kiinnostaa täälläkin.
Ensimmäinen tieliikennemönkkäri kotiutunee tällä tai ensi viikolla.
Pääasiallinen käyttö tulee olemaan omat työmatka-ajot 10 km per suunta + muuta pientä hupiajoa. Mitään oikeaa mönkijää en ole ostamassa, nuo 4x4-mallit on asia erikseen.
Ensi alkuun olin ostamassa tuollaista Comanche Cross 200 TL mallia, mutta sittemmin mamma ja pojat ovat kääntäneet asian tuollaisen 2-paikkaisen oikean (mamman sanonta verrattuna krossimalliin) mönkkärin hankinnaksi
Tällä hetkellä loppusuoralla on vaihtoehtoina käytännössä kaksi mallia, Modularboxin Rally 200 cc ja Motor Powerin TYSCON Street 250.
Kyllä on ollut vaikeeta lisääntyvän tiedon kanssa kun löysin nämä Sammyn sivut
Ja kun nyt olen tässä viikonlopun + vapun näitä (osittain varmaan vanhentuneitakin) kirjoituksia lukenut niin huomasin että mitä enemmän luen sitä enemmän olen hukassa
Onko siis foorumilaisilla kokemuksia noiden mainitsemieni mönkkäreiden tämän vuoden malleista?
Pahimmat niitä edelleen vaivaavat viat, merkittävät parannukset, vakiona tulevat lisävarusteet yms, kaikki kiinnostaa.
Varmaan ovat parantuneet noista vuoden 2005/2006 malleista joita useimmat vanhemmat kirjoitukset koskivat.
Juu ja tiedän kyllä jo tässä vaiheessa että oma panos ajoneuvon viimeistelyssä ennen käyttöönottoa on enemmän kuin suotavaa, käytännössä pakollista. Budjetti paukkuu jo nyt yli joten muita vaihtoehtoja ei oikein ole
Ja joku peli on saatava, muuten menee pälli rikki !
Kiitos jo etukäteen kommenteista.
-Harrastaja-