Mopo mönkijän valitseminen
Mopo mönkijän valitseminen
Elikkäs mulla on mönkkäri haku päällä,pitäis saada mopo mönkijä. Sen pitää olla nopea ja hieno. (Sillä pitää pystyä keulimaan kunnolla)
Mönk Mönk
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Olisi varmaan vähän parempiakin määritelmiä kuin nopea ja hieno.
Yksikään mopomönkijä ei ensinnäkään ole nopea, itseasiassa kaikkea muuta. Virittäminen on sitten erikseen.
Hieno, kaunis, komea. Nuo jutut taitaa olla pikemminkin katsojan silmässä.
Laitahan vähän sellaisia valintakriteerejä kuin hintataso, fyysinen koko, automaatti/manuaali jne.
Siitä se sitten alkaa lutviutumaan...
Yksikään mopomönkijä ei ensinnäkään ole nopea, itseasiassa kaikkea muuta. Virittäminen on sitten erikseen.
Hieno, kaunis, komea. Nuo jutut taitaa olla pikemminkin katsojan silmässä.
Laitahan vähän sellaisia valintakriteerejä kuin hintataso, fyysinen koko, automaatti/manuaali jne.
Siitä se sitten alkaa lutviutumaan...
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
http://www.nettimoto.com/409624 mulla ois tollane myytävänä jos kiinnostaa
on nopee (ainaki mopomönkijäks ehkä) ja keulii 

Re: Mopo mönkijän valitseminen
elikkäs mulla on morsiammen haku päällä, pitäis saada pieni mielitietty. sen pitää olla asiansa osaava ja kuvan kaunis. (sitä pitäis päästä jylpyttämään kunnolla).... toimiva ja magneettinen treffi-ilmotus?Kani kirjoitti:Elikkäs mulla on mönkkäri haku päällä,pitäis saada mopo mönkijä. Sen pitää olla nopea ja hieno. (Sillä pitää pystyä keulimaan kunnolla)

- Morzo
- 4WD
Itellä on AIE 4-Cross 50cc. On minun mielestä hieno, varsinkin Keewayn isoilla kromeilla varustettuna. Nopea on myös kun poistat kaikki kurit ja saat oikeat säädöt kohilleen, niin itellä ainakin kulkee nyt 53km/h vakiomyllyllä. Ja toihan on markinoiden toisiksi isoin mopomönkkä, että tilaa on kyllä. Ja näyttää Jeepiltä 

tä on näitä samoja topicceja joita tulee joka viikko... kaikki on katsojan silmissä... mä valitsin roxonin koska se näyttää musta eniten crossi mönkkärilt, temppuja voi tehä ja kulkee 60 vakiona... musta se on hieno ja toisten mielestä aeon on hieno... lue noita vanhoja topicceja, niistä löytyy tietoja nopeuksista ja kestävyyksistä ja kaikista oleellisista asioista... sen verran sanon tosta roxonista sulle että, se kulkee sen 60 ja keula nousee kun vaan viittii hiukan nykii ja paremmin ku toinen jalka hiukan painelee takaanta.... kahella renkaalla (sivuttain) ajelu onnistuu ja pienellä laitolla saa siihen jotain hienouksia... esim. vanhan mallin renkaat jotka on tuuman leveämmät ja matalemmat... ja kaikkeamuuta kivaa... mut se on vaan näkö kysymys... ota sellanen mikä on sun mielestä hieno... älä ota mitään munamankelia joka on kavereista hieno ja sä et kehtaa ees ite istuu siihen...