Can-Am DS450
Can-Am DS450
Viikonloppuna löytyi pieniä paljastuksia Can-Amin uudesta crossivehkeestä mutta hukkasin linkin... Sitten sain sähköpostiin uutisia DS450:stä ja saman linkin minkä hukkasin joten: Can-Am DS450
Kylätason mönkijäkuski
-
- 6WD
- Viestit: 530
- Liittynyt: 21 Heinä 2006 14:54
- Paikkakunta: Kiimingissä on yhden 650 EFi:n kotitalli
Videossa kone ei kuulostanut ykspyttyseltä. Ja ei välttämättä V-koneeltakaan
Oisko seuraavassa kanassa kastahtinen rivikone
Rotaksilta löytys lentokonepuolelta sopivia myllyjä kuten esim 447CC 40hp
Ilmailupuolella turvakertoimet on melko isot niin luulis tuosta pannusta irtoavan enemmänkin mönkkärikäyttöön. Kun Can-Am on ottanut muutakin tuolta ilmailupuolelta mukaan (pultattu runko) niin miksesi sitten moottorien aihiot 

Oisko seuraavassa kanassa kastahtinen rivikone

Rotaksilta löytys lentokonepuolelta sopivia myllyjä kuten esim 447CC 40hp



- Matkustaja jo toisessa polvessa.
- Joo kiitos maksan tämän kyllä takasin niin että et huomaakkaan...
- Joo kiitos maksan tämän kyllä takasin niin että et huomaakkaan...
- MR Charger
- 6WD
- Viestit: 896
- Liittynyt: 25 Maalis 2006 20:38
- Mönkijä:: HELL RACER
- MR Charger
- 6WD
- Viestit: 896
- Liittynyt: 25 Maalis 2006 20:38
- Mönkijä:: HELL RACER
Noniin, koko keksintö on nyt julkistettu, on kyllä niin paljon uusia innovaatioita, ettei voi muutaku ihmetellä. Toivottavasti muutkin valmistajat alkavat kehittään jotain ihan uutta, mm. tuleva kotari ja jammun ehkä tulossa oleva banshee.
On kyllä niin mielenkiintoinen, että tiepelinä vois olla jopa harkinnassa.
Niin emmää itelle, emännällehän se..
On kyllä niin mielenkiintoinen, että tiepelinä vois olla jopa harkinnassa.
Niin emmää itelle, emännällehän se..

onko muuten tietoa milloin tulee myyntiin uus 450 kana?
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
- MR Charger
- 6WD
- Viestit: 896
- Liittynyt: 25 Maalis 2006 20:38
- Mönkijä:: HELL RACER
- MR Charger
- 6WD
- Viestit: 896
- Liittynyt: 25 Maalis 2006 20:38
- Mönkijä:: HELL RACER
Silti, se on jäykkäperäinen. Tsss.....
Ja taka-akselin on sen verran kapea, että vaikka laittais 1/9 vanteet taakse ja1/7 eteen, niin silti se on kaponen tieliikenteeseen. Ja pitää sitten muistaa, että tieliikenteessä ei tarvi olla max 130cm leveä, vaan saa toki olla mieluiten leveämpikin.
Mutta sangen mielenkiintoisia innovaatioita todellakin. Runko ja taka-akselitanko nyt esimerkiksi. Voe pojat. Tuota mie haluvan kokkeilla.
Ja taka-akselin on sen verran kapea, että vaikka laittais 1/9 vanteet taakse ja1/7 eteen, niin silti se on kaponen tieliikenteeseen. Ja pitää sitten muistaa, että tieliikenteessä ei tarvi olla max 130cm leveä, vaan saa toki olla mieluiten leveämpikin.

Mutta sangen mielenkiintoisia innovaatioita todellakin. Runko ja taka-akselitanko nyt esimerkiksi. Voe pojat. Tuota mie haluvan kokkeilla.

l Kipu on vain tunne l
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008
vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Ensi käpistelyt on tehty DS450:stä eikä huonolta näytä yhtään. Ajamaan ei valitettavasti päässyt koska laite oli näyttelyversio joten fiilistelyt jäi satulassa istumiseen ja huulien päristelyyn
Laite on kaikinpuolin todella siron oloinen ja runkorakenne tällaiselle tekniikkafriikille silmiä hivelevä. Keveyden näkee jo päältäpäin ja sen huomaa kun nostaa laitetetta etu tai takapuskurista, en ihmettele keveyttä yhtään sillä valtaosa tekniikasta on tehty alumiinista. Ajoasento oli 186cm kuskille aika passeli ja tilaa on ohjaamossa hyvin, tankki ja satula on kapea aivan kuin sooloissa.
Ulkonäkö oli omaa silmää miellyttävä enkä kuullut että kukaan olisi sitä rumaksi haukkunut, paitti silloin kun mä istuskelin sen päällä pärisevillä huulilla
Tosiaan harmi ettei DS:ää päässyt kokeilemaan, moottorin äänet oli sitä luokkaa että ajohalut nousi pilviin mutta kun ei niin ei
. Nooo, eiköhän se kettu pääse vielä joskus livahtamaan kanalaan pöllyttämään kunnolla höyheniä kunhan tuotantomallit saapuu Suomeen 

Laite on kaikinpuolin todella siron oloinen ja runkorakenne tällaiselle tekniikkafriikille silmiä hivelevä. Keveyden näkee jo päältäpäin ja sen huomaa kun nostaa laitetetta etu tai takapuskurista, en ihmettele keveyttä yhtään sillä valtaosa tekniikasta on tehty alumiinista. Ajoasento oli 186cm kuskille aika passeli ja tilaa on ohjaamossa hyvin, tankki ja satula on kapea aivan kuin sooloissa.
Ulkonäkö oli omaa silmää miellyttävä enkä kuullut että kukaan olisi sitä rumaksi haukkunut, paitti silloin kun mä istuskelin sen päällä pärisevillä huulilla

Tosiaan harmi ettei DS:ää päässyt kokeilemaan, moottorin äänet oli sitä luokkaa että ajohalut nousi pilviin mutta kun ei niin ei


Kylätason mönkijäkuski