Sarvikuono tuli talhin...

Keskustelua Yamaha mönkijöistä.
tane03
Noppeli
Mönkijä:: grizzly 700fi

Viesti Kirjoittaja tane03 »

Juu,uus hopo tuli taaliin grizly 700fi,entinen oli 660,ero on ku ladalla ja mersulla ku ajelee. :oops:
tane03
Noppeli
Mönkijä:: grizzly 700fi

Viesti Kirjoittaja tane03 »

Juu,uus hepo tuli talliin grizly 700fi,entinen oli 660,ero on ku ladalla ja mersulla ku ajelee. :oops:
paaqe
Noppeli

Viesti Kirjoittaja paaqe »

Kiinalaisetkin ovat näköjään suunnitelleet :shock: http://cntongli.en.alibaba.com/offerdet ... Truck.html
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

Hitto,tuollaisen minä haluaisin.Ainoa mikä jarruttaa vaihtoa on se kun nämä endurotyyliset mönkimiset kavereiden kanssa voi unohtaa.

tuollainen olisi mukavaa,mites tuo katto?onko se lisävaruste?
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
digiaslak

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

juu, kyllä mie olen tykännyt tästä kamphesta päivä päivältä enempi. Ylhensä siinä on käynyt niin että rakastuu ensisilmäyksellä ja se tulinen suhde on sitten yhtä nopeasti lopahtanut. Vaan nyt sitä olhan vähänkuin puolihuolimattomasti ajautunut tällaishen kampheshen, niin nyt makustelun ja totuttelun edetessä olen mieltynyt suuresti tähän pershen päristimhen.

Vaan malta sie Blue-my-friend vähän aikaa, tulee se ensikesä ja vetelälle suolle pittää mennä. Olen jo asennoitunut siihen että silloin upothan ja syvälle, noijuthan kaikki lähimmäiset ja vierhatkin kanssaihmiset, otethan puhelin ja soitethan tillaus sishän eli pikkuruinen 350 Honda. Tai useampi...

...silloin sie saat tosi halvalla ISON mönkijän. :lol:

t.mie
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

veli-pekka kirjoitti:juu, kyllä mie olen tykännyt tästä kamphesta päivä päivältä enempi. Ylhensä siinä on käynyt niin että rakastuu ensisilmäyksellä ja se tulinen suhde on sitten yhtä nopeasti lopahtanut. Vaan nyt sitä olhan vähänkuin puolihuolimattomasti ajautunut tällaishen kampheshen, niin nyt makustelun ja totuttelun edetessä olen mieltynyt suuresti tähän pershen päristimhen.

Vaan malta sie Blue-my-friend vähän aikaa, tulee se ensikesä ja vetelälle suolle pittää mennä. Olen jo asennoitunut siihen että silloin upothan ja syvälle, noijuthan kaikki lähimmäiset ja vierhatkin kanssaihmiset, otethan puhelin ja soitethan tillaus sishän eli pikkuruinen 350 Honda. Tai useampi...

...silloin sie saat tosi halvalla ISON mönkijän. :lol:

t.mie
hehe,pidetään mielessä jos en ole retkahtanut ennen sithä :wink:
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
NUTFINN
6WD

Viesti Kirjoittaja NUTFINN »

veli-pekka, otitko itte pois turvakaaren? Olen kaatanut oman kaksi kertaa ja hyvä oli olla olemassa, vaikkakin sen on prameemman näköinen ilman sitä. Mulla on 2004 malli, vähän yli kahden vuoden aikana on tullut ajettua n. 1000KM 650 tuntia. Ainoa ongelma oli taka vetoakselin poikkinapsautus, vaihdoin kummatkin Gorilla akseleihin.
digiaslak

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

Se tuo kampe tuli minulle tuossa kompaktissa urheilullisessa kaaressa, alkuperäinen turvakaari on yhä maailmalla.

Onhan se turvallisempi sillä vakiokaarilla, vaan tulee metsähommissa kaksi isoa muttaa... Ensinnäkin ilman rautahäkkyrää mahtuu paremmin kuusten alta ja risukoissa. Toinen on se että vaikeissa paikoissa ei kolhi päätään noihin rautatolphin.

Yksi sellainen nätti kaato on itselläkin takana, isosyöthellä, pyllähin kyljelhen kun jouduin tiheässä kuusikossa menemhän ritari-ässä-tyylillä noiden pienempien mopokuskien perässä.

Harkinnassa olisi vähän korottaa tuota maavaraa, ja sitä kautta siirtyä käyttämhän gorillan akseleita. Jouduitko tilaamhan ulkomailta, vai löytyykö Suomesta?

Ja varoituksen sana: Rhinon hihna kestää lähes mitä tahansa, kuljettaa rapalastia ja roikuttaa pollea perässä umpihangessa ja mettikossa. MUTTA jos se joskus menee poikki, niin uusi maksaa käsittämättömät 233euroa!!! Meinasin varalle ostaa... säikähdin...

Toisaalta taas vaikka esim Grizzlyjä on markkinoilla vaikka kuinka paljon, en ole kuullut yhdestäkään koskaan remmin hajonneen. Ilmeisesti tuo Yammun kuuluisa keskipako-kytkin ratkaisu on parempi kuin pussillinen kilpailijoita...

t.Veli-Pekka
NUTFINN
6WD

Joo se on totta, että se turvakaari vaikeutta menoa, mulla on monta kertaa moottorisaha mukana, jo on vaikka puu kaatunut polulle. Mulla on muutama kaveri laittanut 6" korotuksen, kumpikaan ei ole pitänyt, vaan on myynyt ne pois. Yks laitto vaan 2" korotuksen ja se on ihan ok, eikä tarvi ostaa kaikkia uusia akseleita. Koko setti Gorilla akseleita maksaa täällä n.$1400, E-Bayssä kattelin, joku myy vahvempia akseleita (laadusta ei tietoa) hintaa setille n.$600. Itte en aio korottaa, mulla on 28" alla, takajousia jouduin vähän kiristämään ettei hankaa. Noita varaosia pystyn tod. nak. toimittamaan huomattavasti halvemmalla, muutama vuosi sitten toimitin entiselle pomolleni 2003 Rinconin.
tepa
6WD
Mönkijä:: xtp 1000r 2016

Viesti Kirjoittaja tepa »

yhtä paljon huutelivat kodiakin remmistä kun jemmaan kyselin :evil:
mutta paikallin myyjä sanoi että pitäisi tulla markkinoille tarvikeremmi ja hintaa sanoi olevan noin 80-90e ja taisi olla dunlopin remmi.
Jevil
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Jevil »

Niin, ajatelkaas kuinka Grizzlyn variaattorihihna voi maksaa Yhdysvalloissa alle 95 USD ja täällä Suomessa n. 250EUR...
Kumpikohan muuten on enempi Sarvikuonojen maa? :wink:

-Jevil-
NUTFINN
6WD

Jevil kirjoitti:Niin, ajatelkaas kuinka Grizzlyn variaattorihihna voi maksaa Yhdysvalloissa alle 95 USD ja täällä Suomessa n. 250EUR...
Kumpikohan muuten on enempi Sarvikuonojen maa? :wink:

-Jevil-
Highlifter tarvike hinnoja saa johonkin $60-$70
NUTFINN
6WD

polleisti
2WD

Viesti Kirjoittaja polleisti »

NUTFINN kirjoitti: Mulla on muutama kaveri laittanut 6" korotuksen, kumpikaan ei ole pitänyt, vaan on myynyt ne pois. Yks laitto vaan 2" korotuksen ja se on ihan ok, eikä tarvi ostaa kaikkia uusia akseleita. Koko setti Gorilla akseleita maksaa täällä n.$1400, E-Bayssä kattelin, joku myy vahvempia akseleita (laadusta ei tietoa) hintaa setille n.$600. Itte en aio korottaa, mulla on 28" alla, takajousia jouduin vähän kiristämään ettei hankaa. .

onkos kokemuksia näistä 6" gorillasarjoista polariksen sportmanissa?
mietityttää kovasti kannattasko semmosen hankkia! maksaa toki maltaita ameriikan pojiltakin suoraan hankittuna..
tuleeko kuinka kaatumatautia mönkijään kun korottaa? aattelin vaan kun tuossa pariviikkoa sitten tein kunnon backflipit ilman korotussarjojakin ja mönkijä tuli sarvilleen alas eikä pyörilleen niinkuin oikeaopppisessa backflipissä..
NUTFINN
6WD

En ole henk kohtaisesti, itte nähnyt Polariksessa, muissa kyllä. Ite en laittaisi, maksaa pirusti ja ei ole sen jälkeen sama ajettava.
Rhinoton
Vastaa Viestiin