jos jotain virivehkeitä laitatte mönkkäriin niin ei kannata palstalle siitä puhua.
ps.miten arvoisa Maahantuoja oy ab suhtautuu jos ostaa niiltä isoimmat renkaat....kai takuu possahtaa silmille samantien kun kyseleekin toisia renkaita..
Polle_AWD kirjoitti:Ihanan kallista...
Toiset sanoo että pitää olla valtuutetun huoltoliikkeen leimat, mut toiset sanoo että ei tarvi. Mä en ole omaa pollea huollossa käyttäny, kun maksaa ihan sikana ja osaan tehdä samat asiat itsekkin. Kyllä takuun pitää pelata jos huoltaa itse!!! Siis jos oikeesti noudattaa huolto-ohjelmaa.
No niin se vaan menee, että niillä "kovilla" huoltohinnoilla niitä takuukorjauksia sitten tehdään. Ei se kasva raha puissa siellä takuuhuoltajankaan pihamaalla. Jostain se raha pitää niihin korjauksiin saada, tehdastakuun päättymisen jälkeen. Täysin normaali käytäntö on, että rahat otetaan huolloista. Vaihtoehtona olisi pistää ne takuukorjauksista kertyneet kulut uusien mönkijöiden hintoihin, mutta sitten taitaisi jäädä uudet myymättä. Maksamalla huollosta mönkijän omistaja ostaa itselleen pidemmän takuun. Pakko ei ole huolloissa käyttää, mutta eipä sitten voi mitään takuuseen vaatiakaan. Ei siinä tappelu auta.Polle_AWD kirjoitti:No ei se nyt ihan tolleen voi mennä! Mä teen huollot itse nyt ja jatkossakin. Jos takuun kanssa tulee siitä ongelma niin sitten tapellaan. Mä en todellakaan ala maksamaan 300€ huollosta, varsinkin kun tiedän että se tehdään muutenkin ihan juosten kusten. Ihan törkeetä rahastusta!!!! Vielä ei ole ollu takuun kanssa ongelmia.