mikähän meni mönkään?? kun ei ketjun kiristäminen onnistu... ohjekirjan mukaan tein mutta ei liiku kumpaankaan suuntaan, syksyllä viimeksi säädetty ja toimi normaalisti.
Elikkäs KXR250 on kyseessä
ketjun kiristäminen
Kannattaa varmaan pistää CRC:tä tai jotakin tulevaisuutta ajatellen...AMS kirjoitti:Lähti auki kun porukalla väännettiin, oli hapettunu? melko tiukkaan, kuulemma jarrupöly vielä pahentaa asiata
Anti Spam - Koska me kaikki "rakastamme" spammia...
Mun taktiikkani ainakin tämän E-Tonin kanssa on ollut, että etupään seisontajarru päällä, ja peräpään pyöristä kiskaisee vähän taka-ylös päin kun on itse takana niin siirtyy ja ei tarvi rattaasta vetää ja työkaluja taittaa...harrik kirjoitti:...
Sit jotain piikkiä rattaan reiän väliin ja vedit takaritsistä taakseppäin![]()
...
Itse opittu taktiikka kyllä... ohjeet ei kummoiset tuos mönkkäris - paljon itse opittua. En tiedä onnaako tuossakin koneessa, vai onko liian iso ja raskas. Pari sataa kiloahan se painaa, mutta painaa E-tonkin 175kg.
Todella rasittava sattuma, mutta onneksi ei tapahtunut pahemmin - ja nytpä on sitten takapään maalit ainakin kunnossa ettei ruoste hukkaa vaikka ennestään olisi ollut vikoja.AMS kirjoitti:aineet laitettu väliin on, joutu maalaamaan perämötikän, kun meni vähän pinta ruvelle Mad
kiukulla kun tekkee...
Sain vähän korjata tämän Quoteni nimimerkkejä, anteeksi virheeni...
Anti Spam - Koska me kaikki "rakastamme" spammia...