AC Dvx 400
AC Dvx 400
Olen jo pitkään harkinnut uuden AC Dvx 400:n hankkimista tieliikenneversiona. Onko kellään kokemuksia/tietoa ko. laitteesta? Ajatuksena, että se tulisi endurotyyppiseen ajoon. Saisi lähteä suoraan kotipihasta laillisesti..
Hei
Mutta eikös toi Dvx oo crossimalli? eli niitä ei ole kuin 400 tällähetkellä.
Mutta eiköhän se 450 tule kohtapuolin. Onhan ne jo niitä testannutkin.
Mutta eiköhän se 450 tule kohtapuolin. Onhan ne jo niitä testannutkin.
Mönkijäni tulee lähes aina olemaan kaksivetoinen, matka jatkuu keula kohti taivasta tai sitten kyljet 

Niin, ajatus oli että onko ko. laite tarkoitettu vain crossiradoille vai soveltuuko se myös metsäautoteille ja kelkkareiteille (kesällä) sekä pidempien safarien tekemiseen? Ja onkohan siinä minkä verran jerkkua tällaiseen käyttöön? Mitenhän myös tuo kestävyys puoli tällaisessa käytössä ja onkohan se kuinka huoltovapaa..?
Re: AC Dvx 400
DVX ei oo mitään vikaa, itellä oli -04 ja -06 malli, pelas hyvin ja oli muuteski aika hyvä ajaa. ja etuiskareihin kannattaa panostaa nii ei nosta takatassua nii helposti. jos meinaat ajella muuallakin kun mettäautotiellä nii pollen outlaw on hyvä ratkasu (maavaraa AC n.10 cm, POLLE n.20 cm).snopro kirjoitti:Olen jo pitkään harkinnut uuden AC Dvx 400:n hankkimista tieliikenneversiona. Onko kellään kokemuksia/tietoa ko. laitteesta? Ajatuksena, että se tulisi endurotyyppiseen ajoon. Saisi lähteä suoraan kotipihasta laillisesti..
Sääli on sairautta!
Heikot sortuu elon tiellä, mutta jätkä senkun porskuttaa!
ajokkina Grizzly 700i -07
Heikot sortuu elon tiellä, mutta jätkä senkun porskuttaa!
ajokkina Grizzly 700i -07
minä oon uskonu maastossa ajon samalla konstruktiolla. kytkin siitä palaa, kun joutuu luistattaa niin paljo pahimmassa paikoissa. lisäksi koko sonta sammuilee vähän väliä.
kelkkareitellä menee kans komeesti, mutta kun sivuun haukkaa tulee lämmin hetkessä repiessä hangesta..
nelivetoa ja varia tulee ikävä noissa maastopistoissa!
kelkkareitellä menee kans komeesti, mutta kun sivuun haukkaa tulee lämmin hetkessä repiessä hangesta..

nelivetoa ja varia tulee ikävä noissa maastopistoissa!
-
- Tracks
Muista en tiiä, mut Hondan crossilla ajelin myös maastossa. Toki ei mitään ihan hidasta kivikkoa, mutta kuitenkin ja hyvin silläkin pääsi.
Myönnetään kuitenkin että hitaammassa maastossa oli ykkönen liian pitkä ja kytkin käden jännetupit vähän kovilla.
Siellä missä nelikolla mennään ojanpohjia, crossilla hypätään yli.
Joku päivä vielä ostan crossipelin on se sen verran kiva vehje
Tulipas taas asia juttu
Myönnetään kuitenkin että hitaammassa maastossa oli ykkönen liian pitkä ja kytkin käden jännetupit vähän kovilla.
Siellä missä nelikolla mennään ojanpohjia, crossilla hypätään yli.
Joku päivä vielä ostan crossipelin on se sen verran kiva vehje

Tulipas taas asia juttu