kun mikään ei riitä...lisää viriä!!!
kun mikään ei riitä...lisää viriä!!!
elikkä nyt on 150cc force saanut uuden 30mm kaasuttimen ja 30 piikkisen takarattaan vääntöä on sopivasti ja kulkua noin 70-75km/h mutta lisää tekee mieli elikkä kannattaisko kannelle tehdä jotain kun on tällähetkellä koskematon eli aukot taitaa ahdistaa melkoisesti kun yrittää kulkea kovempaa mutta ei vaan jokin anna myöten.ja mitä semmoinen viri cdi-boxi tekee???antaako kierrosten mennä pidemmälle kuin vakio boxilla?
ja jos jollain olisi tietoa tuosta kannen avartamisesta niin voisikohan kertoa mistä ja kuinka paljon...
hienosti se 150cc:kin keulii kun saa vaan ylös niin niinkauan kun haluaa niin pysyy nokka ylhäällä ...mutta tahtoo silti lisää...auttakaa!!!:D
ja jos jollain olisi tietoa tuosta kannen avartamisesta niin voisikohan kertoa mistä ja kuinka paljon...
hienosti se 150cc:kin keulii kun saa vaan ylös niin niinkauan kun haluaa niin pysyy nokka ylhäällä ...mutta tahtoo silti lisää...auttakaa!!!:D
toiset tekee mitä osaa...toiset mitä haluaa...=)
-
- 4WD
-
- 4WD
tais karata aihe käsistä...siis tarkoitus oli saada neuvoja virittämiseen eikä aikaa keulan ylhäällä pysymiseen...mut juu...vein kannen laitettavaksi ja eräs metallifirma lupasi tehdä uuden imukurkun parissa päivässä. ja eturatas menee seuraavaksi työnalle takana on jo 5-piikkiä pienempi ja eteen tarttisi muokata pari piikkiä isompi.tällä hetkellä ratastus on 19/28 ja ajatuksena olisi 21/28 ratastus mutta kun ei saa mistään tuommoista ratasta niin tehdäämpä semmoinen itse niinkuin taaksekkin.ja onko kenelläkään muulla pettänyt alituiseen koneen kiinnikkeet kun tuppaa hitsauksista kokoajan irtoilla???
Kerroppa minkä hintaiseksi on tullu nuo porautukset ja imukaulan teetättämiset. Saatanpa pyytää omaankin koneeseeni...pallero kirjoitti:tais karata aihe käsistä...siis tarkoitus oli saada neuvoja virittämiseen eikä aikaa keulan ylhäällä pysymiseen...mut juu...vein kannen laitettavaksi ja eräs metallifirma lupasi tehdä uuden imukurkun parissa päivässä. ja eturatas menee seuraavaksi työnalle takana on jo 5-piikkiä pienempi ja eteen tarttisi muokata pari piikkiä isompi.tällä hetkellä ratastus on 19/28 ja ajatuksena olisi 21/28 ratastus mutta kun ei saa mistään tuommoista ratasta niin tehdäämpä semmoinen itse niinkuin taaksekkin.ja onko kenelläkään muulla pettänyt alituiseen koneen kiinnikkeet kun tuppaa hitsauksista kokoajan irtoilla???
en ole vielä saanut tuota uutta imukaulaa mutta veikkaan hinnaksi n40e paikkeilla ja ei mun mielestä ole kova raha kun ei tunnu siihen koneeseen oikeen saavan mitään viri osia...ja taka rattaana mulla on pv:30 piikkinen 28 olis vielä pienempi mutta ei mahdu mulla ketkut rattaalle kun pultit on niin lähellä ulkoreunaa.taka-akselimalleja on toisenkin laisia ja mulla on se paskempi malli jossa pakki taka-akselilla kun taas paremmassa mallissa on pakki koneessa ja näin ollen rattaat erilaiset...siis keskireikä ainakin ja kiinnitys tapa ja muistaakseni siinä paremmassa mallissa on paksummalla ketjulla toteutettu tämä mutta siitä en mene vielä takuuseen ennen kuin pääsee kaverin rally usasta kattomaan mikä on erilaista kuin falmekissa.ja kantta on avarrettu paineilma vinkulla ja varaa tuntuu olevan aikas paljon tuossa ottaa pois kannattaa jos meinaa operaatioon ryhtyä niin hankkia eri paksuisia teriä jotta lopputulos olisi mahdollisimman hyvä.ja kun laitoin 30mm kaasuttimen niin alkuperäinen kaasukahva ei avaa kurkkua kuin 2/3osaa joten sitäkin jouduttiin operoimaan pikkuisen vikulla ja nyt aukee hana kunnolla.näillä keinoilla saatu samanlainen mönkkäri kulkemaan 120km/h mutta kaasuttimen koosta ei ollut puhetta mutta muuten samat jutut tehty kerron sitten lisää kunhan saadaan vehkeet taas kasaan ja ajoon että miten kulkee.kun tossa ois muitakin projekteja työn alla 110cc crossi fiksata poitsulle kuntoon ja oma pocet moton viritys...ja kaikkee tuommoista pientä kivaa...mut palaan aiheeseen kunhan saan palikat ja testaan mönkkärin.
Itse kävin tänään hakemasa 250cc koneen (josta lohko halki) mutta muuten kuin uusi. ajattelin pistää siitä pytyn+ männän ja kannen vanhempaan 200cc falmekkiin, myyjän mukaan saman iskun pituuden ja saman alakerran omaksuu 100cc 150cc 200cc 250cc. Pienempi kuutioisista en tiedä mutta ainakin tulpan reijästä mitattuna mennee paikoilleen ongelmitta. voin ilmotella miten käy jos jotakin sattuu kiinnostamaan...
ps: ei ainakaan hinnalla pilattu ostos 150e mukana tuli kaikki paitsi kaasari.
Nyt tuli purettua koneet ja huomattua että 250cc on kaikki isompaa esim: männän tapin reikä, iskun pituus ja väärä pinnapultti jako. et ei toiminut tällä kertaa.
ps: ei ainakaan hinnalla pilattu ostos 150e mukana tuli kaikki paitsi kaasari.
Nyt tuli purettua koneet ja huomattua että 250cc on kaikki isompaa esim: männän tapin reikä, iskun pituus ja väärä pinnapultti jako. et ei toiminut tällä kertaa.