Honda trx 350 fm/fe fourtrax

Keskustelua Honda mönkijöistä.
Avatar
Honda- red spirit
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 27 Syys 2006 19:21
Paikkakunta: Lemi

Honda TRX 350 Vinssin asennus?

Viesti Kirjoittaja Honda- red spirit »

Tuli tuossa ostettua Hontaan T-max 3000 vinssi ja kun sitä aloin sovittamaan niin huomasin, että hondan keula on aika halavatun ahdas. Kiinnostais vaan tietää, että miten on muut saaneet vinssin sinne mahtumaan, varmaan joku tietää. Homma on siitä hankala ettei tarttunut kaupasta sitä asennuslevyä matkaan kun oli niin suolasen hintanen.
Honda TRX 350 4x4. In hog signo vinces.
VRCF
Avatar
ProXtreme
2WD
Viestit: 40
Liittynyt: 16 Tammi 2006 18:43
Paikkakunta: Anjalakoski: Honda TRX 350 FE -06 Offroad Suzuki LT-Z 400 K7 Onroad

Viesti Kirjoittaja ProXtreme »

Mitä vuosikertaa sun honda edustaa? Ainakin -06 malliin sen saa sopimaan pienellä työskentelyllä, laitan kuvan jahka kameran patterit hieman lataantuu.
Linkistä voit kattoo miten Warnin kela mahtuu Hondaan.

http://users.kymp.net/p304247a/vinssi.htm
Avatar
Honda- red spirit
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 27 Syys 2006 19:21
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Honda- red spirit »

Kiitos kuvasta se selittää paljon! Miun Honda on vuosikertaa -02, mutta runko näyttäs samalta. Tossa kuvassa iskarin taakse häviää osa sitä peltiä. Olisko tietoo mihin se tulee kiinni, ettei tarvi arpoa.
Honda TRX 350 4x4. In hog signo vinces.
VRCF
Avatar
ProXtreme
2WD
Viestit: 40
Liittynyt: 16 Tammi 2006 18:43
Paikkakunta: Anjalakoski: Honda TRX 350 FE -06 Offroad Suzuki LT-Z 400 K7 Onroad

Viesti Kirjoittaja ProXtreme »

Se ei itse asiassa tule sieltä takaa kiinni runkoon laisinkaan, vaan siinä asennuslevyssä on poikittain pultattu rauta mikä on niiden runkoputkien alapuolella ja estää levyn taittumisen ylöspäin.
Laitoin toisen kuvan selventämään mitä tarkoitin.
http://users.kymp.net/p304247a/vinssi2.htm
Avatar
Honda- red spirit
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 27 Syys 2006 19:21
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Honda- red spirit »

Kiitos ja kumarrus. Toi toinen kuva valaisi asiaa vähän lisää. En heti tajunnu et se rauta loppuu siihen. Noi ohjeet on kans tosi mainio juttu, niistä selviää paljon. On vaan olemassa yks vähän vähemmän hilpeyttä herättävä seikka. T-maxin vinssi on nimittäin rungoltaan sen verta leveempi ettei se mahdu noitten runkoaisojen väliin niinku Warni. Pitää vissiin pulttailla se kyseisten runkoputkien pinnan tasalle sellai vinoon, eipä siinä taida muukaan auttaa. ](*,) No säästyypähän sentään muutaman mutkan vääntämiseltä, mahtaa meinaan olla melko urakka pelkän ruuvipenkin ja perinteisen perisuomalaisen hienosäätötyökalun- siis lekan- kanssa. :lol: Etenkin kun mitat pitäs olla suht koht tarkat. Onko muuten kellään tietoa T-max vinssien kestävyydestä, sehän on aika uus merkki suomessa vissiin. Kytkin ainaki oli aika rimpula, mut onneks vanhan sähkösen etulanannostimen vähän laadukkaampi katkasija käy vinssin kanssa yhteen kun ottaa maapiuhan akusta irti.


Nyt menee kyllä offtopic, mutta millasella laatikolla noi uudet pikkuhondat oikein on. Onks se jalkavipu vai sähkönappi vaiko vaihtoehtonen?
Honda TRX 350 4x4. In hog signo vinces.
VRCF
Avatar
Honda- red spirit
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 27 Syys 2006 19:21
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Honda- red spirit »

Pikkuhonda on ihan hyvä kone ainakin noin ajelukäytössä. Keveys ja pieni koko on sen etuja tosiaan. Jäykkä perä on tietysti vähän epämukava, mutta vetohommiin hyvä kun aisapaino tulee suoraan pyörille eikä jousituksen varaan. Vetohommista kokemus kylläkin aika pieni, kärry ollut tekeillä jo vissiin kolmatta vuotta eikä vieläkään vamis. :oops: Ei puutu ku laidat ja vetokita. Miun Hondassa kakkosen välitys on kyllä ihan passeli, jaksaa potkia ihan kiitettävästi, mut se on vm.-02. Ehkäpä uusissa on eri välitys. Siitä on viime aikoina puhuttu aika paljon, että kakkonen on liika nopee.
Honda TRX 350 4x4. In hog signo vinces.
VRCF
honta
Noppeli
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Tammi 2008 13:34

pollet on kumilenkkejä

Viesti Kirjoittaja honta »

ei pollemiehien kannata paljo naamailla, ennenku polle rupee tekee mönkijöitä eikä mitään kumilenkin kiristäjiä
HONDA vetää niinku pitää. Ei kumilenkkejä
Avatar
oltzi
4WD
Viestit: 136
Liittynyt: 21 Helmi 2005 12:08
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja oltzi »

mitäs muuta eroa fe mallissa on kuin sähkövaihteet vm -04
Sportsman 400ho -11
sportsman 400 -02
ex sportsman 700 efi -04
Avatar
rekisteri
Tracks
Viestit: 961
Liittynyt: 15 Joulu 2007 22:32
Paikkakunta: pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja rekisteri »

range kirjoitti:Tuli viikonloppuna hankittua 350 honda. tosi makea peli!!! onko kellään kokemuksia käsien suojasta? Tai tavaralaatikosta etutelineelle?
Ostitko fe vai fm:än? Mulla on Honda 350 fe
Avatar
usa
6WD
Viestit: 470
Liittynyt: 20 Helmi 2007 11:13
Mönkijä:: ac 650 v2
Paikkakunta: fin

Viesti Kirjoittaja usa »

käyttäjätiedoissa näyttäs lukevan fm
Bensalla pestään pensselit ja diiselillä tehdään voimaa.
Jnouska
Noppeli
Viestit: 1
Liittynyt: 20 Touko 2008 14:05

350fm -02 runkonumero ?

Viesti Kirjoittaja Jnouska »

Missäs kohtaa runkonumero sijaitasee ? Pitäisi saada varaosia hankittuu ja kuulemma tarvitsevat numeron..
Mökkihöperö
4WD
Viestit: 123
Liittynyt: 17 Touko 2006 20:40
Mönkijä:: Honda TRX420FA-11
Paikkakunta: Lahti/Sumiainen

Viesti Kirjoittaja Mökkihöperö »

Onko sinulla manuaalia tallessa, siitä tuon sijainti pitäisi ainakin selvitä?

2005 vuosimallissa rungonnumero on edessä, rungon etuosassa, eli jos keulan putkien välistä kurkkii niin pitäisi löytyä, taisi olla omassani mukavasti vinssin takana että oli vaikea löytää/nähdä.
Avatar
Honda- red spirit
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 27 Syys 2006 19:21
Paikkakunta: Lemi

TRX 350 -02 ryyppyvaijerin irrotus ?

Viesti Kirjoittaja Honda- red spirit »

Eli ongelmia tuottaa ryyppyvaijerin irrotus kaasarista. Ryyppy on jumissa ja tarttis selvittää mikä mättää. Se vaijerin kuorihan on kiinni sellasella kierreholkilla, mutta vaikka sen kiertää auki, ei vaijeri anna yhtään periksi. Onkohan sen irrotuksessa joku kikka vai joutuuko avaamaan kaasarin :?:

Ja samalla voisi joku vihjaista, onko takakardaanin murroksen suojakumin vaihto miten hurja homma.
Honda TRX 350 4x4. In hog signo vinces.
VRCF
Avatar
lsv
3WD
Viestit: 109
Liittynyt: 23 Loka 2011 13:58
Mönkijä:: Polaris Sp. 570 EFI EPS T3a

Vinssin kiinnitys ja äänitorven uusi sijoituspaikka

Viesti Kirjoittaja lsv »

Minun Hondassa jää aluslevyn korvakkeiden ja rullakidan väliin aika paljon tyhjää. Vinssin ohjeen mukaan korvakkeet pitäisi kiinnittää rullakitaan mutta ei sitä voi kiinnittää sillä tavalla. Kun vinssi on kiinnitetty mallikohtaiseen rautaan, väliä jää jotain 15 cm. Onko tuo vinssin kiinnitys tehty oikein?

Vinssi on ihan uusi Bronco 2500 LBS ja Honda on vuosimallia 2002 (ainakin myyjän mukaan) oleva 350 TRX FM 4x4 Fourtrax. Ostin liikkestä yhtenä pakettina (vinssi, puskulevy, yleiskärry ja mönkijä).

Mihin olette siirtäneet äänitorven kun sen johto on aika lyhyt? Äänitorvi roikkuu tällä hetkellä irrotettuna vinssin vieressä kun se ei voi olla entisessä kiinnityspaikassa (tulee muuten vinssin köyden eteen).

En ole vielä tutkinut tarkemmin mutta mistä löytyy tuo johto (ja miten se kiinnitetään kontaktoriin) ettei vinssi kuluta virtaa kun avain ei ole ON-asennossa: "Once the handle bar switch is mounted, route the two bullet terminal wires back to where the contactor will be mounted. Splice the end of the red 20ga wire to a key controlled electrical wire of the ATV. Using a test light, locate a suitable wire from the ATV key switch. The wire should only have power when the key is in the 'ON' position."

Näyttää nuo vinssin sähköjohdot olevan aika lyhyet. En ole vielä mitannut yltääkö ne sopivasti akulle saakka.
Polaris Sportsman 570 EFI EPS T3a (vm. 2014)
Tietoja mönkijöistä
Kuva
Vastaa Viestiin