Minäkin oon tyytyväinen vakio alustaan hitaassa ajossa, mutta vauhdikkaampaan menoon tarttis alustan toimia paremmin ja mulla esijännitykset toisin päin.pusikkoon kirjoitti:Honda-foorumeilta luettua: Jäykkäperäisen Hondan korottamisessa takakardaanin pituus ei välttämättä riitä, vaan saattaa hypätä ulosjouston ääripäässä paikaltaan, rikkoen tietysti boorit samalla. Näitä käynyt jo 2" korotuksilla. Eli kannattaa olla tarkkana.
Itse olen positiivisesti yllättynyt tämän 500fec:n jousituksen pehmeydestä ja toimivuudesta yleensäkin. Catti oli kuin kivireki verrattuna tähän. Etupää mulla on pienimmällä esijännityksellä ja takapää toiseksi pienimmällä. Takapäässä ulosjoustoa kuski päällä ehkä 10 cm.jiiipee kirjoitti:Tämä on alkanut pyörimään mielessä, niin täydellinen kuin ikinä Honda voikaan olla, mutta jousituksen jousto olisi hyvästä. Alan ihmiset laittaa linkkiä tai muuten vaan tietoa mistä moisia iskareita voisi käydä ihmettelemässä.
rubicon/foreman 500 korotussarja
-
- Tracks
Re: rubicon/foreman 500 korotussarja
- ViiMax
- Tracks
- Mönkijä:: Sp 500
Oliko mitä hintaluokkaa noi kepit ?Roosa999 kirjoitti:Omassa 420 FE mallissa on 2.5 tuumaa ulospäinjoustoa lisäävät öhlarit. Näiden avulla ei maavara normitilanteessa kasva, vaan tarvittaessa renkaat ulottaa alaspäin paremmin.
Onko kellään kokemusta 420FA korotuksesta?
Eri valmistajien sarjoja löytyis,mutta kaikki taitaa olla 2"
Itelle riittäis 1" ihan kokeilu mielessä.
Onko mitään "kotikonstia" millä vois ite nikkaroida korotuksen?
Kaikki ideat tervetulleita,kiitos
Eri valmistajien sarjoja löytyis,mutta kaikki taitaa olla 2"

Itelle riittäis 1" ihan kokeilu mielessä.
Onko mitään "kotikonstia" millä vois ite nikkaroida korotuksen?
Kaikki ideat tervetulleita,kiitos

-
- 6WD
- Mönkijä:: Can Am 570 Pro T3b
Joo itekki aluksi aattelin keppejä vaihella, mutta nyt tullu siihen tulokseen että ei viitti laittaa isoja summia, kun loppujen lopuksi tuossa foremanissa saa pelkästään esijännityksen säätämisellä mieleisen alustan. Niin hupi/työajeluun
Ulkona.