2"isommat kumit,riittääkö tehot?
2"isommat kumit,riittääkö tehot?
miten on,onko kellään kokemusta hyytyykö 400 catti jos vaihtaa 27"alle. Ajeltua tulee pääasiassa patikossa joten maantieajolla ei merkitystä. Kertokaa ettei tuu tehtyä turhaa investointia.
-
- 6WD
- Mönkijä:: CFmoto Cforce 850 Grey Edition
Kyllä se herkistyy hivenen, mutta eihän tämä 400 ole mikää tehohirmu. Mutta kyllä tällä pääsee.timmy kirjoitti:hmm....no hjyva,kiitti!! En tiedä paraneisko tuo herkkyys kunhan saa ajettua sisään,jotenkin tuntui eilen tuolla suolla upoksissa että voima loppuu.

Suutinsarjalla muuttu kyllä kone ihan erillaiseksi jo. sitä voit harkita myös.
-
- 6WD
CLICKtimmy kirjoitti:kerro tarkemmin? Vaikuttaako takuuseen? Meinasin huomenna ostaa jotkut kendat ja kokeilla,toivottavasti ei mee rahat hukkaan.
Kyllä siinä maahantuoja voi evätä takuun jos laite ei ole alkuperäinen.
-
- 6WD
Isommalla suuttimella saadaan syötettyä lisää bensaa sylinteritäytökseen, eli saadaan tehoa enemmän. Minä ainaski tympäännyin siihen kun kone sammuili kylmänä.Armi kirjoitti:Mitä se suutinsarja siis oikeesti tekee?Kun mä en ihan tajuu. Kone sammuu välillä kun ryyppy hyppää pois mut sit mulle sanottiin et se on ihan normaalia.
Hävettää kysyy tyhmiä mutku en vaan oo tekniikan ihmelapsi tai muutenkaan ihmelapsi.
-
- 6WD
vakiona huippunopeus mitattuna garmin questilla 74,8km/h. Suutinsarja asennettuna 80km/h ainaski. Bensakulutuksessa ei havaittu muutosta. Renkaina 27" Kenda BearClawit.Armi kirjoitti:Joo, mut tekeekö se jotain muuta kuin estää sammuilemasta? Lisääkö vauhtia tai bensankulutusta? Vai pääseekö nyt mäetkin ylös?
-
- 6WD
BearClawit on eri vanteilla minulla. Mutta kyllä ne alkuperäisille pitäisi mennä, jos jollakin on fakta tieto kertokoon. Tolla hintaa on ne ainaski halvemmat kuin mitä itse maksoin.timmy kirjoitti:laitoitko bearclawit originaalivanteille vai hommasitko leveemmät? Bear Clawit maksaa täällä eteen 79€ ja taakse 82€,onko hinta passeli?
No niin,nyt on kendat alla (27") ja maastossa ei havaittua tehonpuutetta. Huippunopeus ja kiihtyvyys kylläkin,mutta sillä ei ole minulle merkitystä. Eka huollossa käytetty juuri ja kun kerkesin ajaa muutamankilometrin niin mittaristo sekosi jonka jälkeen näyttö pimeni. Vaihtavat takuuseen! Isomman suutinsarjan kuulemma voi vaihtaa takuuaikana kunhan sen tekee Catti-huolto. Suosittelen kumien vaihtoa esim. BearClaweihin,muuttuu ajot ihan eri aspekteihin ja menee pahatkinpaikat ilman helevetillistä nauvutusta. Muuta havaittua vikaa laitteesta siis ei ole löydetty kuin mittaristo. Ajettu nyt kolmereissua 180km/16 tuntia. Hjuva peli,ostakaa!!