outlaw/predan cdi boxi

Keskustelua Polaris mönkijöistä.
tsaari
Noppeli
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Joulu 2006 22:53

outlaw/predan cdi boxi

Viesti Kirjoittaja tsaari »

mikä olisi paras poxi vaihtoehto! SRP,WHITEBROTHERS,BIGGUN.PROCOM JA SITTE OLIS TOMMOSTA HALPAA MILLE EI MERKKIÄ MUUTAKUIN TOI :

High Performance CDI REV BOX for

2003-2004 Polaris PREDATOR 500
Increase 4 Horsepower and 1250 extra RPM along with increased top speed. TAKES A FEW MINUTES TO INSTALL
INCREASED REV LIMIT BY 1000 RPMS!
EASIER TO START

This Hi Performance CDI Unit works on stock or modified motors. Instantly change your power curve and shift points. JUST LIKE PUTTING IN A SUPERCHIP IN YOUR CAR!!!
This CDI REV UNIT WILL MAKE YOUR Outlaw or Predator MUCH FASTER!!!

ELI SAMAA MITÄ KAIKKI LUPAA ONKO EROJA VAI KAIKKI KIINASSA TEHTYJÄ?PITÄÄKÖ ESIM.KIERROSLUVUN NOSTOT PAIKKAANSA MILLÄÄN MERKILLÄ? tutun predatoriioon laitettiin procomin poxi niin tuntui kuin kierrokset olis tullut alemmaksi!
Avatar
Marco71
Tracks
Viestit: 986
Liittynyt: 22 Marras 2005 23:18
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: outlaw/predan cdi boxi

Viesti Kirjoittaja Marco71 »

tsaari kirjoitti:mikä olisi paras poxi vaihtoehto! SRP,WHITEBROTHERS,BIGGUN.PROCOM JA SITTE OLIS TOMMOSTA HALPAA MILLE EI MERKKIÄ MUUTAKUIN TOI :

High Performance CDI REV BOX for

2003-2004 Polaris PREDATOR 500
Increase 4 Horsepower and 1250 extra RPM along with increased top speed. TAKES A FEW MINUTES TO INSTALL
INCREASED REV LIMIT BY 1000 RPMS!
EASIER TO START

This Hi Performance CDI Unit works on stock or modified motors. Instantly change your power curve and shift points. JUST LIKE PUTTING IN A SUPERCHIP IN YOUR CAR!!!
This CDI REV UNIT WILL MAKE YOUR Outlaw or Predator MUCH FASTER!!!

ELI SAMAA MITÄ KAIKKI LUPAA ONKO EROJA VAI KAIKKI KIINASSA TEHTYJÄ?PITÄÄKÖ ESIM.KIERROSLUVUN NOSTOT PAIKKAANSA MILLÄÄN MERKILLÄ? tutun predatoriioon laitettiin procomin poxi niin tuntui kuin kierrokset olis tullut alemmaksi!
Ettei vaan noi kaikki olisi Procomin valmisteita (suurin osa kiinteistä on!). Markkinoilla ei Polleen ole oikeastaan kuin kaksi joita voi suositella oikeasti. Toinen on Dynatek ja toinen Vortex. Dynatek:ltä löytyy ohjelmoitava ja kiinteä versio, kun taas Vortex valmistaa vain ohjelmoitavaa. Ohjelmoitavat ovat toki huomattavasti kalliimpia, mutta niistä saa toki muokattuun laitteeseen juuri oikeanlaiset käyrät.
Toi kierrosrajoittimen nosto on jokaisessa viriboxissa, mutta on eri asia onko siitä aina hyötyä. Yleensä porukat ajavat nelarilla kuten kaksitahtisella eli kierrättävät tappiin ja vaihtavat. Silloin vaan on vaihto mennyt jo liian pitkäksi ja aikaa kuluu hukkaan.
Eli jos haluat halvemman, osta Dynatek. Jos taas kaikki muokkausmahdollisuudet, osta Dynatek tai Vortex. Molempiin löytyy Suomessa ohjelmointilaitteet.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
Wobbler
6WD
Viestit: 410
Liittynyt: 17 Huhti 2005 21:25
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Re: outlaw/predan cdi boxi

Viesti Kirjoittaja Wobbler »

Marco71 kirjoitti:
tsaari kirjoitti:mikä olisi paras poxi vaihtoehto! SRP,WHITEBROTHERS,BIGGUN.PROCOM JA SITTE OLIS TOMMOSTA HALPAA MILLE EI MERKKIÄ MUUTAKUIN TOI :

High Performance CDI REV BOX for

2003-2004 Polaris PREDATOR 500
Increase 4 Horsepower and 1250 extra RPM along with increased top speed. TAKES A FEW MINUTES TO INSTALL
INCREASED REV LIMIT BY 1000 RPMS!
EASIER TO START

This Hi Performance CDI Unit works on stock or modified motors. Instantly change your power curve and shift points. JUST LIKE PUTTING IN A SUPERCHIP IN YOUR CAR!!!
This CDI REV UNIT WILL MAKE YOUR Outlaw or Predator MUCH FASTER!!!

ELI SAMAA MITÄ KAIKKI LUPAA ONKO EROJA VAI KAIKKI KIINASSA TEHTYJÄ?PITÄÄKÖ ESIM.KIERROSLUVUN NOSTOT PAIKKAANSA MILLÄÄN MERKILLÄ? tutun predatoriioon laitettiin procomin poxi niin tuntui kuin kierrokset olis tullut alemmaksi!
Ettei vaan noi kaikki olisi Procomin valmisteita (suurin osa kiinteistä on!). Markkinoilla ei Polleen ole oikeastaan kuin kaksi joita voi suositella oikeasti. Toinen on Dynatek ja toinen Vortex. Dynatek:ltä löytyy ohjelmoitava ja kiinteä versio, kun taas Vortex valmistaa vain ohjelmoitavaa. Ohjelmoitavat ovat toki huomattavasti kalliimpia, mutta niistä saa toki muokattuun laitteeseen juuri oikeanlaiset käyrät.
Toi kierrosrajoittimen nosto on jokaisessa viriboxissa, mutta on eri asia onko siitä aina hyötyä. Yleensä porukat ajavat nelarilla kuten kaksitahtisella eli kierrättävät tappiin ja vaihtavat. Silloin vaan on vaihto mennyt jo liian pitkäksi ja aikaa kuluu hukkaan.
Eli jos haluat halvemman, osta Dynatek. Jos taas kaikki muokkausmahdollisuudet, osta Dynatek tai Vortex. Molempiin löytyy Suomessa ohjelmointilaitteet.
Multa löytyy tuohon Dynatekkiin ohjelmointi softa ja jonkunlaista tietoakin minkälaista käyrää pollen myllyyn kannattaa tarjota että herää henkiin :wink: .
tönkijä
3WD
Viestit: 117
Liittynyt: 09 Syys 2006 10:06

Viesti Kirjoittaja tönkijä »

uskaltaiskohan tuon boxin laittaa dinliin????siinähän on sama kone kun predatorissa mutta 50cc pienempi :?: :?:
pm69
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 17 Marras 2006 08:45

Viesti Kirjoittaja pm69 »

Mun mielestä ehdottomasti Dynatek, en ole kyllä nähnyt missään Dynatekin "kiinteätä"versiota Predatoriin.
Jollain halpis cdi:llä voi olla taipumus hajoitaa startin kytkin,
ja jos on vakio laite niin tuskin on mitään huomattavaa eroa,
uskoisin että joku 2hp! ei paljon ajossa tunnu.
Ja jos on viri laite niin tuskin kukaan edes ajattelee ei ohjelmoitavaa,
ja muista että -03-04 cdi ei käy uudempiin predatoriin/outlawiin.
Viimeksi muokannut pm69, 20 Tammi 2007 23:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tsaari
Noppeli
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Joulu 2006 22:53

Viesti Kirjoittaja tsaari »

voiko muka joku täällä suomessa rehellisesti sanoo osaavansa/saavansa esim,dynatekista hinnan edestä vääntöä/tehoa ulos? epäilen suuresti mitä olen jenkkipalstoja lueskellut :D
kiinteellä poksilla pääsee samaan kuin noilla jos ei osaa säätää :roll: ja ovat huomattavasti halvempia :!:
alpo
6WD
Viestit: 287
Liittynyt: 02 Joulu 2005 21:47
Paikkakunta: himanka

Viesti Kirjoittaja alpo »

tsaari kirjoitti:voiko muka joku täällä suomessa rehellisesti sanoo osaavansa/saavansa esim,dynatekista hinnan edestä vääntöä/tehoa ulos? epäilen suuresti mitä olen jenkkipalstoja lueskellut :D
kiinteellä poksilla pääsee samaan kuin noilla jos ei osaa säätää :roll: ja ovat huomattavasti halvempia :!:
on niissä ainaki säädettävä rajotin 0-poks! rpm
reppana xxc
Avatar
Marco71
Tracks
Viestit: 986
Liittynyt: 22 Marras 2005 23:18
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marco71 »

tsaari kirjoitti:voiko muka joku täällä suomessa rehellisesti sanoo osaavansa/saavansa esim,dynatekista hinnan edestä vääntöä/tehoa ulos? epäilen suuresti mitä olen jenkkipalstoja lueskellut :D
kiinteellä poksilla pääsee samaan kuin noilla jos ei osaa säätää :roll: ja ovat huomattavasti halvempia :!:
Jos ei osaa säätää, niin ei varmasti saakaan muuta kuin tuhoa aikaan. Mutta jos konetta on muutettu, niin säädettävä on ihan ehdoton. Toki vakioonkin saadaan jonkin verran hyötyjä, mutta silloin pitää oikeasti käyttää aikaa ja paljon. On noita muutaman vuoden tullut säädeltyä, joten jotain on saatu aikaankin.
Kädettömän ei noita toki kannata ostaa, menee vaan rahat hukkaan.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
tsaari
Noppeli
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Joulu 2006 22:53

Viesti Kirjoittaja tsaari »

konetta muutettu?no joo kun on portattu, venttiilit,nokkakepit vaihettu niin ehkä sitten jotain voi saada mutta epäilen siltikin saako rahalle vastinetta!kumminkin noi kiinteet poksit tuntuu olevan amerikassakin suosittuja tosin se hinta tekee mutta sekin että joissakin boxeissa todella hyvät säädöt valmiina jenkit kehuu white brotherssia&biggunia! ja tuovat juurikin kaivattua vääntöä lisää :!:
pm69
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 17 Marras 2006 08:45

Re: outlaw/predan cdi boxi

Viesti Kirjoittaja pm69 »

tsaari kirjoitti:
High Performance CDI REV BOX for

2003-2004 Polaris PREDATOR 500
Increase 4 Horsepower and 1250 extra RPM along with increased top speed. TAKES A FEW MINUTES TO INSTALL
INCREASED REV LIMIT BY 1000 RPMS!
EASIER TO START

This Hi Performance CDI Unit works on stock or modified motors. Instantly change your power curve and shift points. JUST LIKE PUTTING IN A SUPERCHIP IN YOUR CAR!!!
This CDI REV UNIT WILL MAKE YOUR Outlaw or Predator MUCH FASTER!!!
Niin tossa ensimmäisessä viestissä se tuli jo hyvin selville miksi kiinteät cdi:t ovat niin suosittuja.
Helppo asentaa, ei maksa paljoa ja tulee "hyvin" lisää tehoa.

This CDI REV UNIT WILL MAKE YOUR Outlaw or Predator MUCH FASTER!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Viimeksi muokannut pm69, 20 Tammi 2007 23:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wobbler
6WD
Viestit: 410
Liittynyt: 17 Huhti 2005 21:25
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wobbler »

tsaari kirjoitti:konetta muutettu?no joo kun on portattu, venttiilit,nokkakepit vaihettu niin ehkä sitten jotain voi saada mutta epäilen siltikin saako rahalle vastinetta!kumminkin noi kiinteet poksit tuntuu olevan amerikassakin suosittuja tosin se hinta tekee mutta sekin että joissakin boxeissa todella hyvät säädöt valmiina jenkit kehuu white brotherssia&biggunia! ja tuovat juurikin kaivattua vääntöä lisää :!:
Hei saari miksi kyselet kun näytät tietävän nää hommat :lol: :lol: ... Ota ja tilaa noita halppis bokseja kasa ja testaa ne ja kerro sitten mikä oli paras kun noista kerran saat rahoillesi vastinetta niin paljonlaisesti. Halvaksihan se tulee noinkin :lol: :lol: :lol:
Vastaa Viestiin