Mitä mieltä Comanche 200??
Mitä mieltä Comanche 200??
nii eli oon vähä suunnitellu et jos hommais tommosen comanche 200:sen. mut ajattelin kuiteski kysästä vielä et onko minkälainen peli, kannataako hommata ja onko minkälaisia vikoja ilmenny?
Poketom
BomberCat 200/BombarDier 600H.O Näillä pärjää kesät talvet
BomberCat 200/BombarDier 600H.O Näillä pärjää kesät talvet
Itse voin 35 km.n jälkeen suositella kunhan tekee täällä jo monesti esillä olleet pikku "parannukset" eli kääntää renkaat,kaasukahvan modaus yms..Mielestäni hintaan nähden (1600-1900 € TL-malli) saa rahalle vastinetta..Kannattaa kuitenkin muistaa että kyseessä on siis kiinalainen mönkijä joten laatu voi heitellä melko paljon 

Jos rassata tykkäät niin osta ihmeessä. Kuten skiidu sanoi, laatu voi heitellä melko paljon. Itelle sattui sitten se "huonompilaatunen". Jos nyt lähtisin ostamaan mönkijää, niin se ei olisi kylläkään comanche/hawai. Mulla on toi crossimalli.
Ajettu varmaan kolme tankillista ja rikki on ollut jo:
- Takajarru (vieläkin rikki)
- Tuuletin
- Vasemman etupyörän laakeri
Ajettu varmaan kolme tankillista ja rikki on ollut jo:
- Takajarru (vieläkin rikki)
- Tuuletin
- Vasemman etupyörän laakeri
No tuulettimen sain takuuseen. Sen saaminen kesti noin 2 kuukautta. Jarrua en ole edes viitsinyt pyytää. Nopeemmin saa kun hakee uuden kaupasta. Laakeritkin ostin ite uudet.poketom kirjoitti:onko kaikki kuiteski menny takuuseen ihan ilman mitn. vittuiluja?
En siis todellakaan halua yleistää, että osien saanti olisi aina näin hankalaa, vaikka itellä se on juuri sitä ollut.
Re: Mitä mieltä Comanche 200??
juu huhtikuus tuli ostettua ja siitä asti melkeen seissy joko takuuhuollos tai kotona ei tietoa mikä vikana lämpösenä heittää vedet pihalle ylipainesäiliön korkin välistä, ihan kiehuu... termostaatti otettu pois eikä vesipumpuskaa ollu vikaa ja flekti pelaa.. ja ny taas korjaamolla...
ootkos kattonu et ylipainesäiliös on nesteet kone kylmänä minimiszenzei kirjoitti:juu huhtikuus tuli ostettua ja siitä asti melkeen seissy joko takuuhuollos tai kotona ei tietoa mikä vikana lämpösenä heittää vedet pihalle ylipainesäiliön korkin välistä, ihan kiehuu... termostaatti otettu pois eikä vesipumpuskaa ollu vikaa ja flekti pelaa.. ja ny taas korjaamolla...
Mulla kans
Mulla heittää kans hieman nestettä pihalle ajonaikana ylipaine säiliön "huohotin" reiästä. nesteet on puoli välissä, mutta eihän sen kuuluis heittää mitään pihalle vaikka nesteet olis maximissa?? vai?
PUUHUN!! vaikka perse edellä...
Kuuluukin heittää, jos on kylmänä täynnä. Nimestäkin voi päätellä, että jäähdytysnesteen paisuntasäiliö on jäähdystysnesteen paisuntasäiliö. Mihin kuumeneva jäähdytysneste pääsee laajenemaan jos ei paisuntasäiliöön? Toivottavasti sen kuljettajan reisille, joka on säiliön ääriään myöten kylmänä täyttänyt.
joo on minimis kylmänä koitettu jättää allekki minimin mut sama juttu. ne nyt sen avaa korjaamolla koko moottorin.. epäilee et olis sylinteri tai joku halki. harmittaa vaan ku kesä pian menny enkä oo ehtiny ajella ku suunnilleen korjaamolle ja kotiinsku kirjoitti:ootkos kattonu et ylipainesäiliös on nesteet kone kylmänä minimiszenzei kirjoitti:juu huhtikuus tuli ostettua ja siitä asti melkeen seissy joko takuuhuollos tai kotona ei tietoa mikä vikana lämpösenä heittää vedet pihalle ylipainesäiliön korkin välistä, ihan kiehuu... termostaatti otettu pois eikä vesipumpuskaa ollu vikaa ja flekti pelaa.. ja ny taas korjaamolla...

Paljonko menee kommarin koneeseen jäähdytin nestettä.? olis tarkotus vaihella talven alle uudet nesteet..
No litran kun ostaa niin riittääKommari88 kirjoitti:Paljonko menee kommarin koneeseen jäähdytin nestettä.? olis tarkotus vaihella talven alle uudet nesteet..
Uudenmaan Mönkijät Ry
Ex: Comanche 200
Ex: Comanche 200