mönkkäri tytölle

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Vastaa Viestiin
ristok
Noppeli

mönkkäri tytölle

Viesti Kirjoittaja ristok »

Tyttäreni tulee mopoikään keväällä ja haluaa mopon, skootteri ei kelpaa, krossipyörän näköinen on ihan jees. Mopomönkkäri olisi muuten mukava mutta ei kehtaa mennä sillä kouluun kun muut pian nauravat. Koulussa ei vielä kellään ole mönkkäriä. Maastossa ajelee minun mönkkärillä.
Mikä on forumin tuntemus, löytyykö käyttäjiä, josko Keski-Suomessa voisi tyttö ajella koulumatkoja mönkkärillä saamatta ivallisia huomautuksia, (likoille kuuluu skootterit).
tripleT
4WD

Viesti Kirjoittaja tripleT »

mönkkäri ehdottomasti normi mopedin sijasta! onhan mönkkäri turvallisempikin, ja jos tyttös osaa jo mönkijällä ajaakin, niin onhan seki jo plussaa.
ja en tiiä minkä mittanen henkilö on kyseessä, mutta kannattanee ottaa huomioon satulan korko seikat, kovin ovat enskamopot korkeita. aluksi, kun harjoittelee on syytä ylettää jalat maahan.
mun vaimoke ajaa joka toinen viikko mönkkärillä töihin mies voittoiseen työpaikkaan ja jotain piruilua tuli tietenkin aluksi.
onhan se tietty kovassa teinimaailmassa vähän erilaista...
HoHa
6WD

Viesti Kirjoittaja HoHa »

Saattaa olla niinkin että tulee vaan lisää sulhaskokelaita taloon jos mönkkärin hommaatte :lol:
Mönkkäri on varmasti turvallisempi ainakin näin talvisaikaan, mutta yksi huono puoli siinä on. Kun ajetaan liikenteen seassa tai pyörätiellä niin se vie paljon tilaa leveyssuunnassa. Olen joskus itse ajellu scoooootterilla töihin ja sekin tuntuu pyörätiellä melko leveältä kamppeelta kun on enempi porukkaa liikenteessä. Mönkkärillä korostuu sama tiellä kun autot ajaa pirun liki ohi. Tosin kaatumisvaara sen takia on olematon.
Teinimaailmassa on kyllä vaikea sukkuloida kun täytyisi olla erillainen mutta ei saisi poiketa porukasta :D. Anna tytön päättää. Jos ei peli kelpaa niin ei se sillä pakottamalla aja. Tähän ongelmaan joutuuko tyttö kuuntelemaan ivallisia huomautuksia ei varmasti löydy yhtä vastausta. Jos aluksi jonkun huomautuksen kestää niin aikaa saatossa sillä ei ole mitään merkitystä millä kulkee. Ainahan voi ajaa pyörällä jos alkaa ahistaa :)
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

HoHa kirjoitti:Saattaa olla niinkin että tulee vaan lisää sulhaskokelaita taloon jos mönkkärin hommaatte :lol:
Mönkkäri on varmasti turvallisempi ainakin näin talvisaikaan, mutta yksi huono puoli siinä on. Kun ajetaan liikenteen seassa tai pyörätiellä niin se vie paljon tilaa leveyssuunnassa. Olen joskus itse ajellu scoooootterilla töihin ja sekin tuntuu pyörätiellä melko leveältä kamppeelta kun on enempi porukkaa liikenteessä. Mönkkärillä korostuu sama tiellä kun autot ajaa pirun liki ohi. Tosin kaatumisvaara sen takia on olematon.
Teinimaailmassa on kyllä vaikea sukkuloida kun täytyisi olla erillainen mutta ei saisi poiketa porukasta :D. Anna tytön päättää. Jos ei peli kelpaa niin ei se sillä pakottamalla aja. Tähän ongelmaan joutuuko tyttö kuuntelemaan ivallisia huomautuksia ei varmasti löydy yhtä vastausta. Jos aluksi jonkun huomautuksen kestää niin aikaa saatossa sillä ei ole mitään merkitystä millä kulkee. Ainahan voi ajaa pyörällä jos alkaa ahistaa :)
Hyvä HoHa. Oikea asenne.
l Kipu on vain tunne l
Cattimies

Viesti Kirjoittaja Cattimies »

Olen samaa mieltä HoHan kanssa. Anna tytön päättää. Tosin jos valitsee mönkijän ja saa siitä irvailuja niin toteamus " kateellisten panettelua " riittäisi mielestäni vastaukseksi. Mönkkärit RY ja Sammyn tarrat mönkijään niin lisää ainakin ihmettelyä 8) Tosin voi olla ainakin aluksi aika rankkaa kuultavaa. Teinit osaa olla " erilaiselle " hyvinkin ilkeitä :evil: Nimimerkki " omakohtaisia kokemuksia " :roll:
petri.n
Tracks
Mönkijä:: canam 650 max

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Mopomönkkärillä ei sitten mennä ajelemmaan pyörä- eikä jalkakäytäville. :D Sen paikka on ajoradan oikeassa reunassa. Lisäksi jos leveys jää alle metrin. Täytyy varustaa hitaanajoneuvonkolmiolla. Talviliikenteessä ainakin neljällä pyörällä pysyy paremmin pystyssä. :wink: Se on makuasia mistä tykkää.
Turhake! Se on vaan kateellisten panettelua.
ATV-Catti
3WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ATV-Catti »

petri.n kirjoitti: Lisäksi jos leveys jää alle metrin. Täytyy varustaa hitaanajoneuvonkolmiolla.

Eikös se ole juuri toisin päin, että jos mopo mönkäri on leveämpi kuin 100 cm. niin se tulee varustaa hitaan ajoneuvon merkillä :?:
Kyösti
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Kyösti »

Lähi ylä-asteen pihassa on sellanen 50cc derbi mönkijä. Enemmän se ihailua herättää kun halveksuntaa.
Seitsemän kuolemansyntiä.
1. ylpeys
2. kateus
3. viha
4. laiskuus
5. ahneus
6. kohtuuttomuus
7. Irstaus
petri.n
Tracks
Mönkijä:: canam 650 max

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Olet oikeassa atv-catti. :oops:
Turhake! Se on vaan kateellisten panettelua.
ATV-Catti
3WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ATV-Catti »

petri.n kirjoitti:Olet oikeassa atv-catti. :oops:
Sattuuhan näitä itse kullekin :D
Vastaa Viestiin