Itse pari kertaa siellä käyneenä en pysty ainakaan kehumaan heidän palveluaan... voi tietty olla et ei pärstä mielyttäny

ps.En löytänyt mitään haulla!
Itse olisin toiminut aivan samoin. Kauppiaalla ei saa olla huonoa päivää tai ainakaan sitä ei saa asiakkaille näyttää. Ja jokainen potkija saattaa palata ja tehdä ostoksensa juuri kyseisessä liikkeessä. Myyjän antama vaikutelma kuitenkin ratkaisee jonkin verran. Yleensä olen saanut liikkeestä kuin liikkeestä hyvää palvelua, on joitain poikkeuksia mutta en ole asioinut näissä liikkeissä enenpää kuin yhden kerran. Jos myyjän kanssa jotain sovitaan niin asiakassuhteen säilymisen kannalta kannattaisi myyjän pitäytyä sovitussa. Jos myyjä tekee oharin niin minulta kyseinen liike/myyjä ei ainakaan saa kehuja.Roosa999 kirjoitti:Malttakaapas tovi. Kauppiaiden ja niiden renkien edessä lamppaa sellaiset määrät joutavia potkijoita, että normaalia sielunhoitajaa rupeaisi hirvittämään. Ja paha päivä se on joskus kauppiaallakin. Jos et saanut hihnan hintaa, niin voi se olla, että sun numero meni vaan hukkaan. Kilauta takaisin.
Ja voi niitä olla sitten ihan läpeensä mätää kauppiasverta liikkeellä, mutta ne tuppaa vapaa markkinatalous karsimaan pois.