
TRX 420
-
- Tracks
- Viestit: 2832
- Liittynyt: 28 Huhti 2005 15:31
- Paikkakunta: Haarajoki/Kangasniemi
Minäkin sain omani, nyt kerran ajaneena ei löydy moitteen sijaa koneesta.
Suoraveto on loistava ominaisuus pikku koneessa, jaksaa mennä, kun tulee kaikki teho heti ulos. Eikä tarvii "odotella" kuminauhan kiristymistä
Mäkiä kiipeää reippaasti hypähdellen(jäykähköt jouset ja pieni paino) ylös jos vaan kuski uskaltaa. Puiden ympäri on helppo ajella, kapeuden ja ketteryyden ansiosta.
Painavan koneen jälkeen nyt on sellainen olo maastossa että kuski vie konetta, eikä toisin päin.
Voi tätä riemua, olo kuin pikku-pojalla Jouluna
Suoraveto on loistava ominaisuus pikku koneessa, jaksaa mennä, kun tulee kaikki teho heti ulos. Eikä tarvii "odotella" kuminauhan kiristymistä

Mäkiä kiipeää reippaasti hypähdellen(jäykähköt jouset ja pieni paino) ylös jos vaan kuski uskaltaa. Puiden ympäri on helppo ajella, kapeuden ja ketteryyden ansiosta.
Painavan koneen jälkeen nyt on sellainen olo maastossa että kuski vie konetta, eikä toisin päin.
Voi tätä riemua, olo kuin pikku-pojalla Jouluna

-
- Tracks
- Viestit: 2832
- Liittynyt: 28 Huhti 2005 15:31
- Paikkakunta: Haarajoki/Kangasniemi
Nyt on eka kisa ajettu Hondalla ja "rakkaus" sen kun syvenee.
Kahtena päivänä yht. n. 10 tuntia ajoa maastossa, eikä paikat kipeytyneet niin kuin edellisellä koneella, tuo johtunee n.90 kg kevyemmästä koneen painosta.
Enkä ainakaan vielä kaivannut etu lukkoa kertaakaan, vaikka matkalla oli myös kivikkoa, jossa välillä joku pyöristä ilmassa.
tuossakin asiassa auttaa koneen kevyt paino ja matala painopiste, sitä kun on helppo keikutella miten päin tykkää.
Maastoajossa, 26" Ams Swamp fox plus renkailla, n. 20cm lunta, kulutus oli n.5 litraa/30 kilsaa ja aika paljon tuli annettua koneelle happea. Eli ei kovin paha tuo kulutus ole.
Kannattaa koe ajaa, siinä vaan on omat riskinsä.....voi joutua vaihtamaan konetta
Kahtena päivänä yht. n. 10 tuntia ajoa maastossa, eikä paikat kipeytyneet niin kuin edellisellä koneella, tuo johtunee n.90 kg kevyemmästä koneen painosta.
Enkä ainakaan vielä kaivannut etu lukkoa kertaakaan, vaikka matkalla oli myös kivikkoa, jossa välillä joku pyöristä ilmassa.
tuossakin asiassa auttaa koneen kevyt paino ja matala painopiste, sitä kun on helppo keikutella miten päin tykkää.
Maastoajossa, 26" Ams Swamp fox plus renkailla, n. 20cm lunta, kulutus oli n.5 litraa/30 kilsaa ja aika paljon tuli annettua koneelle happea. Eli ei kovin paha tuo kulutus ole.
Kannattaa koe ajaa, siinä vaan on omat riskinsä.....voi joutua vaihtamaan konetta

- Zuikki
- Tracks
- Viestit: 950
- Liittynyt: 24 Elo 2005 17:34
- Mönkijä:: Herra Polaris
- Paikkakunta: Savonmaa Mönkijä:Ranger XP 1000 t1b +SM 1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi400 4WD
- Viesti:
Onnea Jannelle uudesta koneesta.Janne 450R kirjoitti:Minäkin sain omani, nyt kerran ajaneena ei löydy moitteen sijaa koneesta.
Suoraveto on loistava ominaisuus pikku koneessa, jaksaa mennä, kun tulee kaikki teho heti ulos. Eikä tarvii "odotella" kuminauhan kiristymistä![]()
Mäkiä kiipeää reippaasti hypähdellen(jäykähköt jouset ja pieni paino) ylös jos vaan kuski uskaltaa. Puiden ympäri on helppo ajella, kapeuden ja ketteryyden ansiosta.
Painavan koneen jälkeen nyt on sellainen olo maastossa että kuski vie konetta, eikä toisin päin.
Voi tätä riemua, olo kuin pikku-pojalla Jouluna
Kuulin huhuja just 420 että olisi hyvä ja kevyt ajaa. Olivat olleet nimittäin Mäntyharjulla testaamassa Hondan malleja.
Etelä Savon Mönkijöiden videoita
Ranger 1000+Sm1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi 400 4WD
Exät:
Polaris Rzr 900
Polaris Xp 850 t3 -12
Polaris predator 50
Polaris sm 90
Polaris Xp 850 EPS -10
Polaris sp 800 Dlx -07
Polaris sp 800 -05
Polaris sp 600 -03
Ranger 1000+Sm1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi 400 4WD
Exät:
Polaris Rzr 900
Polaris Xp 850 t3 -12
Polaris predator 50
Polaris sm 90
Polaris Xp 850 EPS -10
Polaris sp 800 Dlx -07
Polaris sp 800 -05
Polaris sp 600 -03
-
- Tracks
- Viestit: 2832
- Liittynyt: 28 Huhti 2005 15:31
- Paikkakunta: Haarajoki/Kangasniemi
Kiitos!Zuikki kirjoitti:Onnea Jannelle uudesta koneesta.Janne 450R kirjoitti:Minäkin sain omani, nyt kerran ajaneena ei löydy moitteen sijaa koneesta.
Suoraveto on loistava ominaisuus pikku koneessa, jaksaa mennä, kun tulee kaikki teho heti ulos. Eikä tarvii "odotella" kuminauhan kiristymistä![]()
Mäkiä kiipeää reippaasti hypähdellen(jäykähköt jouset ja pieni paino) ylös jos vaan kuski uskaltaa. Puiden ympäri on helppo ajella, kapeuden ja ketteryyden ansiosta.
Painavan koneen jälkeen nyt on sellainen olo maastossa että kuski vie konetta, eikä toisin päin.
Voi tätä riemua, olo kuin pikku-pojalla Jouluna
Kuulin huhuja just 420 että olisi hyvä ja kevyt ajaa. Olivat olleet nimittäin Mäntyharjulla testaamassa Hondan malleja.
Huhut pitää paikkansa Kevyt on maastossa polettaa, suu menee väkisin näin

Tänään pääsee Saaramaalle, siellä testataan miten se menee mudassa ja vedessä.
-
- Tracks
- Viestit: 2832
- Liittynyt: 28 Huhti 2005 15:31
- Paikkakunta: Haarajoki/Kangasniemi
-
- Tracks
- Viestit: 2832
- Liittynyt: 28 Huhti 2005 15:31
- Paikkakunta: Haarajoki/Kangasniemi
-
- Tracks
- Viestit: 2832
- Liittynyt: 28 Huhti 2005 15:31
- Paikkakunta: Haarajoki/Kangasniemi
Alusta päivitystä
Tänään sain TRX 420:n alle FOX:n iskarit, tuuman vakioita pidemmät ja on muuten jumankekka hyvät pumput, nyt vaan on yks ongelma patikossa ajettaessa.....loppuu kyyti koneesta
On ihan uskomattoman hyvä ajaa pattiseen kurviin kun ei renkaat irtoa pompuissa maasta, niin menee tasan sinne minne pitääkin.
Myös ohjaukseen kiinnitin huomiota se ei lyö enää käsille vaikka ajaa kovaa vain toisen etupyörän päin pattia, eikä kone muutenkaan lähde omille teilleen, vaan matka jatkuu sinne minne minä haluan.
Hitaassa ajossa kivikossa pysyy koko ajan etypyörät maassa kun löytyy riitävästi joustoa molempiin suuntiin ja muutenkaan ei kone keinu, niin kuin vakiona.
Suosittelen lämpimästi kaikille investointia iskari puolelle se kannattaa, muuttuu mönkijä vielä paremmaksi kuin mitä se jo nyt on/oli

On ihan uskomattoman hyvä ajaa pattiseen kurviin kun ei renkaat irtoa pompuissa maasta, niin menee tasan sinne minne pitääkin.
Myös ohjaukseen kiinnitin huomiota se ei lyö enää käsille vaikka ajaa kovaa vain toisen etupyörän päin pattia, eikä kone muutenkaan lähde omille teilleen, vaan matka jatkuu sinne minne minä haluan.
Hitaassa ajossa kivikossa pysyy koko ajan etypyörät maassa kun löytyy riitävästi joustoa molempiin suuntiin ja muutenkaan ei kone keinu, niin kuin vakiona.
Suosittelen lämpimästi kaikille investointia iskari puolelle se kannattaa, muuttuu mönkijä vielä paremmaksi kuin mitä se jo nyt on/oli

Viimeksi muokannut Janne 450R, 28 Touko 2007 21:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
-
- Tracks
- Viestit: 2832
- Liittynyt: 28 Huhti 2005 15:31
- Paikkakunta: Haarajoki/Kangasniemi