Joo, nyt mäkin sit näköjään kommentoin ja samalla katon miesten telinevoimisteluu.
Mutta se mitä olin ajatellut oli se, kun mietin tämmöisten foorumeiden tarpeelisuutta ja sitä mihin ihmiset tarvitsevat tätä?
Koska jos tälläinen on olemassa ja täällä ihmisiä käy, niin onhan tälle olemassa ilmiselvä tilaus,ok.
Minusta ainakin tämä on ollut mainio kanava etsiä tietoa(?), jakaa tietoa,jakaa kokemuksia,tormätä mukaviin kavereihin, ets.
Siinä onko foorumi muuttumassa enemmän chatin suuntaan,on minulla oma näkemykseni (sitä en julkista).
Kyllähän mä ymmärrän sen että jos ihminen hankkii jotain näinkin hintavaa harrastusvälinettä niin kyllähän sitä tietystikin täytyy todistella ja vakuuttaa itsellensä että nyt ei ole tullut lyötyä handuja kakkaan,vaan että juuri tämä on se ainoa ja paras mitä maa päällää kantaa.
Ok
Se että alkaako se ärsyttämään muita, en tiiä.
Oon ehkä törmännyt samaan tuolla live-emälässä tuolla mp puolella ja ainahan tätä on ollut ja tulee olemaan.
Itse olen yrittänyt olla suht neutraali,arvioiva,kriittinen,mutta fanaattisuutta en tunnusta omakseni,enkä osaa kulke lauman mukana,ainakaan ison.
Niinkuin varmastikin hyvä foorumisto havaisee itse olen suuntautunut tonne 2ax vetoisten suuntaan ja oon tietystikin pihalla kaikista noista 4veto hommeleista, kun ne ei ole ihan just mun juttuja,ainakaan vielä?
Toivon että tällaiset foorumit olisivat yleisesti käyttäjiä palvelevia,viihdyttäviäkin(miksei) mutta ennenkaikkea sellaisia jotka palvelevat kaikkia käyttäjiä jollakin tavalla,koska jos käyttäjälle tulee sellainen fiilis että tämähän on niin sisäpiiristä,niin saattaa tulla sellainen fiilis että tämä kanava ei oo mun juttu
Ei ollu tarpeellinen kommentti, mut pistin silti
voishan sitä mököttääkin