iso käsi brantille

Keskustelua Honda mönkijöistä.
waari
6WD
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg

iso käsi brantille

Viesti Kirjoittaja waari »

tuolla yläneellä tuli DonPadren kanssa puhetta että jos hän toisi hondansa mulle huoltoon. päätin sitten olla yhteydessä brantille koska tarvitsin huolto-ohjeita, lähinnä että mennään maahantuojan ohjeiden mukaan ettei tule takuu ongelmia jos joskus (tuskin) jotain vastaan tulee. olin jo hieman varautunut kaikenlaiseen kinaamiseen siitä että ei niitä taulukoita kaikille noin vaan jaeta mutta toisin kävi.
puhelimessa huollon vesseli totesin rauhalliseen ääneen että tottakai lähetetään ja oli vielä laittanut kaikkien 500:ten huollot ku oli unohtanu mikä honda oli kyseessä. olis monella maahantuojalla opittavaa palvelusta. :) joskus jotain positiivistakin palautetta on kiva kirjotella :)
välittää.....
Don Padre
6WD

Viesti Kirjoittaja Don Padre »

Helmi :D Ilo huomata että jossain homma toimii.
Mönkijä, mikä ihana tekosyy!

Täytä elinsiirtotestamentti http://www.lahjaelamalle.net/
Verta pakkiin http://www.veripalvelu.fi/
C-SC
Noppeli

Viesti Kirjoittaja C-SC »

Olen itse aika paljon Brandtin kanssa tekemisissä ja mielestäni siellä aina ollaan asiallisia. Siellä ollan viimeisen päälle yrittäjiä eikä mitään kyläkauppiaita (en tarkoita mitään pahaa kyläkauppiaista) niin kuin maahantuojien pitää olla kun on kyseessä näin vahvoista merkeistä kun esim Honda.
Veräväisen Pekka on tulossa liikeeseen huomenna esittelemään mönkkäreitä ja toivotaan että kauppa käy.

Hyviä Jatkoja

C-SC
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

tuliko ohjeita miten nollata öljynvaihto valo?molempia pyöreitä nappuloita mittaristossa kun painaa yhtäaikaa muutaman sekunnin ajan niin se nollaantuu. ja sitten 600km kuluttua palaa taas.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
waari
6WD
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg

Viesti Kirjoittaja waari »

joo tuli hyvät neuvot. ainoo mikä hämää ku en oo pahemmin hondien kanssa pelannu on toi konkreettinen ero fa:n ja fe:n välillä? niissä on kuitenki huolto-ohjeissa melkonen ero työtunneissa (fa:han laskettu enemmän työnkestoa) vai onko se vaan paremmin (pahemmin) koteloitu jolloin muoviosien purkuun menee enemmän aikaa?
välittää.....
Vastaa Viestiin