Kokemuksia Molitorista?

Yleistä keskustelua mönkijöistä. Esim rengas ja vanne keskustelut.
velho
6WD

Kokemuksia Molitorista?

Viesti Kirjoittaja velho »

Niin eli onko jollain ollu konetta huollossa tai korjauksessa turun molitorissa (en tiiä onko ko. firmalla muita liikkeitä) kokemuksia kaipaisin kun omaa konetta tarttis vissiin ruveta siellä huollattamaan.
Itse pari kertaa siellä käyneenä en pysty ainakaan kehumaan heidän palveluaan... voi tietty olla et ei pärstä mielyttäny :shock: tai ei vaan napannu mitään myydä. Mutta en rupea heitä musta maalaamaan omien kokemusteni pohjala kun niitä ei tosiaan ole kun se parikertaa mitä olen sillä haahuillut (20min ennen kun ketään ees kysy voidaanko auttaa) mut jos jollain on kokemuksia niin kiitos tänne päin vaan!
ps.En löytänyt mitään haulla!
Mookku ja Vaakku ATV
Ostoparatiisi.com Mönkkäri miehen ykkös mesta
pilssi
2WD

Viesti Kirjoittaja pilssi »

Joo jotenki jäi kans semmonen maku, et "hohoijaa ostais ny toiki jotain ja lähtis." Tietoja sai onkia. Ei toki mitenkään huonoa käytöstä ollut, mutta outo tunne jäi paikasta. Ehkä myyntikiintiö on täynnä. Mene ja tiedä.
msjn
3WD
Mönkijä:: Trapper 700efi

molitor

Viesti Kirjoittaja msjn »

Mulla on taas ihan positiivisia kokemuksia tuosta liikkeestä. Ihan hyviä kauppoja useampi tullut tehtyä.
Trapper 700xl efi
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
velho
6WD

Onks ollu vehje siellä huollossa?
Mookku ja Vaakku ATV
usa
6WD
Mönkijä:: ac 650 v2

Viesti Kirjoittaja usa »

molitor on mielestäni iha ok paikka.prätkää oon siellä huollattanu ja kivasti on homma toiminu.linkusta meni kaasuvaijeri poikki ja molitor tilas uuden ja oli seuraavana päivänä vaijeri mulla käessä.että kyllä siellä hommat hoituu.tuli vastattua tähänki vähä jälkikätee :oops:
velho
6WD

Kiitos kaikista vastauksista. Nyt voi viedä hyvällä mielellä kamppeet sinne huoltoon.... Tietty tarttis ensin saada se kampe kotiin!
Mookku ja Vaakku ATV
undis-73
6WD
Mönkijä:: Myyty...

Viesti Kirjoittaja undis-73 »

lupas selvittää mulle mitä linkun varin remmi maksaa,aikaa on kulunut 2,5 viikkoa eikä mitään ole kuulunu vaikka otti puh.nron ja lupas soittaa ja tosiaan mä olen kanssa haahuillu 15 min. odottaen että joku tulis jostain palvelemaan mutta ei tullu,lähdin vi**uun ja päätin että jos jotain tarviin niin ajan ennemmin lohjalle hakemaan kun tuolta haen enkä kyllä aio viedä mitään huoltoonkaan tämä oli mun kokemus ko. liikkeesta
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Malttakaapas tovi. Kauppiaiden ja niiden renkien edessä lamppaa sellaiset määrät joutavia potkijoita, että normaalia sielunhoitajaa rupeaisi hirvittämään. Ja paha päivä se on joskus kauppiaallakin. Jos et saanut hihnan hintaa, niin voi se olla, että sun numero meni vaan hukkaan. Kilauta takaisin.

Ja voi niitä olla sitten ihan läpeensä mätää kauppiasverta liikkeellä, mutta ne tuppaa vapaa markkinatalous karsimaan pois.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Cattimies

Viesti Kirjoittaja Cattimies »

Roosa999 kirjoitti:Malttakaapas tovi. Kauppiaiden ja niiden renkien edessä lamppaa sellaiset määrät joutavia potkijoita, että normaalia sielunhoitajaa rupeaisi hirvittämään. Ja paha päivä se on joskus kauppiaallakin. Jos et saanut hihnan hintaa, niin voi se olla, että sun numero meni vaan hukkaan. Kilauta takaisin.

Ja voi niitä olla sitten ihan läpeensä mätää kauppiasverta liikkeellä, mutta ne tuppaa vapaa markkinatalous karsimaan pois.
Itse olisin toiminut aivan samoin. Kauppiaalla ei saa olla huonoa päivää tai ainakaan sitä ei saa asiakkaille näyttää. Ja jokainen potkija saattaa palata ja tehdä ostoksensa juuri kyseisessä liikkeessä. Myyjän antama vaikutelma kuitenkin ratkaisee jonkin verran. Yleensä olen saanut liikkeestä kuin liikkeestä hyvää palvelua, on joitain poikkeuksia mutta en ole asioinut näissä liikkeissä enenpää kuin yhden kerran. Jos myyjän kanssa jotain sovitaan niin asiakassuhteen säilymisen kannalta kannattaisi myyjän pitäytyä sovitussa. Jos myyjä tekee oharin niin minulta kyseinen liike/myyjä ei ainakaan saa kehuja.
usa
6WD
Mönkijä:: ac 650 v2

Viesti Kirjoittaja usa »

en tiedä mistä johtuu mutta on se kyllä kumma kun toinen kaveri saattaa saada jostain liikkeestä tosi hyvää palvelua ja kun toinen kaveri astelee samaan likkeeseen niin palvelu saattaa ollakkin ala arvoista,tämä nyt on vain karkea esimerkki mutta tämmöstä tää on en tiedä onko sit myyjällä kovin vaihteleva mieliala tai jotain muita onkelmii :roll:
Enduroooo
6WD

Viesti Kirjoittaja Enduroooo »

Mikä perkeleen juju nyt tässä on. lomalla päätin ostaa keltaisen pörssin prätkälehden ja mönkijäpuolta selatessani osui silmiin tämä kiinalainen Tyscon 250 ja 110 ja 50 mallit. Ainoa vika oli vaan että niitä myytiin Gas Gas nimellä?!?! 250:n perässä luki vaan että Gas Gas laatua... Menkäähän kattomaan ton kyseisen mallin vikoja tältä palstalta. Luulen että ei ole "Kassun" tehdas kovin mielissään.

En ala syyttämään Liikettä. Vain kyselen.
Mönkijäni tulee lähes aina olemaan kaksivetoinen, matka jatkuu keula kohti taivasta tai sitten kyljet :D
jr
Tracks

Viesti Kirjoittaja jr »

Jos se Gas Gas laatu tarkotti tuota:

Kuva
Vastaa Viestiin