtuuko 660 raptorin runkoon joku 4 mukinen kiertävä mp kone? jotain 600-750cc oon miettiny. No ainakin tehoja tulisi lisää, mutta ei ehkä enää krossimontulla pahemmin hypittäs, tuo sen verran painoa. Onko kukaan törmänny tälläisiin vastaaviin rakennusprojekteihin? Jos jostain löytyisi jotain sivustoo missä olis rakennuspäiväkirjaa kuvina niin olisin kiitollinen. Vois olla ihan jees jos saisi raptorin rungossa jotain 70-80kw luokkaa.
Tai sit oisko jollain -02 ja eteenpäin vuosimallia olevaa raptoria kolaroituna? Voisin esimerkiksi koneen ostaa pois kuleksimasta.
Kyllähän tuollainen Iso Raptor 600cc CBR:n koneella on nähty. Ihan siisti peli.
Mutta missä ajattelit sellaisella ajella. Tieliikenteessä kielletty, kisoissa kielletty ja crossiradoilla todellakin ihan liian kömpelö.
-- Marko Laine --
-- Team Laine -- http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
JTD kirjoitti:Eihän tosta 350 ja 660 voi puhua edes samana päivänä.
Loistava peli kertakaikkiaan ei mitään negatiivista sanottavaa.
Mihin käyttöön olet homaamassa?
anton kirjoitti:Mites pojat, mahtuuko 660 raptorin runkoon joku 4 mukinen kiertävä mp kone? jotain 600-750cc oon miettiny. No ainakin tehoja tulisi lisää, mutta ei ehkä enää krossimontulla pahemmin hypittäs, tuo sen verran painoa. Onko kukaan törmänny tälläisiin vastaaviin rakennusprojekteihin? Jos jostain löytyisi jotain sivustoo missä olis rakennuspäiväkirjaa kuvina niin olisin kiitollinen. Vois olla ihan jees jos saisi raptorin rungossa jotain 70-80kw luokkaa.
Tai sit oisko jollain -02 ja eteenpäin vuosimallia olevaa raptoria kolaroituna? Voisin esimerkiksi koneen ostaa pois kuleksimasta.
Kyllähän tuollainen Iso Raptor 600cc CBR:n koneella on nähty. Ihan siisti peli.
Mutta missä ajattelit sellaisella ajella. Tieliikenteessä kielletty, kisoissa kielletty ja crossiradoilla todellakin ihan liian kömpelö.
Tämä -01 raptorin tyyppivika, vaihteisto, sattui kohdalle.
Kunhan saan koneen auki niin näkee mitä kaikkee siitä on menny. Totesi kyllä yamahan maahantuojan takuuvastaava että kyllähän tuossa tyyppivika näyttäisi olevan, mutta ei kyseiselle mallille ole tullut takaisinkutsua päivityskorjaukseen tai päivityspakettia euroopan markkinoille. Niin, ja kyseinen vaihteisto ongelma koskee -01 valmistettuja raptoreita.
jaksu81 kirjoitti:Millainen laitos tuo 660 r on? Onko paljon eroa 350 raptoriin?Tyyppivikoja? Onnistuuko viritys helposti? yms...?
Tänne vaan kokemuksia kyseisestä laitteesta.. Ois ehkä hankinnan alla joten kokemuksia käyttäjiltä kiitos
Kumpaa sitten suosittelette tieliikenne käytöön 660 vai 700i raptoria?
anton kirjoitti:Mites pojat, mahtuuko 660 raptorin runkoon joku 4 mukinen kiertävä mp kone? jotain 600-750cc oon miettiny. No ainakin tehoja tulisi lisää, mutta ei ehkä enää krossimontulla pahemmin hypittäs, tuo sen verran painoa. Onko kukaan törmänny tälläisiin vastaaviin rakennusprojekteihin? Jos jostain löytyisi jotain sivustoo missä olis rakennuspäiväkirjaa kuvina niin olisin kiitollinen. Vois olla ihan jees jos saisi raptorin rungossa jotain 70-80kw luokkaa.
Tai sit oisko jollain -02 ja eteenpäin vuosimallia olevaa raptoria kolaroituna? Voisin esimerkiksi koneen ostaa pois kuleksimasta.