Uutena 4000€, onko hintansa arvoinen?

Edit: Niin, ja ihan katukäyttöön se tulisi, ei maastoon.
Väärin. Takuu saa olla mitä hyvänsä valmistaja/maahantuoja/myyjä keksii luvata.... Mutta kuluttajalla on aina vähintään kuluttajasuojalain mukainen turva laitteen virheiden varalta. Siis takuusäädöksillä ei voi huonontaa lain mukaista kuluttajasuojaa.Jorkki kirjoitti:6kk. takuuko TL-mallissa?? Mun käsitteeäkseni nykyään tieliikennemalleissa lakisääteinen minimi on 1 tai jopa 2 vuotta!
Tuosta "-saa ajaa ainoastaan yksi päällä"Sumppi_ kirjoitti:-tuntui suhteellisen laiskalta ainakin vakiona
-saa ajaa ainoastaan yksi päällä
-takuu 6kk mikä on mielestäni vähän
+jousitus mielestäni ok ei liian kova eikä liian pehmeä
+nätin näköinen on tosiaan
siinä on nyt jotain mutta ne on vaan minun mielipiteitä
Se selviää yksinkertaisesti kurkkaamalla rekisteriotetta. Pitäisi olla siinä mainittu, monelleko rekisteröity.sk1975 kirjoitti:Tuosta "-saa ajaa ainoastaan yksi päällä"
Myyjä kertoi Modularboxissa eilen että tuolla saa ajaa tiellä 2päällä
Puhuiko paskoo??
kävin itse koittamassa modularboxissa kyseistä mönkijää ja totesin edellämainittujen juttujen lisäksi ettei einakaan koe ajo laitteessa jarrut pelannut niin kuin olisi luullut toimivan....Sumppi_ kirjoitti:-tuntui suhteellisen laiskalta ainakin vakiona
-saa ajaa ainoastaan yksi päällä
-takuu 6kk mikä on mielestäni vähän
+jousitus mielestäni ok ei liian kova eikä liian pehmeä
+nätin näköinen on tosiaan
siinä on nyt jotain mutta ne on vaan minun mielipiteitä
Rivien välistä luettuna itse tulkitsen tuota 6kk takuuta niin että sen jälkeen joutuu tappelemaan tosissaan jos meinaa saada jotain kuluttajansuojaan vedoten takuuseen.Kuulostaa siis ihan kahden vuoden takuulta, riippumatta siitä onko valmistaja myöntänyt sitä lyhemmän takuun Kuluttajasuojaa paremman takuun voi toki myyjä aina luvata.