Sarvikuono tuli talhin...
Kiinalaisetkin ovat näköjään suunnitelleet
http://cntongli.en.alibaba.com/offerdet ... Truck.html

- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
juu, kyllä mie olen tykännyt tästä kamphesta päivä päivältä enempi. Ylhensä siinä on käynyt niin että rakastuu ensisilmäyksellä ja se tulinen suhde on sitten yhtä nopeasti lopahtanut. Vaan nyt sitä olhan vähänkuin puolihuolimattomasti ajautunut tällaishen kampheshen, niin nyt makustelun ja totuttelun edetessä olen mieltynyt suuresti tähän pershen päristimhen.
Vaan malta sie Blue-my-friend vähän aikaa, tulee se ensikesä ja vetelälle suolle pittää mennä. Olen jo asennoitunut siihen että silloin upothan ja syvälle, noijuthan kaikki lähimmäiset ja vierhatkin kanssaihmiset, otethan puhelin ja soitethan tillaus sishän eli pikkuruinen 350 Honda. Tai useampi...
...silloin sie saat tosi halvalla ISON mönkijän.
t.mie
Vaan malta sie Blue-my-friend vähän aikaa, tulee se ensikesä ja vetelälle suolle pittää mennä. Olen jo asennoitunut siihen että silloin upothan ja syvälle, noijuthan kaikki lähimmäiset ja vierhatkin kanssaihmiset, otethan puhelin ja soitethan tillaus sishän eli pikkuruinen 350 Honda. Tai useampi...
...silloin sie saat tosi halvalla ISON mönkijän.

t.mie
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
hehe,pidetään mielessä jos en ole retkahtanut ennen sithäveli-pekka kirjoitti:juu, kyllä mie olen tykännyt tästä kamphesta päivä päivältä enempi. Ylhensä siinä on käynyt niin että rakastuu ensisilmäyksellä ja se tulinen suhde on sitten yhtä nopeasti lopahtanut. Vaan nyt sitä olhan vähänkuin puolihuolimattomasti ajautunut tällaishen kampheshen, niin nyt makustelun ja totuttelun edetessä olen mieltynyt suuresti tähän pershen päristimhen.
...silloin sie saat tosi halvalla ISON mönkijän.![]()
t.mie

Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
veli-pekka, otitko itte pois turvakaaren? Olen kaatanut oman kaksi kertaa ja hyvä oli olla olemassa, vaikkakin sen on prameemman näköinen ilman sitä. Mulla on 2004 malli, vähän yli kahden vuoden aikana on tullut ajettua n. 1000KM 650 tuntia. Ainoa ongelma oli taka vetoakselin poikkinapsautus, vaihdoin kummatkin Gorilla akseleihin.
Se tuo kampe tuli minulle tuossa kompaktissa urheilullisessa kaaressa, alkuperäinen turvakaari on yhä maailmalla.
Onhan se turvallisempi sillä vakiokaarilla, vaan tulee metsähommissa kaksi isoa muttaa... Ensinnäkin ilman rautahäkkyrää mahtuu paremmin kuusten alta ja risukoissa. Toinen on se että vaikeissa paikoissa ei kolhi päätään noihin rautatolphin.
Yksi sellainen nätti kaato on itselläkin takana, isosyöthellä, pyllähin kyljelhen kun jouduin tiheässä kuusikossa menemhän ritari-ässä-tyylillä noiden pienempien mopokuskien perässä.
Harkinnassa olisi vähän korottaa tuota maavaraa, ja sitä kautta siirtyä käyttämhän gorillan akseleita. Jouduitko tilaamhan ulkomailta, vai löytyykö Suomesta?
Ja varoituksen sana: Rhinon hihna kestää lähes mitä tahansa, kuljettaa rapalastia ja roikuttaa pollea perässä umpihangessa ja mettikossa. MUTTA jos se joskus menee poikki, niin uusi maksaa käsittämättömät 233euroa!!! Meinasin varalle ostaa... säikähdin...
Toisaalta taas vaikka esim Grizzlyjä on markkinoilla vaikka kuinka paljon, en ole kuullut yhdestäkään koskaan remmin hajonneen. Ilmeisesti tuo Yammun kuuluisa keskipako-kytkin ratkaisu on parempi kuin pussillinen kilpailijoita...
t.Veli-Pekka
Onhan se turvallisempi sillä vakiokaarilla, vaan tulee metsähommissa kaksi isoa muttaa... Ensinnäkin ilman rautahäkkyrää mahtuu paremmin kuusten alta ja risukoissa. Toinen on se että vaikeissa paikoissa ei kolhi päätään noihin rautatolphin.
Yksi sellainen nätti kaato on itselläkin takana, isosyöthellä, pyllähin kyljelhen kun jouduin tiheässä kuusikossa menemhän ritari-ässä-tyylillä noiden pienempien mopokuskien perässä.
Harkinnassa olisi vähän korottaa tuota maavaraa, ja sitä kautta siirtyä käyttämhän gorillan akseleita. Jouduitko tilaamhan ulkomailta, vai löytyykö Suomesta?
Ja varoituksen sana: Rhinon hihna kestää lähes mitä tahansa, kuljettaa rapalastia ja roikuttaa pollea perässä umpihangessa ja mettikossa. MUTTA jos se joskus menee poikki, niin uusi maksaa käsittämättömät 233euroa!!! Meinasin varalle ostaa... säikähdin...
Toisaalta taas vaikka esim Grizzlyjä on markkinoilla vaikka kuinka paljon, en ole kuullut yhdestäkään koskaan remmin hajonneen. Ilmeisesti tuo Yammun kuuluisa keskipako-kytkin ratkaisu on parempi kuin pussillinen kilpailijoita...
t.Veli-Pekka
Joo se on totta, että se turvakaari vaikeutta menoa, mulla on monta kertaa moottorisaha mukana, jo on vaikka puu kaatunut polulle. Mulla on muutama kaveri laittanut 6" korotuksen, kumpikaan ei ole pitänyt, vaan on myynyt ne pois. Yks laitto vaan 2" korotuksen ja se on ihan ok, eikä tarvi ostaa kaikkia uusia akseleita. Koko setti Gorilla akseleita maksaa täällä n.$1400, E-Bayssä kattelin, joku myy vahvempia akseleita (laadusta ei tietoa) hintaa setille n.$600. Itte en aio korottaa, mulla on 28" alla, takajousia jouduin vähän kiristämään ettei hankaa. Noita varaosia pystyn tod. nak. toimittamaan huomattavasti halvemmalla, muutama vuosi sitten toimitin entiselle pomolleni 2003 Rinconin.
- polleisti
- 2WD
NUTFINN kirjoitti: Mulla on muutama kaveri laittanut 6" korotuksen, kumpikaan ei ole pitänyt, vaan on myynyt ne pois. Yks laitto vaan 2" korotuksen ja se on ihan ok, eikä tarvi ostaa kaikkia uusia akseleita. Koko setti Gorilla akseleita maksaa täällä n.$1400, E-Bayssä kattelin, joku myy vahvempia akseleita (laadusta ei tietoa) hintaa setille n.$600. Itte en aio korottaa, mulla on 28" alla, takajousia jouduin vähän kiristämään ettei hankaa. .
onkos kokemuksia näistä 6" gorillasarjoista polariksen sportmanissa?
mietityttää kovasti kannattasko semmosen hankkia! maksaa toki maltaita ameriikan pojiltakin suoraan hankittuna..
tuleeko kuinka kaatumatautia mönkijään kun korottaa? aattelin vaan kun tuossa pariviikkoa sitten tein kunnon backflipit ilman korotussarjojakin ja mönkijä tuli sarvilleen alas eikä pyörilleen niinkuin oikeaopppisessa backflipissä..